fbpx
חנות עדכונים מהשטח ההמלצות שלכם! אודות תמיכה ועזרה
למעלה מ-100 עסקי תיירות כבר מרווחים יחד איתנו!
פרסם אצלנו
עקבו אחרינו
אורח | התחבר
חנות
שבועות 2023 כרמלים

חוגגים שבועות בחוף הכרמל: הפעילויות והסיורים הכי שווים בחג

קרדיט: כרמלים
קרדיט: כרמלים
3+
חוגגים שבועות בחוף הכרמל: הפעילויות והסיורים הכי שווים בחג
1.9K
0
5.0
1.9K
0
5.0

מחפשים מה לעשות בחג? לכרמלים יש את התשובה עבורכם עם שלל אירועים מגוונים בפסטיבל חקלאות ים ואדם: החל מפסטיבלי יין, דרך מופע אקוסטי של אהוד בנאי, טיולי עששיות ועד לחצי מרתון במטעי הבננות חוף הכרמל

נכתב על ידי: מערכת אתר Visit2israel
נכתב על ידי: מערכת אתר Visit2israel

חגיגת שבועות 2023 בכרמלים – פסטיבל חקלאות ים ואדם

פסטיבל חקלאות ים ואדם – שבועות בחוף הכרמל, מציע שלל פעילויות ברחבי חוף הכרמל, טיולים, מופעים ושפע של אירועים. כל הפעילויות והאירועים מתקיימים ביישובי המועצה האזורית חוף הכרמל והם מותאמים לכל המשפחה.

קרדיט: כרמלים

מרוץ הבננה – BANANA RUN

מרוץ הבננה השני יתקיים ב-19.5.23 והפעם בתוספת מקצה חצי מרתון! בואו לרוץ באירוע עוצר נשימה בנוף מטמטם שיעביר לכם את הריצה בקלות. מרוץ שטח חוויתי ברחבי יער עופר, מטעי הבננות חוף הכרמל ונחל מערות.

בנוסף למקצה חצי מרתון החדש, יזנקו המקצים המוצלחים הקודמים 12 ק”מ, 6 ק”מ ומקצה עממי למרחק של 2 ק”מ מקצי שטח ברמה קלה – בינונית המתאימים לכולם, בנוף עוצר נשימה. מחכים לכם.

מתי ואיפה: 19.5.23 במרכז מיר”ב

שבועות 2023 בחוף הכרמל

פסטיבל היין של קיסריה

פסטיבל היין חוזר לקיסריה בפעם הרביעית. והפעם לכבוד החג הקלאסי שכולו לבן. פארק העסקים החכם קיסריה יחד עם “טרה קיסריה” יארחו לא פחות מ-40 יקבי בוטיק, שיעניקו טעימות חופשיות ממגוון יינות משובחים, מתחם טעימות יינות מתיישנים מארץ והעולם ללא עלות!

והפעם – די ג’יי תומר מייזנר ילווה את האירוע הקסום עם מוזיקה מעולה לאורך האירוע, עוז פטיסרי ועוד ינצחו על עמדות המזון, וכמובן – עוד מלא הפתעות 🙂אז מהרו לשריין כרטיסים (נותרו מקומות אחרונים) והצטרפו אלינו לחגיגת שבועות, יין ו… קיסריה!

רשימה חלקית של המשתתפים:
יקב טפרברג, Teperberg Winery, יקב פאר, יקב מבצר עתלית, Supernova – סופרנובה, יקב גבעות, יקבי עמק האלה-ELLA VALLEY VINEYARDS, יקב ארגוב, Munitz Winery – יקב אדרא, יקב אשקר, יקב ג’וליה, הבוטיק של נתי, יקב מידבר, יקב בית אל, יקב ארגוב יקב הר ברכה יקב גסקלה, צורי 26, ערק דוד המלך, נתיב היין.

מזקקת באסל, SPIRITU, שושנס, יקב תל אפק, יקב Ona, יקב טפירו, מזקקת אולגר, איש הפסיפלורה, יקב אוריאל, יינות צרפת, יקב שורשים, יקב אביתר, יקב השדרה, FIVE STONES, ערק אפרתה, יקב כרמי מבורך, יקב הדר,יקב פסגות, יקב שילה, BARON HERZOG,TERRA DI SETA HERZOG, ELVI WINES, גוונים של מתוק, מגל שמן, פודיום, ימה וקדמה.

שבועות 2023 בחוף הכרמל

פסטיבל היין, קרדיט: כרמלים

בכורי חופכרמל – במרכז מיר”ב

יריד שבועות, שהוא הפנינג לכל המשפחה, בו יוצגו ביכורי חוף הכרמל במגוון דוכני ותוצרת חקלאית ואומנות. במסגרת האירוע יופיעו משתתפי חוגי האקרובטיקה והמחול של מיר”ב וכן מופע בלונים לכל המשפחה.

בנוסף, תתקיים – תערוכת רכבי אספנות של מועדון ה-5. עשרות רכבים יוצגו ברחבי מיר”ב ממועדון ה-5 ותושבי האזור. התערוכה היא של רכבי אספנות בלבד, בנות 25 ומעלה, אשר נושאים מספר רישוי בן 5 ספרות – מכאן שמו של מועדון בו חברים מעל 900 חברים, בעלי רכבים, אופנועים, אוטובוסים ועוד.

מתי ואיפה: 22.5.23 בשעה 17:00 במרכז מיר”ב

כמה: הכניסה חופשית

שבועות 2023 בחוף הכרמל

ביכורי חוף כרמל במרכז מירב, קרדיט: כרמלים

לידת הפניקס Birth of the Phoenix

עבודת מחול ייחודית של להקת המחול ורטיגו, אשר מתרחשת תחת כיפה גאודוזית. הכיפה, הממוקמת על אדמת כבול, מוצבת על פי רוב בחוץ, ומזמינה את הקהל לשבת סביבה.

הרקדנים נעים בפנים והחוצה, והצופים זוכים לחוויית צפייה מעט שונה, ששוברת את המוסכמות המקובלות של מופע מחול מעונב טקס מחול פיוטי – עוף החול הפניקס נולדת ונעלמת עד לבריאתה מחדש בגלגול אחר.

כוריאוגרפיה: נעה ורטהיים. רעיון: עמוס סטמפל. מוזיקה: רן בגנו ורנה אוברי.

מתי ואיפה: 22.5 במוזה היכל התרבות – ברחבת הספרייה

כמה: 100 ש”ח

שבועות 2023 בחוף הכרמל

לידת הפניקס, קרדיט: כרמלים

תיקון ליל שבועות עם אהוד בנאי

“נחלוק בטוב” מארח את אהוד בנאי ונושי פז במופע אקוסטי, ובנוסף מעגלי שיח ולימוד וסדנאות.

מתי ואיפה: 23.5 בשעה 19:00 בהיכל התרבות מוזה

כמה: 60 ש”ח

תיקון ליל שבועות עם אהוד בנאי

תיקון ליל שבועות עם אהוד בנאי, קרדיט: כרמלים

שבועות בעין שמר

חגיגת ביכורים קיבוצית כמיטב המסורת. מוזיאון חצר ראשונים מזמין לחגוג איתנו את חג השבועות.

בתוכנית:

קציר בשדה חיטה ופעילות בטחנת קמח, אפיית לחמניות, סיור בטרקטור ברחבי הקיבוץ, ביקור במוזיאון הטרקטורים, מוזיאון ראשית הקיבוץ, פינות יצירה: הכנת טנא, זרים לראש ועוד.

טקסי ביכורים:
בשעות: 13:00-15:00 – טקס הבאת ביכורים בהשתתפות הקהל, תהלוכת טרקטורים ומכונות חקלאיות מראשית המאה, תצוגה של ענפי הקיבוץ, הופעת מחול והרקדה המונית.

שימו לב: יש מגבלת מקום ולא ייכנסו מבקרים למתחם מעבר לכמות המותרת. הכניסה בתשלום מראש

מתי ואיפה: 27.05.23 בין השעות 10:00-17:00 בעין שמר

כמה: ילד מגיל שנתיים 65 ש”ח, מבוגר 60 ש”ח, אזרח ותיק 50 ש”ח

שבועות 2023 בחוף הכרמל

שבועות בעין שמר, קרדיט: כרמלים

“הטבע נתן מוזיאון” – חוגגים שבועות בעין הוד

אירוע מיוחד לכל המשפחה: אמנות, מופעים, סדנאות ופעילויות. בשבת 20.5 מהשעה 10:00-14:00, אירוע מיוחד לכל המשפחה בסימן שבועות בגלריה המרכזית ומרכז הכפר.

אמנות, פעילויות, מופעים, סדנאות וסיורים בהשתתפות עשרות אמנים ואמניות.

מופעים ללא עלות: תיאטרון סיפור, נבל מתחת לעץ, הרכב פומפייה!, מעגל סמבה די רודה, מופע מחול עכשווי וחומר, מחול הסחרור.

סדנאות: פיסול קולקטיבי בחימר, שזירת שיבולים, קליעת סלים, יסודות רישום נוף, הכנת בובות יד תאטרליות.

מתחמים: אוטו בית – “ילדים הפרחים”, מרחב חושי להליכה ברגליים יחפות, מתחם פיסול עצמי.

סיורים והרצאות: סיור צילום מהטלפון הנייד, סיור מוזיקלי עם מכשיר שמפיק צלילים מהטבע, סיור תיאטרלי, הדפסה בוטנית על טקסטיל, הרצאה והתנסות באמנות אדמה.

אוכלים שותים: דוכן פופ אפ של מסעדת “פיגם”, מאפים מיוחדים ברוח שבועות, מסעדות ובתי קפה במרכז הכפר.

אמנות: מיצב סביבתי חדש בחצר הגלריה, השקת קיר אמן בגלריה, סיורי אמנות ומפגשי אמן.

מתי ואיפה: 20.5 בין השעות 10:00-14:00, במרכז הכפר

כמה: הכניסה חופשית (הסדנאות בתשלום)

שבועות 2023 בחוף הכרמל

קרדיט: ישראל פרקר, מתוך אתר פיקיויקי

שבועות של חוויות בנמל קיסריה

הרקדה פתוחה עם ירון כרמל. שבת חגיגית מיוחדת לשבועות, כולם לבושים בלבן.

מתי ואיפה: 27.5.23 בעיר העתיקה קיסריה

הרקדה בקיסריה

הרקדה בקיסריה, קרדיט: כרמלים

ערב זמר משירי צביקה פיק

ערב מיוחד בהשתתפות ניקי גולדשטיין, להקת “כחול ירוק” ולהקת המחול “הדודאים פרדס חנה כרכור” – להקת הזמר הייצוגית של חוף הכרמל בניהולו המוסיקלי של מירון מינסטר מארחת בהיכל התרבות מוזה את ניקי גולדשטיין עם כל הלהיטים של המאסטרו – צביקה פיק

מתי ואיפה: 18.5.23 בשעה 20:30 בהיכל התרבות מוזה

כמה: 35 ש”ח

שירי צביקה פיק

ניקי גולדשטיין יופיע בערב זמר משירי צביקה פיק, קרדיט: כרמלים

חגיגת שבועות צוענית מנתור בית אורן

חוגגים שבועות במסיבה צוענית מעיפה במיוחד עם להקת הטורבנס סדנאות קרקס וחפלה צוענית. בואו עם הילדים, הסבתות והשכנים מתחילים מוקדם כמו שאנחנו אוהבים!

על הטורבנס

הטורבנס מגיעים עם מופע מדהים המחבר סאונד וויזואלי מרשים. הם מספקים כוח עצום של כשרון ופראיות ומעלים את הקהל בצורה חגיגית ומטורפת.

הפרויקט המיוחד הזה נוצר דרך מוזיקאים מוכשרים שטיילו ברחבי העולם. ובמשך שנים ספורות, הם הצליחו להפוך לשם מוביל בסצנת המוסיקה בלונדון ומבצעים בקונצרטים ופסטיבלים במזרח התיכון, בצפון אמריקה, באסיה, בהודו ובאירופה.

כל המטרה של הטורבנס היא להביא את המוסיקה לכל האנשים להתפרע, לחגוג ולשמוח אל תחמיצו את ההזדמנות להיות חלק מהחגיגה הזו.

מתי ואיפה: 26.5.23 בשעה 17:00 בבית אורן

כמה: מבוגר 65 ש”ח, ילד מעל גיל שנתיים 35 ש”ח, משפחה עד 4 נפשות 165 ש”ח

חגיגת שבועות צוענית בבית אורן

שביל נועם ביער עופר

שביל נועם ביער עופר בהדרכת קק”ל טיול חמוד מאין כמוהו, קצר ולעניין, בין עצי יער וחורש. לקראת סיום – מורד חווייתי במפל מדרגות ששביל ישראל עובר בו.

יער חוף הכרמל מכסה את המורדות המערביים של ההר הירוק כל ימות השנה. מדרונות היער, המשתרע על פני כ-10,000 דונם, משקיפים על הנוף המרהיב של מישור חוף הכרמל ושל הים. זהו מקום נפלא לבילוי ולטיול בחיק הטבע, מרחב שבו יער נטע האדם משתלב בעצי חורש ים תיכוני.

באביב השטח מתכסה בפריחה ססגונית של שיחים כגון לוטם מרווני, לוטם שעיר וקידה שעירה. אליהם מצטרפת הפריחה העונתית של רקפות, של נוריות, של סחלבים ושל עוד מיני צמחים רבים. שביל ישראל חוצה את היער לכל אורכו.

שבועות 2023 בכרמלים

שביל נועם, קרדיט: כרמלים

טיולנו זה, בשביל נועם, מתנהל בחלקו הדרומי של היער. השביל נפרץ לזכרו של נועם בהגון על ידי בני משפחתו, חניכי חוגי סיור ועובדי קק”ל. שביל נועם – שביל טיול מעגלי קצר שאורכו כ- 2.2 ק”מ.  נקודת מוצא וסיום: משרדי קק”ל בכרמל.

אופי הטיול: מתאים למשפחות בסוף המסלול יש להתגבר על שני מפלי סלע נמוכים איך מגיעים? מכביש החוף הישן (כביש 4) פונים מזרחה לעבר מושב כרם מהר”ל (כביש 7021).

חולפים על פני הכניסה למושב עופר, וכ-1.2 ק”מ מזרחה משם פונים ימינה לרחבת החניה של משרדי קק”ל.

מתי ואיפה: 19.05.23 במשרדי קק”ל בכרמל

שביל נועם

שביל נועם, קרדיט: כרמלים

סיור עששיות ביער עופר

טיול עששיות מדליק בשבילי יער עופר נפתח את הטיול בתצפית מרהיבה על השקיעה ממצפה יער עופר. במקום תצפית עוצרת נשימה על יערות הכרמל, חוף הכרמל והים התיכון.

בתום התצפית נצטייד בעששיות ונצא לטיול הרפתקני בין שבילו הנסתרים של יער עופר. במהלך הטיול הסברים על בע”ח המתגוררים ביער ועל ציפורי הלילה וכן סיפורם של הקדמונים שהתגוררו בעבר בכרמל. נקשיב לקולות הלילה, נצפה בכוכבים ונהנה מאווירה מיוחדת במינה.

מתי ואיפה: 19.5.23, 26.5.23 במצפה יער עופר

שבועות 2023 בכרמלים

סיור עששיות, יער עופר, קרדיט: כרמלים

טיול שקיעה ועששיות בחוף דור נחשולים

עמותת התיירות כרמלים מציעה לכם הרפתקה לילית מיוחדת במינה. טיול לילה חווייתי בחוף דור- נחשולים לאורם של העששיות. יציאה מחוף דור לעת שקיעה, העפלה לתל דור היפיפה למרגלותיו נמצאו אוניות טרופות ובהם תותחים, עוגנים, מטבעות זהב ועוד.

תצפית מראש התל אל עבר השקיעה ואורות הכרמל וחזרה לחוף דור בליווי עששיות. בדרך מפגש עם לגונות יפיפיות, להקות שחפים, צדפים מיוחדים וקסם של אורות וכוכבים. נקשיב לקולות הלילה, נצפה בכוכבים ונהנה מאווירה מיוחדת במינה.

הסיור מתאים לכל המשפחה ואינו מותאם לעגלות! תשלום מגיל 3 ומעלה.

נקודת מפגש: ברחבת הכניסה לחוף דור מול השירותים. בוויז לרשום חוף דור נחשולים מומלץ להצטייד בתכשיר נגד יתושים וביגוד חם! יש להגיע עם סנדל סגור ולא כפכפים!

מתי ואיפה: 19.5.23, 26.5.23 בחוף דור נחשולים

סיור עשישיות

סיור עששיות, צילום: אלברט אדוט

טיול עששיות בנמל קיסריה הקסום

טיול יפהפה בחופי קיסריה הקסומה. יציאה מנמל קיסריה והליכה לאורך הנמל וחופי קיסריה הקסומה בליווי עששיות.

במהלך הדרך מפגש עם חלקי פסיפס עתיקים הפזורים לאורך הדרך, צדפים מיוחדים ושרידי בית כנסת עתיק ממנו יצא נס המרד ברומאים. נאזין לקולות הלילה, נצפה בכוכבים ונהנה מאווירה מיוחדת במינה.

בהמשך צפייה מרתקת ומיוחדת במינה בהדגמה של ניפוח זכוכית על פי מתכון רומאי עתיק בן 2000 שנה – מראה מרהיב ומהפנט! במהלך ההדגמה הסברים על היווצרות הזכוכית ואיך היא הופכת מחול ים פשוט לכלי יפיפה.

הסיור מותאם לכל המשפחה ולא מותאם לעגלות. מומלץ להגיע עם מנשאים! תשלום מגיל 3 ומעלה.

נקודת מפגש: בכניסה לנמל קיסריה ליד הקופות. שימו לב לחנות בחניה מחוץ לנמל ולא לעבור את המחסום עם השומר. מספר המקומות מוגבל, מומלץ להירשם בהקדם.

מתי ואיפה: 19.5.23, 26.5.23 בכניסה לנמל קיסריה

נמל קיסריה

נמל קיסריה, צולם ע”י ד”ר יואב פלמה

טיול עששיות עם שחקן בסימטאות עין הוד

עמותת התיירות כרמלים מציעה לכם סיור שקיעה ועששיות קסום בסמטאות עין הוד בליווי שחקן משעשע בשעות הכי נעימות בשבוע.

במהלך הטיול נשוטט בסמטאות הקסומות של עין הוד בין הגלריות ופסלי האמנים, נשמע על החיים בכפר כולל הסודות שמאחורי הפסלים ונהנה מסיור תיאטרלי קורע מצחוק בליווי ג’ורג שפוקה, קרוב משפחה רחוק של מרסל ינקו – מיסד כפר האמנים עין הוד.

לאורך המסלול נכיר את הסיפורים הקטנים שעושים את הכפר הזה לכפר אמנים ייחודי ונשמע על החגיגות והסודות שאסור לגלות… הסיור בליווי עששיות בסמטאות הכפר הקסומות של עין הוד ומיועד לכל המשפחה.

נקודת מפגש:  בכניסה לטיילת ליד שער הכניסה לעין הוד בשעה 18:30. שימו לב! חניה ברחבת החניה הגדולה בכניסה הראשונה לעין הוד. לאחר החניה יש לחצות את הכביש ולהגיע לכניסה לטיילת

מתי ואיפה: 19.5.23, 26.5.23 בשעה 18:30 ליד שער הכניסה לעין הוד

כמה: 50 ש”ח למשתתף מגיל 3 ומעלה

טיול שקיעה ועששיות בסמטאות עין הוד

טיול שקיעה ועששיות בסמטאות עין הוד, קרדיט: כרמלים

סיור הומוריסטי בליווי שחקן בסמטאות עין הוד

חוויה הומוריסטית בסמטאות כפר האמנים עין הוד. מפגש עם דמויות קומיות שיובילו אתכם בין סמטאות קסומות, פסלים מרתקים וגלריות אמנים.

במהלך הטיול נשוטט בין הגלריות ופסלי האמנים, נשמע על החיים בכפר, כולל הסודות שמאחורי הפסלים ונהנה מסיור תיאטרלי הומוריסטי קורע מצחוק.

לאורך המסלול נכיר את הסיפורים הקטנים שעושים את הכפר לכפר אמנים ייחודי ונשמע על הסודות והחגיגות שאסור לגלות.

נקודת מפגש: הטיילת בכניסה לכפר האמנים עין הוד חניה ברחבת החנייה הגדולה ממול שער הכניסה לכפר.

מתי ואיפה: 20.5.23, 27.5.23 בכניסה לכפר האמנים עין הוד

כמה: 50 ש”ח למשתתף מגיל 3 ומעלה

סיור עם שחקן בעין הוד

סיור עם שחקן בעין הוד, קרדיט: כרמלים

סדנאות צילום והתבוננות עם הצלם רענן טל

כצלם יש לך את האפשרות לקחת צד ולא רק להיות צופה. כולנו הפכנו לצלמים, מעט מתבוננים.

נצא עם רענן להסתכל על העולם בעין לא שגרתית ולחפש את הקסם בפרטים הקטנים. אתם מוזמנים לבוא ולחוות חווית צילום מיוחדת במינה באמצעות מכשירי הסלולר שבידכם.

מתי ואיפה: 26.5.23 בשעה 11:00 בכפר האמנים עין הוד

כמה: 60 ש”ח

עותק של סדנת צילום

קרדיט: כרמלים

בוקר משפחתי בטבע: משחקי גיבוש ומשחק משימות משפחתי בלב היער

בוקר משפחתי מגבש ומלא הנאה בליבו של יער עופר בחוף הכרמל. מזמינים אתכם לחוויה מרגשת בחיק הטבע. בוקר משפחתי מלא בצחוק והנאה בלב ליבו של הטבע. ניפגש בבוקר סתווי במצפה יער עופר ממנו נפרש נוף עוצר נשימה של הכרמל וחוף הכרמל.

הפעילות נפתחת במשחקי גיבוש משפחתיים מלאים בצחוק והנאה שיפתחו לכם את היום בחיוך גדול. הפעילות בהנחיית מדריך מקומי מומחה במשחקי גיבוש וגיבוש קבוצות בטבע.

בהמשך משחק משימות משפחתי עם משימות מיוחדות בטבע כגון בניית רוג’ום – מגדל אבנים, כתב חידה, משימת ניווט ביער ועוד הפתעות.

לסיום הפעילות הכנת מוביילים מהטבע וקישוט אבנים בעזרת לורדים מיוחדים, כמזכרת מן הפעילות.

מתי ואיפה: 20.5.23, 26-27.5.23 בין השעות 10:30-13:30 במצפה יער עופר

כמה: 45 ש”ח למשתתף מגיל 3 ומעלה

טיול בשביל הבריחה ביער חוף הכרמל

טיול שביל הבריחה ביער חוף הכרמל – שביל שהוא מסלול טיול מבוקש ומהנה ביער חוף כרמל. נפרץ על ידי קק”ל בשנת 2018 וייעודו להנחיל את פועלה של “תנועת הבריחה” – ההתארגנות הציונית שהייתה אחראית להגירת ניצולי שואה מאירופה בשלהי מלחמת העולם השנייה ואחריה.

השביל מדמה את השבילים הקשים ביערות אירופה. במהלך השביל יש חמש פינות ישיבה המספרות את סיפור תנועת הבריחה. בכל הפינות יש תצפית לים התיכון וחוף עתלית משם הגיעו הניצולים היהודים.

שביל טיול מעגלי קצר שאורכו כ-2 ק”מ. נקודת מוצא וסיום – חניון טפחות הסיור מודרך על ידי מדריכי קק”ל. אופי הטיול: מסלול הליכה קל, מתאים למשפחות.

איך מגיעים? מכביש החוף הישן (כביש 4) פונים מזרחה בין סימני ק”מ 182-183 בכביש הגישה למושב כרם מהר”ל (כביש 7021). נוסעים שני ק”מ ולפני המושב פונים שמאלה על פי השלט המכוון לדרך הנוף, ישר (מערבה) עד לחניון טפחות.

מתי ואיפה: 25.05.23 בחניון טפחות

יער חוף הכרמל

יער חוף הכרמל, קרדיט: flickr

יאמאס – חגיגה יוונית

יאמאס היא חגיגה יוונית אמיתית שנכנסת ישר ללב, עם עיבודים חדשניים בגרוב משובח ועסיסי לקלאסיקות הגדולות של יוון מבית היוצר של המוזיקאים אורי שפי ואודי בן כנען.

הלהקה יוצרת טברנה מקפיצה ומשמחת וחגיגה של צלילים שסוחפת את כל מי ששומע אותה למסיבה יוונית משובחת.

הקהל מצביע ברגליים במופעים סולד אאוט במועדונים הטובים והגדולים בארץ. יאמאס באה להרעיד את הבמה בהרכב מחודש, כל הלהיטים הגדולים בכל הזמנים בהרכב מלכותי.

מתי ואיפה: 27.5.23 בשעה 19:30 באמפי עין הוד

לרכישת כרטיסים >>>

ימאס עין הוד

לחצו כאן לכל האטרקציות ולאירועי שבועות בצפון >>

לחצו כאן לכל האטרקציות ולאירועי שבועות במרכז >>

לחצו כאן לכל האטרקציות ולאירועי שבועות בירושלים >>

לחצו כאן לכל האטרקציות ולאירועי שבועות בדרום >>

כתבות נוספות

פיקניק בטבע
מחפשים את הלוקיישן לפיקניק המושלם? 5 אתרי פיקניק מצפון לדרום
לכתבה המלאה
394
0
5.0
חוף דור, קרדיט: עמית וקסלר
בזריחה, בשקיעה ובכל עונה: טיול מושלם לחופשת פסח
לכתבה המלאה
1.5K
0
5.0
מסעדות כשרות עם אווירה
לאכול בסטייל: 9 מסעדות כשרות עם אווירה
לכתבה המלאה
559
0
5.0
גן השלושה הסחנה, צולם ע"י ד"ר יואב פלמה
הסוף למנגלים: החל מיולי 2024 גן השלושה הסחנה יהפוך לגן ירוק
לכתבה המלאה
409
0
5.0
3+
4+
5+

תגובות קהילה (0)
אין עדיין תגובות לכתבה
רוצה להיות הראשון שמשתף את החוויה שלו?
התחבר כדי להגיב >

לפי קטגוריה

רוצים לקבל המלצות לטיולים מיוחדים בארץ לפני כולם?
השאירו כתובת מייל וכנסו לניוזלטר של

    תודה על ההרשמה!
    >בקרוב תתחילו להנות מהמלצות טיולים יחודיות לפני כולם
    קודם
    הבא
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    לכתבה