fbpx
חנות עדכונים מהשטח ההמלצות שלכם! אודות תמיכה ועזרה
למעלה מ-100 עסקי תיירות כבר מרווחים יחד איתנו!
פרסם אצלנו
עקבו אחרינו
אורח | התחבר
חנות
פסטיבל חיפה להצגות ילדים 2024

הצגות חדשות ואמנים מרחבי העולם: פסטיבל חיפה הבינלאומי ה-34 להצגות ילדים

קרדיט: אילן בשור
קרדיט: אילן בשור
1+
הצגות חדשות ואמנים מרחבי העולם: פסטיבל חיפה הבינלאומי ה-34 להצגות ילדים
680
0
5.0
680
0
5.0

ספרד, איטליה, אוסטריה, ארגנטינה, גרמניה, אוסטרליה, אורוגואי ייקחו חלק בקבוצות התיאטרון הבינלאומיות שיופיעו השנה בפסטיבל. 7 הפקות מקור בבכורה עולמית על במת הפסטיבל בחוה”מ פסח

נכתב על ידי: מערכת אתר visit2israel
נכתב על ידי: מערכת אתר visit2israel
פרטים נוספים
חיפוש בוויז: תיאטרון חיפה, רחוב פבזנר 27 חיפה
תאריכים: 24-26.4.24 חוה"מ פסח
מחירים: בין 59-75 ש"ח לכרטיס

פסטיבל חיפה להצגות ילדים 2024

פסטיבל חיפה להצגות ילדים 2024 יתקיים גם השנה, ויכלול הצגות איכותיות ומיוחדות, וכן משלחת אמני תיאטרון רחוב נפלאים מרחבי העולם!

תיאטרון חיפה מקיים את פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים – אירוע התרבות לילדים המוביל בישראל. זוהי השנה ה-34 של הפסטיבל וכבכל השנים, תיאטרון חיפה שם עצמו בחוד החנית של העשייה, היצירה והתרבות לילדים. אין ספק שהשנה, הזכות לשמח ולרגש ילדים ומשפחות מרחבי הארץ, היא שליחות של ממש.

את הפסטיבל תפתח השנה ההצגה “אבא סיפור” – הצגה מוזיקלית עם שיריו הנפלאים של היוצר והזמר האהוב, מיקי גבריאלוב האגדי המציין השנה 60 שנות יצירה, מחזה מאת הדס קלדרון וארז חן, בימוי אבישי בן גל. הפקה משותפת של תיאטרון חיפה ותיאטרון ארצי.

היכנסו לחנות החדשה שלנו ותהנו מהנחות שוות >>>

מתן בארצות שאין כמותן, קרדיט: ג’ראר אלון

ההצגה מספרת את סיפורו של מיכאל, ילד חולמני שאוהב להיות בבית ולשמוע סיפורים, חי עם אביו גבריאל במושב. הוא יוצא למסע כנגד כל הסיכויים, כנגד דעתו של אביו וכנגד רצון חבריו במטרה להציל את השדה של סבא יהודה המיועד למכירה.

מסע בו יבין שאף- אף פעם לא קטן מדי בכדי להשפיע, ושביחד אפשר ליצור שינוי גדול. הצגה מוזיקלית מרגשת, עם שיריו האהובים של מיקי גבריאלוב – “אבא סיפור”, “שכשנבוא”, “אמא אדמה” ועוד… (מיועדת לגיל 6 עד 10).

השנה, גבריאלוב, מהיוצרים המוערכים במוסיקה הישראלית וזוכה פרס אקו”ם למפעל חיים ופרס אמ”י למפעל חיים, מציין 60 שנות יצירה. שירו, “אבא סיפור”, הינו שיר הסולו הראשון של גבריאלוב.

מחפשים אטרקציה לכל המשפחה באזור? זו ההמלצה שלנו >>>

מיקי חתום על שלל קלאסיקות כיוצר, כותב, זמר ומלחין, המהוות חלק בלתי נפרד מפס הקול של החברה הישראלית וביניהן השירים האהובים: “אבא סיפור”, “אימא אדמה”, “אני ואתה נשנה את העולם”, “אוהב להיות בבית”, “שכשנבוא”, “הכניסיני תחת כנפך”, “סיפור של חורף”, “שיר השיירה”, “סע לאט”, “עוף גוזל”, ועוד רבים וטובים.

השנה הוגשו כ-150 מחזות מקוריים. מתוכם נבחרו לבסוף חמש ההצגות המשתתפות בתחרות. ההצגות נבחרו בקפידה ע”י הועדה האמנותית של הפסטיבל: יפעת זנדני צפריר, מירי לזר, אורי אוריין ורועי שגב, מנהלו האמנותי של הפסטיבל.

פסטיבל חיפה להצגות ילדים 2024 – הצגות התחרות יעלו בבכורה בפסטיבל:

“מתן בארצות שאין כמותן” (בהפקת תיאטרון חיפה) – הצגה מוזיקלית מלאת דמיון. מסע הרפתקאות בשילוב שירים מאת נעמי שמר, לחן שלמה גרוניך, שיחשפו לראשונה לקהל בהצגה. מתן לוקח את אחיותיו התאומות הקטנות ים ושחר לטיולים מלאי דמיון ואומץ בארצות מיוחדות – ארץ החולות, ארץ החיבוקים, ארץ הילדים העצובים ועוד. לאורך המסע המשותף השלושה לומדים על חברות, אהבה וגעגוע.

“מסטיק” (בהפקת תיאטרון הקרון) – תיאטרון בובות פרוע ומצחיק, על מורה מסודרת, ועל מסטיק שובב שמחליט להפריע לה, להצחיק אותה ולעשות הכל כדי להוציא אותה משיווי המשקל.

“החולדה מוצרלה” (בהפקת תיאטרון משקפיים) – שלא תאמינו מה קורה לה… הרפתקה מצחיקה ומוזיקלית על חולדה שמחליטה להתחרות בתחרות שירה למרות שהיא ידועה בזייפנות יתר. היא יוצאת למסע גילוי עצמי למצוא את הקול הייחודי שלה דרך חוויות של הצלחה וכישלון.

“האריה שבפנים” (בהפקת תיאטרון המדיטק) – עיבוד מצחיק ופראי לספר האהוב מאת רייצ’ל ברייט וג’ים פילד.

פסטיבל חיפה להצגות ילדים 2024

החולדה מוצרלה, קרדיט: ג’ראר אלון

מה קורה כשלעכבר זעיר ומלא חשש נמאס להרגיש – בלתי מורגש? יום אחד עולה בראשו רעיון מוצלח מאוד. אם הוא ישאג, כל החיות סופסוף ירכשו לו כבוד. אבל יש רק דרך אחת לשאוג ממש חזק- צריך ללמוד איך שואגים מהאריה הענק. אז העכבר מתגבר על הפחד הנורא, אוזר אומץ וניגש לאריה כדי לבקש ממנו עזרה. הצגה מוסיקלית סוחפת ופרועה על אומץ לב, ועל חברות מאוד מפתיעה.

“לא כוחות” (בהפקת תיאטרון חיפה ותיאטרון הקיבוץ) – סיפורם של מיכאל ואלון שחולמים להיות הכוכבים של נבחרת הכדורסל של בית ספר, אבל באורח ביש, הם מפספסים את ההסעה. השניים מתגלגלים להרפתקה מגלגלת מצחוק בה יגלו שגורל בית הספר תלוי בהם ושרק יחד יוכלו להציל אותו.

פסטיבל חיפה להצגות ילדים 2024

קרדיט: אילן בשור

לצד הצגות התחרות, תעלה בבכורה בפסטיבל גם ההצגה “אוף לי צפוף לי” של תיאטרון חיפה – מחזה מאת גיל צרנוביץ ומיטל סלקמון – רטן, בימוי גיל צרנוביץ. ההצגה מספרת על משפחתו של גרשון המתגוררת בצפיפות גדולה בחדר קטן, וזקוקה בדחיפות לפתרון. העצה שהמשפחה מקבלת מחכם הכפר נשמעת לא הגיונית בכלל, אבל אז הם מגלים כמה היא חכמה, ובעיית הצפיפות נפתרת בצורה מפתיעה.

סיפור שמעודד אותנו להעריך את מה שיש לנו, ומלמד אותנו להסתכל תמיד על חצי הכוס המלאה, אפילו אם לפעמים קשה.

ההצגה מתאימה לגילי 3-7. קיימת גם גרסה מונגשת (פרטים ומועדים באתר פסטיבל חיפה).

פסטיבל חיפה להצגות ילדים 2024

האריה שבפנים, קרדיט: ג’ראר אלון

גם השנה, על אף האתגרים הברורים, יוקם בפסטיבל מתחם תיאטרון הרחוב באוויר הפתוח, בניהולם האמנותי של ינון צפריר וגיבסון בר –אל, קבוצת אורתו-דה, ויעניק כתמיד, חוויה מלהיבה ובלתי נשכחת לקהל המבקרים.

צפריר ובר-אל: “האמנים הבינלאומיים של מתחם תיאטרון הרחוב באוויר הפתוח ממשיכים להאמין בפסטיבל ולראות בו חוויה גלובלית שמחברת עולמות וחוצה תרבויות, ויגיעו אלינו למרות המצב המורכב בארץ, מ-8 מדינות, 4 יבשות: ספרד, איטליה אוסטריה, ארגנטינה, גרמניה, אוסטרליה, אורוגואי וכמובן, ישראל. הכניסה למתחם, כבכל שנה, ללא תשלום”.

פסטיבל חיפה להצגות ילדים 2024

לא כוחות, קרדיט: ג’ראר אלון

השנה יתארחו בפסטיבל הצגות איכותיות וייחודיות ממיטב תיאטרוני הילדים בישראל, ביניהן ‘הנסיך הקטן’ (תיאטרון משקפיים בשיתוף להקת הפלמנקו הישראלית), ‘נגיד שהעולם היה ילד’ (תיאטרון הקרון) – הצגת ילדים בה המשתתפים והיוצרים הם ילדים בעצמם, ההצגה ‘יבשה ים יבשה’ (תיאטרון קליפה, מקומות שמורים) – הצגה מותאמת לילדים עם צרכים מיוחדים. כל אלה לצד הצגות לפעוטות, הצגות מונגשות, הצגות לכבדי ראייה, תיאטרון מחול ועוד.

מנכ”לית תיאטרון חיפה ניצה בן צבי: “ילדים הם מאוד מאוד רגישים למה שקורה סביבם, החיישנים שלהם כל הזמן בקליטה והם חווים חוויות רגשיות מועצמות. השנה עם כל הכאב שאנחנו חווים, גם אנחנו בסערת רגשות מתמדת. לכן, השנה במיוחד, אני רוצה להזמין אתכם ההורים והסבים והסבתות, לחוות איתנו את הפסטיבל בלב פתוח כמו ילדים, לראות את העולם דרך העיניים שלהם ולתת מזור לנפש הדואבת. ולו לכמה ימים של תום וחיוך.

טובי האמנים והיוצרים בתחום הצגות הילדים מתארחים בפסטיבל שלנו, ואני גאה לעמוד בראש מוסד שמנגיש מסורת של תרבות גבוהה לכולם, מכל קשת החברה הישראלית”.

גם השנה דואג הפסטיבל להציג הצגות מונגשות לילדים בעלי צרכים מיוחדים ולכבדי ראייה. כמו כן, עבור משפחות המפונים, יוקצו כרטיסים ללא עלות להצגות נבחרות, בתיאום מראש.

פסטיבל חיפה להצגות ילדים 2024

קרדיט: FERNANDO BENITEZ

מנהלו האמנותי של הפסטיבל רועי שגב: “השנה יותר מתמיד אנחנו שמים את תקוותינו בדור הצעיר, שיביא לנו עתיד טוב יותר. הפסטיבל ממשיך לטפח את דור העתיד, שומר על איכות בלתי מתפשרת של אמנות לדור הצעיר, ומציב את הרף הגבוה ביותר בתחום התרבות לילדים.

זאת השנה הרביעית שהפסטיבל נמצא תחת ניהולי ועדיין כמו בכל שנה כשמגיע מועד הפסטיבל, אני מסתכל על הילדים שמגיעים לפסטיבל בפעם הראשונה מביטים בעיניים סקרניות, יושבים בשקיקה ובהתרגשות בהצגות ונכנסים לעולמן של הדמויות הצבעוניות ואני לא יכול שלא להתרגש יחד איתם כאילו זו הפעם הראשונה”.

לרכישת כרטיסים >>>

עוד אטרקציות בחיפה תמצאו כאן >>>

כתבות נוספות

פיקניק בטבע
מחפשים את הלוקיישן לפיקניק המושלם? 5 אתרי פיקניק מצפון לדרום
לכתבה המלאה
476
0
5.0
חוף דור, קרדיט: עמית וקסלר
בזריחה, בשקיעה ובכל עונה: טיול מושלם לחופשת פסח
לכתבה המלאה
1.6K
0
5.0
מסעדות כשרות עם אווירה
לאכול בסטייל: 9 מסעדות כשרות עם אווירה
לכתבה המלאה
703
0
5.0
גן השלושה הסחנה, צולם ע"י ד"ר יואב פלמה
הסוף למנגלים: החל מיולי 2024 גן השלושה הסחנה יהפוך לגן ירוק
לכתבה המלאה
447
0
5.0
3+
4+
5+

תגובות קהילה (0)
אין עדיין תגובות לכתבה
רוצה להיות הראשון שמשתף את החוויה שלו?
התחבר כדי להגיב >

לפי קטגוריה

רוצים לקבל המלצות לטיולים מיוחדים בארץ לפני כולם?
השאירו כתובת מייל וכנסו לניוזלטר של

    תודה על ההרשמה!
    >בקרוב תתחילו להנות מהמלצות טיולים יחודיות לפני כולם
    קודם
    הבא
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    לכתבה