fbpx
חנות עדכונים מהשטח ההמלצות שלכם! אודות תמיכה ועזרה
למעלה מ-100 עסקי תיירות כבר מרווחים יחד איתנו!
פרסם אצלנו
עקבו אחרינו
אורח | התחבר
חנות

לעשות “העתק-הדבק”: טיול קסום בקיסריה עם ירדן הראל

קרדיט: Visit2Israel
קרדיט: Visit2Israel
לעשות “העתק-הדבק”: טיול קסום בקיסריה עם ירדן הראל
yardenha@

“הטיול בקיסריה היה הרבה מעבר ל’עתיקות’. אכלנו במקומות מיוחדים, גילינו עיר מדהימה עם הרבה תרבות, אופי וקסם שאין בהרבה מקומות בארץ!”

6.4K
0
5.0
6.4K
0
5.0

עזבו אתכם שזו אחת הערים הכי יפות בארץ, מסתבר ששוכנות בה כמה פנינות תיירותיות שלא כולם מכירים – במיוחד לשם כך יצאנו יחד עם ירדן הראל, לטיול יומי בעיר הפוטוגנית, ומצאנו לכם את הקפה הכי טוב בעיר, מסעדות שיזכירו לכם את חו”ל ואטרקציות שלא תאמינו שלא הכרתם קודם

נכתב על ידי: ירדן כחול
נכתב על ידי: ירדן כחול

הקפה הכי טוב בעיר: בבושקפה

זו אחת מעשרת עגלות הקפה הכי טובות בארץ, וללא ספק הקפה הכי טוב בעיר – לכן זו סיבה מספיק טובה לפתוח כאן את בוקר הטיול בקיסריה. ארז שורץ הוא הבעלים של עגלת הקפה בבושקפה ויש לו ניסיון של מעל ל-20 שנה בתחום הקפה.

מכירים את האנשים הללו שהם אובססיביים לקפה (אבל טוב)? אז כזה הוא ארז: נושם, טועם, מריח וחי קפה – ולקוחות העגלה הם לגמרי מרוויחים מכל העניין הזה. החל מבחירת הפולים, דרך אופן החליטה שלהם ועד לצורה בה נמזג הקפה אל הספל – בבבושקפה שמים דגש על כל אלו והאיכות מורגשת מעל הכול. בעגלת הקפה תמצאו תפריט עם משקאות מיוחדים וטעימים, כמו: אפוגטו, שוקו חם עם פרלינים, סיידר תפוחים, סחלב (מושלם!!), גרניטה פקאן ועוד.

כמובן שאי אפשר לא להזכיר גם את המאפים הטריים והטעימים – עוגיות ועוגות, כריכים ובייגל טוסט מפנקים. כמה מההמלצות שלנו: קרואסון קרם פיסטוק, פירות יער ושוקולד רובי, קרם פטיסייר, תותים ופירות יער והאחרון בטעם קרם בייגלה מלוח ושוקולד לבן.

אם קמתם על הצד הבריא הבוקר ואתם מעדיפים לחסוך בקלוריות, תנסו את מנת הדגל שבמקום – קערת אסאי עם גרנולה ביתית ופירות העונה, או שייקים טבעיים הנסחטים במקום.

הקפה הכי טוב בעיר, קרדיט: Visit2Israel

עגלת הקפה פועלת בשני מיקומים במהלך השבוע: באמצע השבוע היא נמצאת בקיסריה באיזור התעשייה, כך שאם אתם מגיעים לעיר או לסביבה – כדאי לכם לעצור לפחות לכוס קפה אחת ואיכותית.

במהלך סוף השבוע העגלה נמצאת באיזור פרדס חנה – יש להתעדכן בפייסבוק של העגלה אודות המיקום החדש שעתיד להתגלות בקרוב.

ירדן נהנית מהקפה הראשון של הבוקר, קרדיט: Visit2Israel

פרטים נוספים
כתובת: האשל 33, קיסריה
ימים ושעות פתיחה: בימים א'-ה' בשעות 08:00-15:00

לא רק לילדים: גולף קיסריה

קיסריה מלאה במקומות נסתרים יפים ואטרקציות לזוגות ומשפחות, אחת מהן היא גולף קיסריה היוקרתי, מועדון הגולף הבינלאומי היחיד בישראל!

המועדון הוקם בשנת 1960 על ידי משפחת הברון רוטשילד וכיום מארח טורנירים רבים מקומיים ובינלאומיים, בהשתתפות שחקנים מקצועיים מכל העולם.

גולף קיסריה

להרגיש כמו באמריקה, גולף קיסריה. קרדיט: Visit2Israel

המקום עצמו מעוצב בצורה מרהיבה על ידי ארכיטקט העל האמריקאי פיט דיי, כך שלרגע אולי תרגישו כמו באמריקה ותעבירו כמה שעות טובות בהנאה המשלבת פעילות גופנית, מבלי בכלל לשים לב לתחושת הזמן.

אם אתם חוששים מכישורי המשחק שלכם – אל דאגה, במקום מעבירים שיעורים פרטיים (בתיאום מראש) ליחידים ולמשפחות, מי יודע, אולי עוד תחזרו עם איזה טייטל של מנצחים או גביע.

הידעת? מועדון הגולף נכנס בשנת 2010 לרשימה היוקרתית של 1,000 המגרשים הטובים בעולם!

עוד במתחם הגולף: ספא גולף קיסריה, הצופה גם הוא לעבר מועדון הגולף, בית קפה, חנות גולף וסטודיו לאימון גופני ייחודי.

מצאה חבר חדש במתחם הגולף, קרדיט: Visit2Israel

 

אמריקה פינת קיסריה: מסעדת מריפוסה

נהייתם רעבים? לא מאשימים אתכם, אחרי פעילות כזו חייבים להחזיר קצת אנרגיה לגוף – ואיזה כיף שמסעדת הגולף היוקרתית “מריפוסה” נמצאת ממש במתחם הגולף – ואפילו משקיפה אליו? במסעדה תחוו עוד קצת מהאווירה האמריקאית ובישיבה במרפסת תשקיפו ישירות על שני המגרשים הייחודיים של הגולף.

לחיי ימי טיול כמו אלה, מסעדת מריפוסה. קרדיט: Visit2ISrael

 

המסעדה מגישה מאכלים כשרים בסגנון מודרני ויצירתי, מבית השפים מאיר אלאלוף, חביב משה ויומי לוי, שצברו ניסיון מדהים של שים במסעדות המובילות בארץ, עד שחברו יחד לפתיחת מסעדת מריפוסה המוצלחת.

התפריט, כפי שאתם מנחשים, משלב מנות מדהימות, כמו “ברולה” כבדי עוף, אגסים ביין וקרמבל תבלינים שממש אהבנו. כך שמעבר לחוויית הלוקיישן, מדובר בחוויה לחיך, כזו שקשה לשכוח.

ניתן לשבת גם בפנים, מסעדת מריפוסה. קרדיט: Visit2Israel

פרטים נוספים
ימים ושעות פתיחת בית הקפה: ראשון עד רביעי 12:00-23:00
חמישי 12:00-00:00 ומוצאי שבת בין 19:00 ל-00:00

ארמון ספרדי בלב קיסריה: מוזיאון ראלי

ואם כבר אתם באזור (גם אם לא, זה שווה את שעת הנסיעה מהמרכז) אל תפספסו עצירה באחד המקומות היותר פוטוגניים בישראל – מבנה יפהפה עם חצר פנימית מרהיבה, שהכניסה אליו היא לגמרי בחינם.

אולי לרגע תחשבו שהגעתם לארמון עתיק, אך אל תטעו מדובר במוזיאון ראלי קיסריה המעוצב בסגנון ספרדי ומשלב חצר עם מזרקות אבן ענקיות וגן פסלים מפואר להפליא!

מוכנים לתדהמה? לא רק שהמבנה היפהפה הזה הוא אטרקציה מטריפה ללא עלות כניסה, אלא שגם מדובר במוזיאון אחד מתוך רשת מוזיאוני “ראלי” הידועה בעולם, המציגה אוספי אמנות לטינו-אמריקאיים עכשוויים, ברחבי העולם. ההמלצה שלנו היא כמובן אוסף הפסלים של סלבדור דאלי – חוויה לעיניים!

הכי חו”ל שיש בקיסריה, מוזיאון ראלי. קרדיט: Visit2Israel

פרטים נוספים
כתובת: שדרות רוטשילד (ליד מגדל המים)
כניסה ללא תשלום

אם כבר עסקנו במוזיאון המיוחד הזה, כדאי לכם לקרוא את הכתבה אצלנו באתר של ״10 מוזיאונים בישראל שאסור לכם לפספס” >>

 

בזכותו קיסריה היא מהערים היפות ביותר בארץ: הגן הלאומי

נמל קיסריה הוא לא רק אחד האתרים היפים בארץ (ובעולם), הוא גם אחד המרתקים: עיר הנמל העתיקה קיימת כבר יותר מאלפיים שנים, בזכות הורדוס שהפך אותה למה שהיא היום, עיר נמל יפהפייה עם גן לאומי מרהיב שמספר את סיפורי היסטוריית העיר.

בין היתר תמצאו בו: עתיקות, מופעי אור-קולי, שלל מסעדות, בתי קפה וגלריות. בקיסריה תמצאו גם את התיאטרון הרומי ושרידי העיר הרומית, חוף ים יפהפה עם מפרץ טבעי היוצר בריכה מלאה במי ים צלולים ונקודות תצפית מדהימות על הים התיכון.

חוף הקשתות, צולם ע”י ד”ר יואב פלמה

אחד מהחופים היפים של קיסריה (ויש האומרים בארץ כולה) הוא חוף אקוודוקט, שהמקומיים נוהגים לקרוא לו חוף הקשתות או חוף האמה. הוא קיבל את שמו בגלל אמת המים הסמוכה שהקים הורדוס בזמנו, הבנויה ממספר קשתות מרשימות לאורכה.

הים צבוע בטורקיז וירוק יפהפיים ובטיול לאורך החוף תמצאו צדפים ואבנים בצבעים שונים, מפרצונים קטנים בהם אפשר להשתכשך ולתת לילדים לשחק, או סתם להרטיב את כפות הרגליים במים בזמן טיול רומנטי לאור השקיעה.

 

פרטים נוספים
כתובת: חוף אקוודוקט, קיסריה
כניסה ללא תשלום

לחזור אחורה בזמן: סנדת ניפוח זכוכית

את הטיול בקיסריה אתם לא מסיימים בלי החוויה הזו שתוציא אתכם קצת מהשגרה – סדנת ניפוח זכוכית! כן, קראתם טוב, אתם הולכים להכין זכוכית בעצמכם, לפי מתכון רומאי עתיק בן אלפיים שנים, במבנה רומי משוחזר, שהתגלה בחפירות בקיסריה ובלב מתחם הנמל היפהפה.

תאמינו או לא, במקום בו מתבצעת הסדנה התגלו שרידי סדנת זכוכית בני אלף ושש מאות שנים, כך שאתם הולכים לתת קפיצה אחורה בזמן ולעשות בדיוק מה שעשו האנשים שחיו כאן לפני הרבה מאוד שנים.

מתנסה במקצוע חדש? ירדן הראל בסדנת ניפוח זכוכית. קרדיט: Visit2Israel

 

הסדנה נמשכת בין שעה לשלוש שעות והיא כוללת הסברים אודות הזכוכית וההיסטוריה שלה. לאחר מכן מתחילים להכיר את החומר, התהליך ומתחילים בעבודה האמיתית.

לאחר שתסיימו להכין את המוצר שלכם, תקררו אותו עד שיקבל את צורתו הסופית – וכמובן שתיקחו אותו במתנה הביתה, כמזכרת ליכולות שלכם ולטיול המושלם שעשיתם בקיסריה.

פרטים נוספים
כתובת: נמל קיסריה חצר היוצרים
ימים ושעות פתיחה: א'-ה', 11:00-18:00
שישי 11:00-16:00 ושבת 12:00-20:00 בתיאום מראש
פרטים נוספים בטלפון: איתי 077-2306323

להרגיש תייר בארץ: מסעדת הלנה

לאחרונה פורסם מחקר שקבע שאנשים שמגיעים הרבה לים, או לפחות צופים במים והסירות השטות, הם אנשים רגועים יותר ומאושרים יותר. אז מצאנו לכם את המקום המושלם להירגע ולחזור ממנו מלאים באנרגיות – מסעדת הלנה בקיסריה.

מדובר במקום שהוא הרבה מעבר למסעדה – ממנה תצפו בנוף היפהפה של הים הכחול ואת נמל קיסריה העתיק עם מיצגי הארכיאולוגיה המשוחזרים, מראות שיצרו לכם אווירה ייחודית עוד לפני שטעמתם את המנות במסעדה.

האוכל, הנוף, האווירה – חוויה לכל החושים, קרדיט: Visit2israel

 

התפריט בהלנה מציע מנות בסגנון ים-תיכוני ישראלי, עם נגיעות טרנדיות ושימוש בחומרי גלם מקומיים וטריים. התפריט העשיר כולל מגוון רחב של מנות מהדגה המקומית, בשרים מיושנים ומנות צמחוניות המושפעות מעונתיות חומרי הגלם.

במסעדת הלנה אתם הולכים להרגיש כמו תיירים, במובן הכי טוב של המילה – כאשר בזמן עונג מטורף מהמאכלים, תבהו בגלי הים שיתנפצו לכם ממש על חלון המסעדה.

השף במקום הוא עמוס שיאון, מגדולי השפים שצמחו בארץ בעשרים השנים האחרונות. האוכל שלו מדהים וטרי ברמה הכי גבוהה, ולא פחות חשוב — הוא מספק פרנסה לנוער ולדייגים של ג’יסר א־זרקא, השכנה הענייה.

חוויה לכל החושים, מסעדת הלנה. קרדיט: Visit2Israel

פרטים נוספים
חיפוש בוויז: "הגן הלאומי קיסריה", מסעדת הלנה

נו, התאהבתם כבר בעיר? מי אנחנו שנאשים אתכם? לעוד תכנים ומקומות חדשים תמשיכו לעקוב! ואם התעייפתם מהטיול גדוש החוויות בקיסריה, ובא לכם להישאר באזור ללילה – הנה המלצה על מלון מושלם בסביבה >>

ירדן הראל

יזמית, מנחת טלוויזיה וצלמת. מתמחה בלייף סטייל ובטיולים

yardenha@
אודות הכותב
ירדן הראל
משפיענים ממליצים

יזמית, מנחת טלוויזיה וצלמת. מתמחה בלייף סטייל ובטיולים

להמלצות של ירדן הראל

כתבות נוספות

יריד בתים פתוחים 2024
בדיוק בזמן, ממש לפני פסח: יריד בתים פתוחים 2024
לכתבה המלאה
1.2K
0
5.0
ימי זמר בתיאטרון חולון 2024
מפגשים מוזיקליים מרגשים וחד פעמיים: ימי זמר בתיאטרון חולון 2024
לכתבה המלאה
314
0
5.0
תערוכת התיירות IMTM 2024
“בסימן יחד, למען התיירות בצפון”: מתחם הצפון בתערוכת IMTM
לכתבה המלאה
352
0
5.0
מאגר גלעד
מאגר גלעד: מאגר מים יפהפה ושביל רקפות מושלם לעונת האביב
לכתבה המלאה
1.2K
0
5.0
2+
1+

תגובות קהילה (0)
אין עדיין תגובות לכתבה
רוצה להיות הראשון שמשתף את החוויה שלו?
התחבר כדי להגיב >

לפי קטגוריה

רוצים לקבל המלצות לטיולים מיוחדים בארץ לפני כולם?
השאירו כתובת מייל וכנסו לניוזלטר של

    תודה על ההרשמה!
    >בקרוב תתחילו להנות מהמלצות טיולים יחודיות לפני כולם
    קודם
    הבא
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    לכתבה