fbpx
חנות עדכונים מהשטח ההמלצות שלכם! אודות תמיכה ועזרה
למעלה מ-100 עסקי תיירות כבר מרווחים יחד איתנו!
פרסם אצלנו
עקבו אחרינו
אורח | התחבר
חנות
מסעדות שף בירושלים

חלביות, בשריות וגם לא כשרות: מסעדות שף בירושלים

קרדיט: נועם פריסמן
קרדיט: נועם פריסמן
חלביות, בשריות וגם לא כשרות: מסעדות שף בירושלים
2.1K
0
5.0
2.1K
0
5.0

הקולינריה הירושלמית חיה ובועטת מתמיד. בין אם תטיילו בין סמטאות שוק מחנה יהודה, שדרות ממילא או במדרחוב נחלת שבעה – הבירה הישראלית מלאה במסעדות שף משובחות מכל המינים והמטבחים. מסעדות שף כשרות חלביות, בשריות או כאלה שאינן כשרות, תוכלו למצוא את כולן בין סמטאות העיר, וברשימה שלפניכם

נכתב על ידי: מערכת אתר visit2israel
נכתב על ידי: מערכת אתר visit2israel

בירת ישראל והעיר הגדולה בארץ מבחינת מספר תושביה, היא בית לכמיליון תושבים מדתות שונות. נדמה שהאווירה המיוחדת בירושלים, נכנסת גם אל המטבחים שבמסעדות העיר ומפזרת קצת מאבק הכוכבים, או מאבק הקדושה (כל אחד והאבק שלו), ומפיחה באוכל הירושלמי את הייחוד של העיר הכי מיוחדת בישראל.

כדי שלא תפספסו את המבחר הגדול, ערכנו רשימה של מסעדות שף מומלצות בירושלים. ביניהן תוכלו למצוא מסעדות שף בשריות כשרות בירושלים, מסעדות שף חלביות כשרות וכן מסעדות שף לא כשרות בירושלים.

מסעדות שף כשרות בירושלים – מסעדות שף בשריות כשרות בירושלים

 

מסעדת O2 במלון ענבל

מסעדת O2 שבמלון ענבל בירושלים, היא תוצאה של שיתוף פעולה בין מלון ענבל לבין קבוצת מונא הירושלמית הוותיקה, בראשותם של השפים מושיקו גמליאלי ואיתמר נבון.

בתפריט המשובח של המסעדה, תוכלו למצוא מנות ששמות דגש על החיבור העדין של ירושלים של פעם, עם ירושלים של היום. החיבור הזה מביא איתו נתחי בשר איכותיים, דגים טריים, שיפודים, מנות בשריות אותנטיות והמון ירקות. ההגשה מוקפדת, חומרי הגלם טריים והאוכל מעדן ירושלמי.

שעות פתיחה: בימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:00-23:00

כתובת: מלון ענבל, זאב ז’בוטינסקי 3, ירושלים.

מסעדת כינור בכיכר

מסעדת כינור בכיכר היא מסעדת שף בשרית וכשרה, אשר נמצאת במתחם כיכר המוזיקה היפהפה שבנחלת שבעה.

מדובר במסעדה אלגנטית שמשלבת גם הופעות מוזיקה חיות, לצד תפריט מגוון הכולל דגים, מנות בשריות קלאסיות, סלטים המתאימים לעונה ולחמים טריים ונפלאים שנאפים במקום.

האווירה שמסביב למסעדה, הממוקמת במרכז העיר, תורמת לחיות ולירושלמיות להיות מורגשת בכל שלבי הארוחה. שף המסעדה הוא קובי קטני.

שעות פתיחה: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 12:00-16:00 ובערב בשעות 18:00-23:00

כתובת: מעבר בית הכנסת 8, ירושלים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by kinor_bakikar (@kinor_bakikar)

רופטופ ממילא

המסעדה שנמצאת באחת השדרות היפות ביותר בעיר – שדרות ממילא, נהנית גם מנוף של חומות ירושלים והעיר העתיקה, בשל היותה על גג מלון ממילא. שף המסעדה היא סימון שפירו והיא משלבת כוחות עם שף המלון אושר זעפרני.

התפריט הכשר של המסעדה מציע מנות הכוללות המון בשר וגם מספר מנות דגים. בין היתר תאכלו לבחור בברווז בפיתה בסגנון אסיאתי, או ללכת על קו ים תיכוני יותר של שווארמה לוקוס עם טחינה ועגבניות והכל, אל מול הנוף הכי ירושלמי ומעורר תיאבון שיכול להיות.

שעות פתיחה: ימים שני עד חמישי בין השעות 18:00-23:00. יום שישי (תפריט שבת) 18:00-23:00, שבת (תפריט שבת) 12:00-23:00.

כתובת: המלך שלמה 11, ירושלים. (הכניסה למסעדה היא דרך מלון ממילא).

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mamilla Hotel (@mamillahotel)

מדיטה

מסעדה כשרה ומעולה מבית היוצר של השפים מוטי אוחנה ומשה כהן, אשר בבעלותם גם מסעדת החצר המשובחת. במדיטה תמצאו ניחוחות ירושלמים שמשתלבים עם ניחוחות מהמזרח, חומרי גלם מקומיים ואיכותיים, וכמובן המון תבלינים חזקים, כמו העיר עצמה.

בנוסף, תוכלו לצפות על העשייה במטבח הפתוח, ליהנות ממנות ראשונות קלילות וטעימות, מנות בשריות מנחתים מובחרים, דגים שלמים, עיצוב אלגנטי ואווירה חמימה שהולכת ומגבירה בשעות הערב ואל תוך הלילה.

שעות פתיחה: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 12:00-24:00.

כתובת: חברון 101, בניין בית האומות, ירושלים.

המוציא

מסעדת המוציא של השף אבי לוי, זוכה מאסטר שף, היא אחת המסעדות האהובות בשנים האחרונות בבירה.

המסעדה מציגה גישה קולינרית שונה אך אותנטית, תמצאו בה מנות מהמטבח הצפון אפריקאי ומהמטבח האלג’ירי, מנות מסורתיות ירושלמיות ובעיקר מנות שהשפיעו על השף לוי, ומהוות מעין מפה של תחנות שונות בחייו.

החלל העיצובי של מסעדת המוציא, מוסיף לאווירה מימד אותנטי נוסף, שמתבטא בעיצוב, ברהיטים ובאווירה שבמקום.

שעות פתיחה: ימים ראשון עד חמישי 12:00-24:00, שישי החל מ-11:30 ועד שעתיים לפני כניסת השבת. במוצ”ש סגור.

כתובת: יפו 113, ירושלים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by שף אבי לוי (@avilevy_hamotzi)

ורנדה

המסעדה היוקרתית שנפתחה מחדש, ממוקמת באחד מהפינות היפות ביותר בעיר – על הטראסה של מלון מצודת דוד ואל מול נוף מהפנט של העיר העתיקה.

השף של המסעדה כפיר מיסניקוב שהוא גם שף המלון, מביא בורנדה תפריט יצירתי ומגוון שבמרכזו מנות גריל בשריות.

בין היתר תוכלו לטעום נתחי בשר איכותיים העוברים תהליכים שונים כגון השריה, בישול ארוך, עישון וצלייה. במידה ואתם משפחה שאוהבת בשר ובא לה להתפנק על ארוחה יוקרתית, עם מנות חלומיות שאפשר לחלוק – מסעדת ורנדה שבמלון מצודת דוד, זה המקום.

שעות פתיחה: ראשון עד חמישי 18:00-22:30.

כתובת: המלך דוד 7, ירושלים. (הכניסה למסעדה ממלון מצודת דוד).

מסעדות שף חלביות בירושלים

 

פיקולינו

מסעדה חלבית כשרה בהובלת השף משה עבדיאל. המסעדה שוכנת במבנה אבן קסום ומיוחד שנמצא במתחם כיכר המוזיקה, מוקף באווירה ירושלמית אותנטית.

בפיקולינו תוכלו למצוא מטבח איטלקי עשיר, אשר בו המנות מוגשות בהגשת גורמה יוקרתית וחגיגית. בין שלל המנות תוכלו למצוא בתפריט דגים טריים, פיצות שנאפות במקום, פסטות מעולות, סלטים ומבחר קינוחים חלביים.

שעות פתיחה: ימים ראשון עד חמישי 10:00-22:00, בימי שישי בין השעות 9:00-14:00.

כתובת: יואל משה סלומון 12, ירושלים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Piccolino (@piccolino_israel)

מסעדת החאן במלון אוריינט

מסעדת יוקרה חלבית, שנמצאת בלובי המפואר והיפהפה של מלון היוקרה הירושלמי אוריינט. המסעדה שפתוחה בשעות הצהריים והערב, מגישה מנות ממטבח ים תיכוני ירושלמי עם לא מעט הפתעות. התפריט כולל בין היתר מנות דגים, פסטות, מזטים ואפילו חומוס בייצור ביתי.

בנוסף, תוכלו לקנח עם קוקטייל מעניין או להזמין יין חגיגי, במידה ותגיעו בשעות הערב.

שעות פתיחה: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 11:00-23:00, בשישי החל מ-9:00.
כתובת: עמק רפאים 3, ירושלים.

לוצ’נה

המסעדה האיטלקית האהובה שנמצאת במיקום היוקרתי שבשדרות ממילא, היא מסעדה חלבית כשרה שמגישה מגוון מנות מעולות וביניהן ארוחות בוקר משובחות, סלטים מיוחדים, שלל מאפים שנאפים במקום, פסטות ועוד.

המסעדה שנמצאת בתוך מבנה מהמאה ה-20, מעוצבת בצורה אלגנטית ויוקרתית, ותוכלו לבחור אם לשבת בחלל הפנימי והמפואר, או בחצר הדק הגדולה שבתחומי המסעדה, שבראשותה עומד השף אבירם דותן.

שעות פתיחה: ימים ראשון עד חמישי בין 10:00-23:00, בשישי החל מ-9:00 ועד כשעתיים לפני כניסת השבת. במוצ”ש הפתיחה כשעה לאחר צאת השבת.

כתובת: שדרות ממילא 8, ירושלים.

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎LUCIANA‎‏ (@‏‎luciana_italian_house‎‏)‎‏

מסעדת הסנדק

מסעדה שמעניקה חוויה איטלקית ברמות הגבוהות ביותר. מדובר במקום ביתי עם אווירה חמימה ונעימה, המנות מחומרי גלם איכותיים וטריים והמחירים יחסית נוחים, בטח ביחס למסעדות שף.

תוכלו ליהנות במסעדה שמובלת על ידי השף עם הניסיון האיטלקי הרב דניאל חזות, ממטבח איטלקי אמיתי ממנו יוצאות מנות מעולות. יש כמובן פיצות ופסטות טעימות, אבל בנוסף תוכלו ליהנות גם משיפודי מוצרלה, סלטים שונים, דגים שונים וקינוחים שיגרמו לכם ללקק את האצבעות.

שעות פתיחה: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30-23:00, בשישי מ-8:30 ועד שעתיים לפני כניסת השבת. ביום שבת החל משעה לאחר צאת השבת ועד אחרון הלקוחות.

כתובת: יפו 104, ירושלים.

מסעדת בין הקשתות

המסעדה שממוקמת לא רחוק מהכותל המערבי, בבניין עתיק לשימור מהמאה ה-13, מציגה אווירה היסטורית וחגיגית כיאה לירושלים. המסעדה החלבית בעלת כשרות המהדרין, מתאימה גם לאירועים קטנים כמו גם לארוחת ערב משפחתית או רומנטית.

בתפריט המסעדה תוכלו למצוא מנות מוקפדות הכוללות בין היתר פיצות שנאפות במקום בתנור אבן, פסטות פנה מיוחדות ועוד.

שעות פתיחה: ימים ראשון עד חמישי 9:00-18:00.

כתובת: רחוב הגיא 174, ירושלים.

 

מסעדות שף לא כשרות בירושלים

 

מחניודה

לא נותרו הרבה מילים שלא נאמרו על המסעדה המצליחה של השף אסף גרניט. יש כאלו שאף הכתירו אותה לנושאת הדגל של הקולינריה הירושלמית, אבל מחניודה היא יותר מהכל מסעדה מעולה, שעל הדרך עושה הרבה שמח לאורחים שלה. התפריט שלה מגוון, מפתיע וחלקים גדולים ממנו מתחלפים באופן תדיר.

ישנן גם מספר מנות קבועות, ביניהן תוכלו למצוא את הפולנטה המפורסמת, קבב מפורק עם טחינה-יוגורט ועוד מנות אגדיות. המסעדה המיוחדת היא גם מקום של שמחה, צ’ייסרים ולא מעט רעש, צפו לחוויה שונה וייחודית, כדאי שתזמינו מקום מראש ותתאזרו בסבלנות, שווה לחכות.

שעות פתיחה: ראשון עד חמישי בין השעות 12:30-16:00, ובין 18:30-24:00. בימי שישי 11:30-15:00 ובמוצ”ש כשעה אחרי צאת השבת.
כתובת: בית יעקב 10, ירושלים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Michael Yadid (@michael_yadid)

דקל 3

אסף גרניט ושותפיו מציגים מסעדה נוספת, רק שהפעם היא מתאימה יותר למי שהלך הרוח המשוחרר והרועש של מחניודה, שנמצאת במרחק של כ-100 מטרים בלבד, פחות בא לו טוב בזמן האוכל. מסעדת השף בהובלת יונתן וזאנה, היא למעשה מעין בר עם תפריט שף, תמצאו בה מנות מוקפדות ויצירתיות שהולכות מעולה עם הקוקטיילים והמוזיקה הנעימה שבמקום.

שעות פתיחה: ימים ראשון עד חמישי 18:30-23:00. ימי שישי 11:30-16:30 ובשבת 18:30-23:00.

כתובת: הדקל 3, ירושלים.

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dekel | דקל‎‏ (@‏‎dekel.3‎‏)‎‏

מונא

מסעדה שהפכה במרוצת השנים למוסד קולינרי ירושלמי אמיתי. מסעדת השף המעולה של השף מושיקו גמליאלי, מביאה מטבח ירושלמי מוקפד, עכשווי ועדכני.

עדכני כל כך שהוא משתנה ומודפס מחדש מדי יום בהתאם לחומרי הגלם הזמינים והפירות והירקות העונתיים. בנוסף לאוכל הטעים, האווירה במסעדת מונא היא כמעט מלכותית, היא נמצאת במבנה אבן יפהפה ובו חלל המהווה מרחב מושלם בשביל ליהנות מארוחה טובה ורומנטית, לאור נרות ולצד בקבוק יין.

שעות פתיחה: בימים ראשון עד חמישי 18:30-24:00, בימי שישי 12:30-16:00 ובערב 18:30-23:30. בשבת החל מ-12:00 ועד אחרון הלקוחות.

כתובת: שמואל הנגיד 12, ירושלים.

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Mona Restaurant‎‏ (@‏‎monarest‎‏)‎‏

צמח

נדמה שכל מה שהחבר’ה מקבוצת מחניודה נוגעים בו, הופך ברגע ללהיט. כזאת היא מסעדה נוספת ברשימה שלנו ושמה בישראל – מסעדת צמח. המסעדה בהובלת השף המעולה אסף סרי, היא מסעדה המבוססת על תפריט צמחוני בלבד.

תמצאו בה מנות צבעוניות בתפריט משתנה, לצד אווירת שוק אותנטית וחיה.

שעות פתיחה: ימים ראשון עד חמישי בין 9:00-23:00. שישי בעד 16:30, שבת 18:30-23:00.

כתובת: הדקל 1, ירושלים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by צמח | Tzemah (@tzemah.il)

דולפין ים

מוסד קולינרי ירושלמי ותיק ואהוב, הוא מסעדת דולפין ים המעולה. המסעדה שקיימת בנוף הירושלמי כבר מעל 40 שנים, מבססת את התפריט שלה על מאכלי ים, דגים, פירות ים ועוד.

כל המנות עטופות בניחוח צרפתי עם אלגנטית ירושלמית עדינה, שבאה להדגיש את צבעי העיר וטעמיה הנועזים. תוכלו ליהנות בדולפין ים ממנות של פירות ים ביין לבן, שרימפסים, מולים שחורים, דגים טריים ואפילו סטייקים, פסטות ומנות ילדים.

שעות פתיחה: בכל ימות השבוע בין 12:00-23:00. התפריט העסקי מוגש בין 12:00-17:00 בימי חול בלבד.

כתובת: שמעון בן שטח 9, ירושלים.

אטרקציות והמלצות נוספות בירושלים והסביבה

עיר הבירה הישראלית מלאה באטרקציות ובחוויות שונות, שיתאימו לכל המשפחה. רוצים לגלות אטרקציות שוות בירושלים לכל המשפחה? תוכלו לקרוא עליהן ברשימת האטרקציות לילדים בירושלים, וגם לקבל המלצות חמות לסוף שבוע חלומי בירושלים. המלצות נוספות מחכות לכם באתר שלנו.

כתבות נוספות

תערוכת עדשת ברזל
גלריה מיוחדת המציגה את המלחמה מבעד לעדשה הרגישה והכואבת
לכתבה המלאה
307
0
5.0
ריצת האנדרטאות בגולן 2024
“ריצת האנדרטאות” בגולן 2024: כל הפרטים לקראת הריצה
לכתבה המלאה
277
0
5.0
אתגר מצדה
מה עושים ביום העצמאות? אטרקציות לכל המשפחה באזור הדרום
לכתבה המלאה
344
0
5.0
סיור סליחות 2023 ירושלים
מה עושים ביום העצמאות? אטרקציות לכל המשפחה בירושלים
לכתבה המלאה
384
0
5.0
3+
2+
3+

תגובות קהילה (0)
אין עדיין תגובות לכתבה
רוצה להיות הראשון שמשתף את החוויה שלו?
התחבר כדי להגיב >

לפי קטגוריה

רוצים לקבל המלצות לטיולים מיוחדים בארץ לפני כולם?
השאירו כתובת מייל וכנסו לניוזלטר של

    תודה על ההרשמה!
    >בקרוב תתחילו להנות מהמלצות טיולים יחודיות לפני כולם
    קודם
    הבא
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    לכתבה