fbpx
חנות עדכונים מהשטח ההמלצות שלכם! אודות תמיכה ועזרה
למעלה מ-100 עסקי תיירות כבר מרווחים יחד איתנו!
פרסם אצלנו
עקבו אחרינו
אורח | התחבר
חנות
יקבים מומלצים ברמת הגולן

להתפעל מהנוף וללגום: 5 יקבים מומלצים ברמת הגולן

קרדיט: ד”ר יואב פלמה
קרדיט: ד”ר יואב פלמה
להתפעל מהנוף וללגום: 5 יקבים מומלצים ברמת הגולן
423
0
5.0
423
0
5.0

אין הרבה דברים שיכולים להתחרות עם כוס יין בייצור מקומי, בשילוב של נוף מקומי תוצרת רמת הגולן. הרמה כבר מזמן הפכה למעוז חובבי היין הישראלי, יקבים מכל הגדלים והזנים ממלאים את הסביבה כמו גפנים בכרם מלבלב ונותנים לנו, את האפשרות לחוות את טוסקנה, בגרסה הכי ישראלית שיכולה להיות. אז תרימו את הכוסות גבוה, סיור יקבים ברמת הגולן – יוצאים לדרך

נכתב על ידי: מערכת אתר visit2israel
נכתב על ידי: מערכת אתר visit2israel

יקבים מומלצים ברמת הגולן

אתם לא צריכים לדעת מה זה עפיצות, יין בעל גוף מלא או לאיזה כיוון מסובבים את הכוס, בשביל ליהנות מחוויית יקב משובחת ואיכותית באחד מהיקבים היפים שמעטרים את רמת הגולן.

שלושה תנאים עיקריים הביאו את רמת הגולן להיות בירת היקבים הישראלית. הראשון הוא אדמת הבזלת העמוקה והעשירה בחרסית, השני הוא האקלים שמתאים מאוד לגידול זני ענבי היין והשלישי הוא הגובה, בה שוכנת הרמה. שלושת התנאים האלו, הם אידיאליים לכרמי הגפנים ולייצור היין ביקבים השונים שבגולן.

לפניכם 5 יקבים מומלצים באזור רמת הגולן:

יקב אסף

יקב משפחתי קסום ומיוחד שנמצא בכפר קדם שליד מושב קדמת צבי. ביקב המיוחד תוכלו ליהנות מלבד הנוף המדהים והשקט הטהור, גם מטעימות יין שמתקיימות מדי יום חול בשעה 11:00 בחדר הטעימות של היקב, שם תטעמו יין ותקשיבו לסיפורים מעניינים על היין ועל היקב.

בנוסף, תוכלו ליהנות ממטעמים ב-‘המטבח של דידי’ – מבנה צ’רקסי עתיק עם לחמי מחמצת, מאפי בריוש, טאפאסים מיוחדים, בשרים, גבינות מקומיות, דגים שנכבשים במקום ועוד שלל מנות שהולכות מעולה עם היינות של יקב אסף, תוכלו גם לקחת מגש גבינות ויין ולצאת אל החצר המהממת שביקב.

במקום פועל גם מתחם בקתות אירוח בו 5 בקתות יפהפיות, המציעות חוויה קולינרית עם הרבה יין טוב, שקט ונופים משגעים.

זני הענבים של היקב: זינפנדל, שיראז, פינוטאז’, קברנה פראנק, קברנה סובניון, קולומבארד צרפתי, פינו גרי, שנין וסובניון בלאן.

פרטים נוספים
חיפוש בווייז: יקב אסף
ימים ושעות פעילות: א'-ה' 10:30-16:30

יקב פלטר

יקב משפחתי נפלא שנמצא בקיבוץ עין זיוון שברמת הגולן. יקב פלטר שהוקם בשנת 2001 ומנוהל על ידי טל וניר פלטר, הוא אחד היקבים המיוחדים והיפים שברמה כולה.

ענבי היקב נבצרים ידנית מכרמים שממוקמים במגוון מקומות בארץ, מה שנותן את האפשרות לקבלת מגוון טעמים לאותו זן ענבים.

מרכז המבקרים של יקב פלטר הוא מקום שחובה לבקר בו, הישיבה ברחבת היקב הינה על בסיס מקום פנוי כך שאין צורך להזמין מראש. במרכז, תוכלו לטעום ממגוון היינות המקומיים, לרכוש בקבוק הביתה או ליהנות ממנו במקום לצד גבינת עיזים תוצרת בית, ולצד מטעמים נוספים מהמעדנייה המקומית. הסיורים ביקב מתקיימים רק בימי חול, ותלויים בעומס המבקרים במקום.

זני הענבים של היקב: רוזה, ורמוט יבש, סוביניון בלאן, קברנה סובניון, שרדונה, ריזלינג, בלאן דה נואר, קברנה שיראז, שנין בלאן, גוורצטרמינר, פינו נואר, קברנה פרנק, פטי ורדו ועוד.

יקבים מומלצים ברמת הגולן

יקב פלטר, קרדיט: עמית וקסלר

פרטים נוספים
חיפוש בווייז: יקב פלטר
ימים ושעות פעילות: בכל יום בין 10:00-17:00

יקב הר אודם

יקב הר אודם המשובח, מתגאה בהיותו היקב הגבוה ביותר בישראל. בצפון רמת הגולן במושב אודם, נמצא יקב הר אודם ומולו נפרס נוף שלא נגמר, ממש כמו היין במקום.

היקב המשפחתי נוסד בשנת 2003 על ידי משפחת אלפסי והבציר הראשון שלו היה ב-2007.

מרכז המבקרים של היקב כולל מפגש מסקרן וישיר עם היין המעולה של היקב, עם צפון רמת הגולן והנוף המיוחד שמגיע איתה, ועם תפריט נשנושים מדויק שכולל פלטת גבינות זוגית ופיצה מרגריטה.

יקב הר אודם מזמין אתכם להגיע לבקר באופן ספונטני, או להזמין מקום באתר היקב.

זני הענבים של היקב: ליקב מספר סדרות הכוללים מספר יינות וביניהם – סדרת יער אודם: יער אודם אדום, לבן ורוזה. סדרת וולקני: וולקני שרדונה, ריזלינג, גמאי נואר, קברנה סובניון, מרלו, ויונייה, נביולו, סירה וקברנה פרנק. המתוקים: ענבר, שני ועוד.

היכנסו לחנות החדשה שלנו ותהנו מהנחות שוות >>>

יקבים מומלצים ברמת הגולן

יקב הר אודם, קרדיט: ד”ר יואב פלמה

פרטים נוספים
חיפוש בווייז: יקב הר אודם
ימים ושעות פעילות: א'-ה' בין 10:00-17:0
ימי שישי עד 16:00. בימי שבת ובחגים היקב סגור

יקב בזלת הגולן

יקב בזלת הגולן שנמצא במושב קדמת צבי, הוקם בשנת 1998. היקב המהמם שוכן ליד חורשה שנותנת את האווירה הנכונה, נביעת מים קסומה ומול נוף משכר יותר מהיין, כאשר הכנרת נמתחת ממש ממול.

ליקב 100 דונמים של כרמים שנמצאים כולם ברמת הגולן על אדמת הבזלת הייחודית של האזור, מיקום הכרמים נבחר בקפידה וכולם נמצאים בין גובה של 500 מ’ ועד 1000 מ’. היקב מייצר כ-80,000 בקבוקים מדי שנה.

במרכז המבקרים של היקב, תוכלו לשמוע על הסיפור של היקב ושל היין המקומי, לראות את תהליך הייצור בעצמכם, להריח את הריח וליהנות מהאווירה המיוחדת של האזור ושל היקב עצמו. בנוסף תוכלו ליהנות ממטעמים משובחים לצד היין שכוללים בין היתר פלטת גבינות משובחות, דג פורל מעושן, פלטת ירקות, עלי גפן, לחם ביתי ועוד.

זני הענבים של היקב: מרלו, קברנה סובניון מבצירים שונים, בלנדים מגוונים, רוזה ושרדונה.

יקב בזלת הגולן
פרטים נוספים
חיפוש בווייז: יקב בזלת הגולן
ימים ושעות פעילות: בכל יום בין 10:00-18:00

יקב רמת הגולן

היקב שנמצא בקצרין ונושא את שם האזור לו הוא קורא בית, הוא גם היקב הגדול ביותר ברמה כולה. אין אחד שלא מכיר את היינות המעולים שיוצאים מיקב רמת הגולן, סדרות אייקוניות כמו גמלא, גולן, ירדן וחרמון הם רק חלק מהרזומה העשיר והמפואר של היקב המופלא הזה.

יקב רמת הגולן מציע למבקריו הרבה מעבר לטעימות יין ופלטת גבינות – שלל אטרקציות משולבות יין מחכות לכם במקום. תוכלו כמובן להגיע לסיור קלאסי הכולל סיור מודרך על תהליך ייצור היין, ביקור באולם חביות היין וכמובן טעימות.

סיור VIP הכולל אירוח עם מדריך יין אישי, סיור ביקב וטעימות, חדר פרטי בו יחכו לכם גבינות מקומיות ועוד. בנוסף, תוכלו גם לצאת לסיור כרמים חווייתי ברכבי שטח, בו תכירו את זני ענבי היין, תלמדו על הטרואר הייחודי שבארץ ותקנחו בלב הכרם עם כוס יין וכיבוד קל, משם תמשיכו לסיור ביקב עצמו עם טעימות יין ופלטת גבינות עשירה בחדר פרטי.

זני הענבים של היקב: הדף קצר מלהכיל את כל זני ענבי היין וסדרות היינות של יקב רמת הגולן. בין הבולטים שבהם ניתן למצוא את סדרת ירדן עם: סירה, קברנה סובניון, קברנה פרנק, רוזה, מרלו, שרדונה, בלאן דה בלאן ועוד. סדרת גמלא: בלנדים אדומים ולבנים, סנג’בזה, סירה, סובניון בלאן, נביולו, ברוט, ריזלינג שרדונה, פינו נואר ועוד. הר חרמון: רוזה, מוסקט, קברנה סובנייון, אינדיגו ועוד.

פרטים נוספים
חיפוש בווייז: יקב רמת הגולן
ימים ושעות פעילות: יום א' 8:30-17:30, ב'-ה' 8:30-18:30
שישי עד 15:00. בימי שבת וחגים היקב סגור

לא רק יקבים מומלצים ברמת הגולן

רמת הגולן היא אחד האזורים המופלאים ביותר שיש לנו בארץ כולה. היא מלאה באטרקציות במסלולי טיול, ביקבים, במקורות מים, באתרי לינה ובמה לא. אנחנו כאן בשביל לעזור לכם ולהמליץ לכם על המקומות והאטרקציות הכי מיוחדות ושוות באזור.

תוכלו למצוא רעיונות לבילוי ברמת הגולן בימי הקיץ: קטיף דובדבן, מעיין קטן ויין מהגולן, תוכלו גם למצוא המלצות למקומות לינה כמו חוויית גלמפינג עין תאנה בדרום רמת הגולן ואפילו להכיר יקבים נוספים אשר כל חובב יין חייב להכיר: 8 יקבים מומלצים בצפון. ועוד הרבה המלצות שמחכות לכם באתר שלנו.

עקבו אחרי עמוד האינסטגרם שלנו >>>

 

כתבות נוספות

תערוכת עדשת ברזל
גלריה מיוחדת המציגה את המלחמה מבעד לעדשה הרגישה והכואבת
לכתבה המלאה
384
0
5.0
ריצת האנדרטאות בגולן 2024
“ריצת האנדרטאות” בגולן 2024: כל הפרטים לקראת הריצה
לכתבה המלאה
288
0
5.0
אתגר מצדה
מה עושים ביום העצמאות? אטרקציות לכל המשפחה באזור הדרום
לכתבה המלאה
496
0
5.0
סיור סליחות 2023 ירושלים
מה עושים ביום העצמאות? אטרקציות לכל המשפחה בירושלים
לכתבה המלאה
672
0
5.0
3+
2+
3+

תגובות קהילה (0)
אין עדיין תגובות לכתבה
רוצה להיות הראשון שמשתף את החוויה שלו?
התחבר כדי להגיב >

לפי קטגוריה

רוצים לקבל המלצות לטיולים מיוחדים בארץ לפני כולם?
השאירו כתובת מייל וכנסו לניוזלטר של

    תודה על ההרשמה!
    >בקרוב תתחילו להנות מהמלצות טיולים יחודיות לפני כולם
    קודם
    הבא
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    לכתבה