fbpx
חנות עדכונים מהשטח ההמלצות שלכם! אודות תמיכה ועזרה
למעלה מ-100 עסקי תיירות כבר מרווחים יחד איתנו!
פרסם אצלנו
עקבו אחרינו
אורח | התחבר
חנות
אטרקציות לימים גשומים בישראל

מהצפון ועד הדרום: 10 אטרקציות לימים גשומים בישראל

צולם ע”י טל חנוכי
צולם ע”י טל חנוכי
מהצפון ועד הדרום: 10 אטרקציות לימים גשומים בישראל
15.2K
1
4.0
15.2K
1
4.0

נכון שלא הכי נוח לטייל בזמן גשם – לשם כך אספנו לכם שפע של אטרקציות שיכולות להתאים לכל ימי השנה

נכתב על ידי: מערכת אתר Visit2israel
נכתב על ידי: מערכת אתר Visit2israel

גשם הוא לא תירוץ להפסיק לטייל, אלא תירוץ לחפש מקומות חדשים ומעניינים שעדיין לא היינו בהם! ארצנו יפה בכל ימות השנה ולכל עונה יתרונותיה. החורף מאופיין בפריחה צבעונית שמשתלטת על כל חלקת אדמה וזרימת מים שוצפת וגועשת בכל הנחלים והמפלים. 

נכון שלא הכי נוח לטייל בזמן גשם וזה יכול להיות אפילו מסוכן לפעמים, כשמדובר למשל על אזורי שיטפונות, אך יש הרבה מאוד אטרקציות לחורף ששווה להכיר. 

כתבה זו מציעה שפע אטרקציות לחורף שיכולות למעשה להתאים גם לכל ימות השנה, אז קדימה בואו נצא לדרך! 

קרדיט: unsplash

10 אטרקציות לחורף שאסור לכם לפספס

 

1. מוזיאונים 

אם תפתחו את הראש לחוויה לימודית חדשה, תגלו כי המוזיאונים הם לא מקומות משעממים כלל, אלא אטרקציות ליום גשום שכל המשפחה יכולה להנות וללמוד מהן.

ישראל עשירה במוזיאונים רבים, מסוגים שונים ובנושאים שונים, כך שכל אחד יכול למצוא את מה שהכי מתאים לו. מצפון ועד הדרום – אין חלק במדינה שלא התברך במוזיאון!

צולם ע”י יואב פלמה

 

2. חדרי בריחה

טרנד שעדיין לא חלף מהעולם ומשמר קהל לקוחות מכובד, הוא טרנד חדרי הבריחה. הוא נכנס בסערה לחיינו לפני כמעט עשור והחל בכלל כמשחק מחשב מבוסס חידות, אך בכל העולם קמו חדרי בריחה פיזיים, אשר מאתגרים קבוצות שלמות בפתרון חידות על ידי שיתוף פעולה.

חדרי בריחה יכולים להיות מפחידים, מצחיקים ומפתיעים, אבל הנקודה החשובה ביותר לענייננו היא שכולם מקוריים, ולכן זוהי פעילות מושלמת ליום גשום.

 

3. חמת גדר

יש לא מעט אטרקציות בצפון אשר מתאימות לימי גשם קרירים. חמת גדר היא מקום מושלם עבור טבילה במעיינות חמים תרמו-מינרליים, שסגולותיהם הרפואיות ידועות משחר ההיסטוריה. במקום יש גם מלון ומתקני ספא, כך שאתם יכולים להפוך את החורף שלכם לקצת יותר חמים ומפנק בחופשה מלאת אטרקציות חורפיות. 

בחמת גדר ישנה גם חוות התנינים, המחולקת לבריכות, שבכל אחת גדל זן אחר. החווה מאפשרת סיור מודרך והיכרות מקרוב עם הזוחל הגדול בעולם.

ד”ר אבישי טייכר, מתוך אתר פיקיויקי

4. קיר טיפוס 

קירות טיפוס מזמן לא ממוקמים רק בשטחים פתוחים ופארקים גדולים, אלא כחללים סגורים שכל קירותיהם משובצים ידיות טיפוס.

מסלולי טיפוס בדרגות שונות פרוסים על כל המרחב של מועדוני הטיפוס, וברוב המקומות ניתן לשכור גם נעלי טיפוס בכל המידות ולהפוך את זה לבילוי משפחתי מושלם (ומקורה). 

במילים אחרות – אטרקציות ליום גשום לא חייבות להיות נייחות ומפנקות, אלא יכולות להיות גם תזזיתיות ומאתגרות!

 

5. רודפי השיטפונות 

כן, יש גם אטרקציות בדרום הפתוח שמתאימות לחורף. כפי שאמרנו קודם, עונת החורף היא גם עונת השטפונות בנחלי הדרום, שרובם יבשים במהלך השנה.

תופעת השיטפונות היא מרהיבה ומרתקת, אך יש לנקוט במשנה זהירות ולצפות בה מרחוק! ישנם טיולים רבים בעקבות שיטפונות שאפשר לצאת אליהם בצורה מאורגנת ובטוחה על מנת לחזות בפלא העוצמתי הזה.

 

6. טיולי ג’יפים בגשם 

הכירו את טיול של “רז וגילי טיולי ג’יפים”, המציע לכם לכם הרפתקה אמיתית בחיק הטבע. טיולי ג’יפים, באזור זכרון יעקב יער אלונה ובקעת הנדיב, בכרמל, רמות מנשה והר חורשן.

הטיול מתבצע באזור ההרים של זכרון יעקב/כרמל/יערות אלונה. נסיעת שטח מדהימה בדרכי הג’יפים, נסיעה בצידי המטעים ובצידי השטחים החקלאיים, בדרכי הבוץ לצידו של נחל תנינים בין גידולי כרמי הענבים ועצי הפרי. לפרטים נוספים ולהזמנה בהנחה מיוחדת לחצו כאן >>>

מרכז להבה בית שמש, מתוך אתר פיקיויקי

7. המצפה התת ימי באילת 

ביקשתם אטרקציות בדרום – קיבלתם הכי דרום שאפשר! המצפה התת ימי באילת פתוח גם בחורף והדגים לא הולכים לישון כשיורד גשם. תוכלו להביט וללמוד על החי והצומח של הים האדום בתוך מבנה סגור ומוגן מגשם. 

המלצה נוספת היא צלילת חורף באילת, במים הגשם כלל לא משנה והחופים ריקים מתיירים, כך שכל הסביבה הימית משוטטת וניתן לצפות בדגים ויצורי ים נוספים מקרוב.

המצפה התת ימי אילת, צולם ע”י אביעד שמואל

 

8. סדנת שוקולד בגליתא

יש עוד אטרקציות בצפון שיתאימו ליום גשום ולחשק לשוקולד הידוע לכל. חוות השוקולד של גליתא, שנפתחה בשנת 2007 בדגניה ב’, היא בדיוק אחת מהן. חוות השוקולד מארחת סדנאות לכל המשפחה במהלכן מסופר סיפור החווה ומיוצרים ממתקי שוקולד אישיים לכל משתתף. 

במקום יש גם תפריט בר שוקולד מיוחד, המגיש קינוחים וגלידות תוצרת בית, וחנות שוקולד על מנת לקחת אתכם כמה רגעים מתוקים גם למחר.

 

9. פארק אוטופיה

פארק אוטופיה הוא גן בוטני ייחודי המהווה בית גידול ענקי לסחלבים ומיני צמחים וחיות אקזוטיות. הוא נכלל ברשימת אטרקציות לחורף כיוון שחלקו הגדול מקורה, ולכן הסתובבות בו נעימה ונחמדה גם בימי החורף הגשומים. 

יותר מ-20,000 סחלבים מחכים שתגיעו לגן עדן טרופי זה, כדי לפגוש אותם ואת שאר האטרקציות של הפארק, ביניהן בריכות דגים, מפלי מים, פינות חי, ועוד.

פארק אוטופיה, צולם ע”י meshi zituni

 

10. סרט קולנוע

אחרון חביב, הוא בית הקולנוע. זה נכון שלא תמיד תמצאו סרטים המצליחים לבדר ילדים ומבוגרים כאחד ובחלק מהמקרים, ההורים יצטרכו להתפשר על סרט ילדים או לפעמים לחכות להם בחוץ, אך ללא ספק מדובר בחוויה משפחתית חמימה ונחמדה – הילדים נהנים מבידור על המסך הגדול, וההורים משלימים שעות שינה.

קולנוע יפו, צולם ע”י מערכת Visit2Israel

אינספור אטרקציות לחורף ברחבי הארץ: מטיילים גם בימים גשומים! 

אז נכון שבכל מקום בארץ ניתן למצוא אטרקציות לחורף, אך העונה הגשומה מביאה עימה סוגים שונים, מעניינים יותר של אטרקציות שלא בהכרח הייתם נתקלים בהם בעונה אחרת.

יחד עם האטרקציות החורפיות, עונת החורף מאפשרת לנו גם גישה שונה לסוגי בילוי. החום והמשפחתיות חשובים בחורף יותר מתמיד, רבים האנשים אשר מרגישים בחוסר שלהם והימים מרגישים קודרים ואפורים ממש כמו השמיים.

קרדיט: arad guy

אנו ממליצים לכם בכל אשר תעשו בחורף הקרוב, לבלות זמן ביחד עם המשפחה והחברים, להנות מכל המקומות הנפלאים שיש לארצנו להציע ולנצל את ייחודה של עונת החורף עבור חוויות והרפתקאות חדשות. 

אנו בטוחים שאחרי כל הרשימה הזו, אתם כבר יודעים מה אתם הולכים לעשות בתקופת החורף הקרובה, רק לא לשכוח לעשות זאת בזהירות ובבטיחות, על מנת שכולנו נוכל להמשיך להנות ולטייל גם בחורף הבא במסלולי האטרקציות הנפלאים בכל רחבי הארץ.

בניאס, צולם ע”י איתי קדם

כתבות נוספות

מלון חדש במרינה בהרצליה
על קו המרינה בהרצליה: אושרה תכנית להקמת מלון יוקרה נוסף
לכתבה המלאה
271
0
5.0
מסיבות פסח 2024
מסיבות פסח 2024: הרשימה המלאה ורכישת כרטיסים
לכתבה המלאה
306
0
5.0
פארק העיוורים המחודש
נפתח מחדש: פארק העיוורים ביער בן שמן הותאם לתקני הנגישות
לכתבה המלאה
289
0
5.0
הפיצריות הכי טובות בארץ
מהצפון לדרום: 5 הפיצריות הכי טובות בארץ
לכתבה המלאה
457
0
5.0
5+
5+

תגובות קהילה (1)
רוצה גם לשתף את החוויה שלך?
התחבר כדי להגיב >

תגובה אחת על “מהצפון ועד הדרום: 10 אטרקציות לימים גשומים בישראל”

YonatanDavid
לפני שנה 1
(4/5)

המלצות מעולות! חמת גדר מצויינת לימי החורף. טיול ג’יפים בגשם – יצא לי לעשות אך פחות התחברתי.

לפי קטגוריה

רוצים לקבל המלצות לטיולים מיוחדים בארץ לפני כולם?
השאירו כתובת מייל וכנסו לניוזלטר של

    תודה על ההרשמה!
    >בקרוב תתחילו להנות מהמלצות טיולים יחודיות לפני כולם
    קודם
    הבא
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    לכתבה