fbpx
חנות עדכונים מהשטח ההמלצות שלכם! אודות תמיכה ועזרה
למעלה מ-100 עסקי תיירות כבר מרווחים יחד איתנו!
פרסם אצלנו
עקבו אחרינו
אורח | התחבר
חנות
קוד קופון להצגות בית ליסין

לוח ההצגות לבית ליסין: רכישת כרטיסים והנחה בלעדית

קרדיט: בית ליסין
קרדיט: בית ליסין
3+
לוח ההצגות לבית ליסין: רכישת כרטיסים והנחה בלעדית
3.9K
0
5.0
בשיתוף עם ״בית ליסין״
3.9K
0
5.0

בכתבה הבאה תמצאו הנחות מיוחדות להצגות הכי פופולאריות וחדשות של בית ליסין, דרך קוד קופון מיוחד, שיופיע בהמשך

נכתב על ידי: מערכת אתר visit2israel
נכתב על ידי: מערכת אתר visit2israel

אפס ביחסי אנוש

לראשונה על הבמה. קומדיה מוזיקלית מרגשת על שלוש חיילות במשרד שלישות בבסיס צבאי נידח: דפי המפונקת, משקית נייר וגריסה, שתגייס את התותחים הכי כבדים כדי לעבור לשרת בקריה. חברתה זוהר, משקית דואר וקיבוצניקית חדת לשון, שנלחמת למצוא אהבה. ורמה הקצינה, המפקדת של השתיים, היוצאת לקרב על קידומה.

שלושתן מבינות שהדרך היחידה לנצח במלחמות שלהן, בתוך מסגרת היררכית, נוקשה וגברית, היא בעזרת אחוות לוחמות, גם אם הנשק שבידיהן הוא בסך הכל אקדח סיכות.

קומדיה מפתיעה ומרעננת, על התבגרות, חברות ומימוש עצמי. אחד הסרטים המצליחים ביותר שנוצרו בישראל בעיבוד בימתי למחזה עם פזמונים מקוריים, שהלחין עילי בוטנר, מהמוכשרים והמצליחים במלחינים כיום. לראשונה על הבמה.

משתתפים: 

מגי אזרזר, משי קלינשטיין, מעיין תורג’מן, דיאנה גולבי, רון שחר, אסף הרץ, לורין מוסרי, קרן מרום, מאי קשת, דור ברנס, אבירם אביטן, לירן מזרחי, נופר אליהו, אשלי זימברג, ענבר יוחננוף

מחיר לכרטיס זוגי: 400 ש”ח

להזמנה לחצו כאן >>>

קוד קופון להצגות בית ליסין

המלאך

כולנו היינו פעם מלאכים קטנים בשמים, עד שהמלאך הממונה החליט להפוך אותנו לבני אדם ולשלוח אותנו אל האדמה. כמובן אחרי שהוא נגע בנו בין האף לשפתיים (אפשר לבדוק אפילו יש סימן), במקל השכחה שלו – ולכן איננו זוכרים את התקופה המופלאה ההיא.

אבל מה קורה כשמלאך בורח מן השמים ומגיע לכדור הארץ לפני שהפך לתינוק? היש מקום למלאכים בעולמנו? ואיך ינהגו בני האדם ביצור שמיימי ותמים כמו מלאך?

מחיר לכרטיס זוגי: 280 ש”ח

להזמנה לחצו כאן >>>

קוד קופון להצגות בית ליסין

המשתמט – קומדיה ישראלית מאת רועי חן

מה קורה כשחבורת גברים בני 40, שמעולם לא לבשו מדים, מגיעים פתאום לשרת ביחידה צבאית מאד מיוחדת?

כשצה”ל מחליט על מבצע גיוס לכל מי ש”דילג” בעבר על שירות החובה, מוצאים את עצמם בטירונות מאוחרת: שחקן בהצגות ילדים, נהג אוטובוס ואחראי מחלקת ארונות באיקאה.

“המשתמט” הוא מסע פרוע ומצחיק אל תוך נימי נפשו של הגבר הישראלי ועל אבהות וגבריות. קומדיה מבריקה שמתאימה גם ליוצאי קורס טיס, גם לאפסנאים בדימוס וגם לנשים שאיתם.

משתתפים: אודי גוטשלק, אביעד בנטוב (אודי ואביעד), נעמה אמית, שלומי טפיארו

מחיר לכרטיס זוגי: 280 ש”ח

להזמנה לחצו כאן >>>

קוד קופון להצגות בית ליסין

הדה גאבלר – מאת הנריק איבסן

אנוכית ומניפולטיבית או קרבן של נפשה הסוערת?

דמותה האניגמאטית של הדה גאבלר מעוררת רגשות עזים וסותרים: היא מושכת אך מרתיעה, היא ממגנטת אך מרוחקת, היא פראית אך קרת רוח, היא מסוכנת ולא צפויה. כך או כך, אי אפשר שלא לרצות להיות לידה.

כביתו של גנרל ידוע הורגלה הדה גאבלר לחיי החברה הגבוהה, אך עם מות אביה נישאה ליורגן טסמן, אקדמאי בורגני, והועידה את עצמה לחיים של פשרה כלכלית ורוחנית.

לאחר ירח דבש שנמשך חצי שנה, חוזרים הדה ובעלה לביתם החדש. בתוך פחות מ-48 שעות נכנסים ויוצאים ארבעה אורחים שמציתים בה תשוקות מהעבר עד שקירות הבית הולכים וסוגרים עליה ומחיר הפשרה מביא את נפשה המסוכסכת אל הקצה.

קשה שלא להעריץ את התשוקה היוקדת של הדה לחיים טוטאליים אך גם אי אפשר שלא לתהות על כניעתה לצורך בביטחון, ועל האופן שבו היא משחקת באנשים סביבה בכדי להרגיע את הסערות שבנפשה.

הבמאי המוערך יאיר שרמן (“המלט”) מביא לבמה גרסה עדכנית של המחזה בכיכובה של מגי אזרזר, המצטרפת לשורה של שחקניות תיאטרון גדולות שגילמו את הדה גאבלר בארץ ובעולם, מאז נכתב המחזה על-ידי גדול המחזאים הנורווגי הנריק איבסן, בשנת 1891.

משתתפים: מגי אזרזר, רמי הויברגר, תום חגי, אסף יונש, נעמי לבוב, אורה מאירסון, ועוד

מחיר לכרטיס זוגי: 280 ש”ח

להזמנה לחצו כאן >>>

בבצ’יק – פנטזיה קומית חדשה מאת יהונתן אינדורסקי

בפעם הראשונה על הבמה, קומדיה רומנטית פרי עטו של יהונתן אינדורסקי, יוצר הסדרה המצליחה “שטיסל” שזכתה בפרסים רבים ושודרה בנטפליקס וברחבי העולם.

יודל בבצ’יק מתקרב ליום הולדתו ה-57. הוא, כמו אבותיו לפניו, עומד להיכנע לקללה מסתורית שגבתה את חייו של כל בן ממשפחת בבצ’יק באותו גיל בדיוק.

יודל צריך לקבל החלטה מי יירש את מסעדת “בבצ’יק” האהובה שלו – בנו הצעיר והנמרץ יוינה, שתמיד חלם להשתלט על העסק, או בנו הבכור והממולח חצק’ל, שחזר לעיר מאמריקה לאחר היעדרות ארוכה.

המאבק בין שני האחים על ירושת המסעדה, הופך גם לדו קרב על ליבה של מרים יאפצ’יק היפה, אהבת ילדותם.

כאשר יוינה מבין שהוא עתיד לאבד את המסעדה, הוא מנסה להסיר את הקללה שרובצת מעל המשפחה. האם יצליח להערים על מלאך המוות?

המחזה נוצר ופותח במסגרת בית הספר למחזאים של תיאטרון בית ליסין ע”ש ברוך איבצ’ר וסדנאות הבמה.

משתתפים: אור אבוטבול/ידידיה ויטל, אורי גוב, דניאל גל, רוברט הניג, תום זידנר, אופיר וייל, יניב לוי, חי מאור, מאי קשת, אורנה רוטברג

מחיר לכרטיס זוגי: 280 ש”ח

להזמנה לחצו כאן >>>

קוד קופון להצגות בית ליסין

צילום: מיכל חלבין

אמצע – מאת דייויד אלדרידג’

“מה קרה?”, שואל גארי את מאגי, אשתו, כשהוא מוצא אותה חסרת מנוחה וערה בשעת לילה מאוחרת במטבח. “אני לא אוהבת אותך” היא עונה, והקרקע נשמטת מתחת לרגלי הזוג הנשוי 20 שנה באושר, לכאורה.

וכך, בלילה הלבן שמגיע בעקבות הווידוי הפתאומי, נפרשים לעינינו חיי הזוג. בתוך הכאב האנושי והשאלות הנוקבות שהוא מעלה, המחזה שופע רגעים מנחמים של הומור ושמחת חיים, ומזמין את הקהל להתבונן ולהזדהות עם המרגשת שבכל הדרמות האנושיות – הזוגיות.

לראשונה בישראל, לאחר שזכתה להצלחה גדולה בתיאטרון הלאומי הבריטי, דרמה מרגשת, כנה ומטלטלת הבוחנת את חיי הנישואים במאה ה-21.

משתתפים: מיה דגן, אמיר קריאף

מחיר לכרטיס זוגי: 280 ש”ח

להזמנה לחצו כאן >>>

צילום: גבריאל בהרליה

בלוז לחופש הגדול

בחופש הגדול האחרון שבין בחינות הבגרות לגיוס לצה”ל, חבורה של נערים ונערות מתכוננת למסיבת סיום התיכון ומתמודדת עם החלטות שיקבעו את עתידם: מלחמת ההתשה בסיני, האהבה הראשונה, הנאמנות לחברים, ואיך מנציחים חבר קרוב שלא שב מהצבא.

לאט לאט, הקיץ הכל כך ישראלי הזה, שבין הילדות לבגרות, בין מלחמת ששת הימים למלחמת יום כיפור, הופך לקיץ גורלי שישנה את חייהם של גיבורי ההצגה לעד.

משתתפים: חני נחמיאס, דור הררי, נועם קלינשטיין, טל גרושקה, איתמר אלבז, אבירם אביטן, דורון אורן, דור אלמקייס, אלינור וייל, רדה קנטרוביץ’, שגיב לוי, סתיו צוברי, רוני אקרמן, גל דרורי, עמית מוריס, עומרי פלד/אופיר מרדכייב

מחיר לכרטיס זוגי: 400 ש”ח

להזמנה לחצו כאן >>>

בלוז לחופש הגדול, צילום: מיכל חלבין

בין קודש לחולון

יהודה וייס הוא איש עסקים מצליח. הוא חי באושר עם איילה, בת זוגו, שבה התאהב כשיצא בשאלה, ושניהם מגדלים את יעל בתם.

מה שאיילה לא יודעת זה שבימים הקבועים בשבוע שבהם יהודה טס לעסקיו בבלגיה, הוא למעשה נוסע לירושלים, אל משפחתו החרדית.

אשתו שרה לא יודעת שבימים שבהם יהודה אמור לנהל את עסקיו בבלגיה, הוא פושט את המעיל והכיפה, ורץ לנהל את חייו כחילוני בחולון

יהודה וייס מנהל חיים כפולים, כי עד היום הוא פשוט לא הצליח להחליט. כשיעל, בתו החילונית, מודיעה לו שהיא התאהבה בצעיר חרדי, יהודה מרגיש שהתחפושת הכפולה מתחילה לחנוק אותו.

בניסיון להציל את עצמו, הוא ממשיך לשקר ולהסתבך עד שהאמת נחשפת, רק שאז צפויה לנו הפתעה נוספת ושום דבר אינו כפי שנראה.

לאחר ההצלחה הגדולה של “ארבע אימהות”, המחזאי דניאל לפין והבמאי אילן רונן חוזרים עם קומדיה מטורפת ומעוררת מחשבה על הנוירוזה הכי ישראלית שיש: מסורת מול ליברליות בתוך אדם אחד.

משתתפים: אבי קושניר, לימור גולדשטיין, הילה סורג’ון-פישר, מאי קשת/מיטל נוטיק, אור אבוטבול/תום חגי

מחיר לכרטיס זוגי: 280 ש”ח

להזמנה לחצו כאן >>>

בין קודש לחולון, צילום: גבריאל בהרליה

יומן חוף ברייטון

יוג’ין בן ה-15 הוא נער יהודי מקסים ושובה לב, מלא חיים וחלומות: הוא רוצה להיות סופר מפורסם או שחקן בייסבול וחולם על אהבה ראשונה. דרך עיניו הוא לוקח אותנו למסע התבגרותו בחיק משפחתו היהודית המורחבת, המתגוררת בדירה צפופה בברוקלין של ימי השפל הכלכלי באמריקה בשלהי שנות ה-30. בתוך קשיי החיים והפרנסה, אמו ואביו מלמדים אותו את כוח האהבה, הומור, נחישות ותקווה.

המחזה האישי והאהוב ביותר של ניל סיימון, אחד מגדולי המחזאים של המאה ה-20.

משתתפים: יונה אליאן-קשת, מיה דגן, יורם טולדנו, אבירם אביטן, טל גרושקה, דין הפנר, נאיה פדרמן

מחיר לכרטיס זוגי: 280 ש”ח

להזמנה לחצו כאן >>>

יומן חוף ברייטון, צילום: גבריאל בהרליה

משחקים בחצר האחורית

קבוצת נערים מזמינה נערה למשחקים אסורים בגן שבקצה הקיבוץ. הדינמיקה הקבוצתית הופכת את מפגש הנעורים התמים, לכאורה, לזירה של השפלה ולאונס קבוצתי. במרכז המחזה של עדנה מזי”א, שהפך לא מכבר לקלאסיקה ישראלית מכוננת, מתקיים משפט האונס, שבו דמות הקורבן הופכת לתובעת והנערים נאלצים להגן על עצמם. כמו בתצלום רנטגן רגיש, מתבצע שחזור של היום הגורלי ההוא, שבו הם הפכו מנערים לפושעים מסוכנים, והיא הפכה מנערה סקרנית לקורבן.

המחזה מבוסס על פרשת האונס בקיבוץ שמרת, שזעזעה את מדינת ישראל ושינתה לחלוטין את דפוסי הדיון הפליליים והמוסריים של פרשיות אונס, ולא רק שלא נס ליחו – נראה שדווקא כעת אין רלוונטי ממנו לדיון ערכי ומוסרי על היחס לפשעי מין. המחזה חוזר לבמה בגרסה חדשנית ומרתקת.

משתתפים: כרמל בין, איתמר אלבז, מתן ברדה, נועם טל, ניר שלו לוגסי

מחיר לכרטיס זוגי: 280 ש”ח

להזמנה לחצו כאן >>>

משחקים בחצר האחורית, צילום: אור דנון

סטמפניו

סטמפניו הוא מוזיקאי מחונן. מכל רחבי פולין ורוסיה מגיעים לשמוע אותו ואת להקת הכלייזמרים שלו, בחתונות ובאירועים. אבל סטמפניו הוא לא רק נגן שמכשף את המאזינים בצליליו, הוא גם שובר לבבות ידוע, שמפיל את הבנות ברשתו.

כשהוא מתאהב יום אחד ברוחל’ה היפה, אך אבוי, הנשואה, הסיפור מסתבך. אשתו של סטמפניו לא מתכוונת לרגע לוותר עליו, אבל גם רוחל’ה היפה רוצה אותו, לנצח.

עדנה מזי”א טוותה מחזה יפהפה ונוגע ללב, עם שלל דמויות ססגוניות, שכולן רוצות להגשים את עצמן דרך סטמפניו והמוזיקה שלו. עיבוד חופשי לרומן הקלאסי של שלום עליכם, מגדולי הכותבים היהודיים מאז ועד היום, בביצוע מודרני וסוחף.

משתתפים: דניאל גל, ידידיה ויטל, אופיר וייל, אשלי זימברג, אסף יונש, קרן מור-מישורי, זוהר מידן, עומרי סמסון, אמנון פלד, מאי קשת, יניב שביט

מחיר לכרטיס זוגי: 280 ש”ח

להזמנה לחצו כאן >>>

סטמפניו, צילום: גבריאל בהרליה

סיפור אהבה

אין דבר העומד בפני האהבה. האמנם?

ז’וסטין וקטיה מאוהבות, כמו באגדות. וכשז’וסטין מתלבטת אם להיפרד כדי להקים לעצמה משפחה, קטיה מוכנה להרות למען האהבה הגדולה שלהן. אלא שימים ספורים לפני הלידה, ז’וסטין נשברת, מחליטה להיפרד מקטיה ומקימה משפחה. כמה שנים מאוחר יותר, קטיה, שמגדלת את בתן המשותפת, חולה במחלה קשה. כשהיא מחפשת אומנה לבתה הצעירה, עומדות בפניה שתי בחירות גורליות: לפנות לעזרה לאחיה, ויליאם, סופר ציניקן ושונא אדם, או לאתר מחדש את ז’וסטין, אהובתה משכבר הימים, שניתקה ממנה מגע מאז שהקימה לעצמה משפחה “נורמלית”.

המפגש המחודש בין שתי האהובות לשעבר מטלטל את העולם המסודר והבורגני שז’וסטין בנתה לעצמה. היכרותה עם ז’אן, הבת המתבגרת והמקסימה, שהיא היתה עשויה לגדל כאם, הופך את כל עולמה.

דרמה סוחפת ומרגשת, עם ניחוח של בושם צרפתי אלגנטי, על אהבה, נאמנות, משפחה ומגדר.

משתתפים: אגם רודברג, יעל וקשטיין, שלומי טפיארו, דניאל חבקוק, נעה רביקוביץ’, טליה לין רון, גיל זגורי

מחיר לכרטיס זוגי: 280 ש”ח

להזמנה לחצו כאן >>>

קוד קופון להצגות בית ליסין

סיפור אהבה, צילום: אור דנון

קוד קופון להצגות בית ליסין

מספר הקוד: 5189

ההזמנה מתבצעת דרך הלינק הייחודי ואפשר להזמין טלפונית גם בשירות לקוחות 03-7255333 קוד הטבה 5189

למימוש הקופון לחץ כאן

לחצו כאן לעוד אירועים ועדכונים >>>

כתבות נוספות

פיקניק בטבע
מחפשים את הלוקיישן לפיקניק המושלם? 5 אתרי פיקניק מצפון לדרום
לכתבה המלאה
478
0
5.0
חוף דור, קרדיט: עמית וקסלר
בזריחה, בשקיעה ובכל עונה: טיול מושלם לחופשת פסח
לכתבה המלאה
1.6K
0
5.0
מסעדות כשרות עם אווירה
לאכול בסטייל: 9 מסעדות כשרות עם אווירה
לכתבה המלאה
707
0
5.0
גן השלושה הסחנה, צולם ע"י ד"ר יואב פלמה
הסוף למנגלים: החל מיולי 2024 גן השלושה הסחנה יהפוך לגן ירוק
לכתבה המלאה
447
0
5.0
3+
4+
5+

תגובות קהילה (0)
אין עדיין תגובות לכתבה
רוצה להיות הראשון שמשתף את החוויה שלו?
התחבר כדי להגיב >

לפי קטגוריה

רוצים לקבל המלצות לטיולים מיוחדים בארץ לפני כולם?
השאירו כתובת מייל וכנסו לניוזלטר של

    תודה על ההרשמה!
    >בקרוב תתחילו להנות מהמלצות טיולים יחודיות לפני כולם
    קודם
    הבא
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    לכתבה