fbpx
חנות עדכונים מהשטח ההמלצות שלכם! אודות תמיכה ועזרה
למעלה מ-100 עסקי תיירות כבר מרווחים יחד איתנו!
פרסם אצלנו
עקבו אחרינו
אורח | התחבר
חנות
טיולים מומלצים לשבועות

מהצפון ועד הדרום: טיולים מומלצים לכל המשפחה בשבועות

קרדיט: ד”ר יואב פלמה
קרדיט: ד”ר יואב פלמה
3+
מהצפון ועד הדרום: טיולים מומלצים לכל המשפחה בשבועות
1.6K
0
5.0
1.6K
0
5.0

חג שבועות מוכר גם בשמו כחג המים ואיזו דרך טובה יותר לחגוג את חג המים, מאשר לצאת לטיול במסלול עם מלא מים? הטבע הישראלי מלא במעיינות, מפלים, נביעות, נחלים ושלל מקורות מים שאפשר לשכשך בהם באווירת החג. אספנו עבורכם מספר המלצות לטיולים שמתאימים לחג שבועות, לכם נותר רק לבחור ולצאת לטייל

נכתב על ידי: מערכת אתר Visit2israel
נכתב על ידי: מערכת אתר Visit2israel

טיולים מומלצים לשבועות בצפון

 

עין מודע

מעיין עין מודע הנמצא בפארק המעיינות היפהפה הוא נקודה נפלאה לחגוג בה את חג המים. תוכלו לטבול במעיין הגדול ולנוח תחת צל עצי האקליפטוס, פיקניק או על האש ברוח החג יכול בהחלט להתאים אם אתם בעניין וכמובן, אפשר גם לשלב מסלול הליכה קליל שמתאים לכל המשפחה.

אל המעיין קל נורא להגיע מרחבת החניה של פארק המעיינות, כך שאם אתם מחפשים מקום לטבול במים צלולים לא רחוק מהרכב, עין מודע בהחלט יכול לענות גם הקטגוריה הזו. בנוסף תוכלו ליהנות מכל פארק המעיינות ולהמשיך לטייל ולטבול גם בנחל הקיבוצים או בעין שוקק שנמצאים אף הם בתחומי הפארק המרשים.

להגעה אל עין מודע ופארק המעיינות ניתן לכתוב בוויז – חניון פארק עמק המעיינות. הכניסה אל הפארק בתשלום. שעות הפתיחה של הפארק – ראשון עד חמישי מ-9:00 עד 19:30, בימי שישי וערבי חג עד השעה 13:00, בשבתות וחגים עד השעה 17:00.

עין מודע

עין מודע, צולם ע”י ד”ר יואב פלמה

פרטים נוספים
חיפוש בוויז: חניון פארק עמק המעיינות
שעות פתיחה: א'-ה' 9:00-19:30
שישי וערבי חג: 9:00-13:00
שבתות וחגים: 9:00-17:00
הכניסה לפארק בתשלום
אורך המסלול: ק”מ 1
רמת קושי: קלה
זמן המסלול: 15 דקות
מתאים למשפחות
נגישות: מסלול נגיש

נחל כזיב

נחל כזיב הנמצא בצפון הארץ ליד מושב עבדון, משלב מים בתצורות שונות של נחלים ומעיינות, מעבר לכך המקום ירוק ומלא בטבע יפהפה שיקיף אתכם מכל פינה.

נחל כזיב הינו נחל איתן שזורם בכל ימות השנה ומתאים לטיול לכל המשפחה – המים זורמים אל הנחל ממעיין עין זיו ויוצרים מסלולי טיול נפלאים עם אפשרות למסלול מעגלי או מסלול קווי.

תוך כדי המסלול תוכלו לעצור בכמה פינות מקסימות בהם תוכלו לשכשך בבריכות המים שבין הסלעים הלבנים שמאפיינים את האזור, לבקר במבצר מונופורט המרשים, להיכנס לנקבת עין טמיר שנמצאת בתוך מערה ופשוט לחגוג את החג ואת הטבע הקסום עם הרבה מים ומקומות לפיקניק.

נחל כזיב

נחל כזיב, צולם ע”י יואב פלמה

אורך המסלול המעגלי הוא כ-8 ק”מ והוא מעט מאתגר יותר ומתאים למיטבי לכת, המסלול הקווי לעומת זאת אורך כ-4 ק”מ והוא המועדף על משפחות המטיילות עם ילדים.

בשביל להגיע למקום ניתן לכתוב בוויז – נחל כזיב. הכניסה לשמורה חופשית אך החניה בתשלום של 24 ש”ח לכל היום.

מעיין נוסף הנובע בנחל כזיב הוא עין חרדלית – זהו מסלול רטוב משפחתי ומהנה עם אפשרות הליכה בתוך הנחל עם נקודות רביצה מוצלות.

נחל כזיב

נחל כזיב, צולם ע”י יואב פלמה

פרטים נוספים
חיפוש בוויז: נחל כזיב
עלות החניה לכל היום הינה 24 ש"ח
המסלול המעגלי באורך של כ-8 ק"מ
המסלול הקווי באורך של בין 4-7 ק"מ

טיולים מומלצים לשבועות במרכז

 

מתחם תל אפק: פארק אפק הגן הלאומי ירקון

פארק אפק היפהפה הינו חלק מהגן הלאומי ירקון אשר ממוקם במרכז הארץ בסמוך לראש העין. הפארק הוא מקום מושלם לבילוי חגיגי הכולל שטח עצום של טבע אמיתי, שולחנות פיקניק והמון מקום ומרחב, בריכת שכשוך נעימה לכל המשפחה וגם מסלול הליכה קליל שאפשר לעשות בכיף עם הילדים.

בפארק תוכלו ליהנות גם מאטרקציות נוספות כמו ביקור במבצר אנטיפטריס המרשים, תצפית על אגם מלאכותי פסטורלי שהופך את הנוף במקום ליפה במיוחד ובעיקר אווירה של חופש בטבע הישראלי לצד מקורות מים והרבה מרחב לכולם.

המסלול בפארק אפק המתאים לכל המשפחה אורך כ-1.5 ק”מ, ובעיקרו הקפה של האגם המלאכותי וחיבור עם השביל המוביל לחניה בסופו והוא דרך נפלאה ליהנות מהפארק מכל הזוויות.

בשביל להגיע למקום ניתן לכתוב בוויז – פארק אפק. הכניסה לפארק כרוכה בתשלום ויש רחבת חניה מסודרת בסמוך.

גן לאומי תל אפק

גן לאומי תל אפק, קרדיט: ד”ר אריה אשכול, מתוך אתר פיקיויקי

פרטים נוספים
חיפוש בוויז: פארק אפק
הכניסה לפארק כרוכה בתשלום
אורך המסלול 1.5 ק"מ
מתאים למשפחות

נחל אלכסנדר וגשר הצבים

גן לאומי נחל אלכסנדר וגשר הצבים הינו מסלול נח וקל להליכה שנמצא בשרון, מתאים לכל המשפחה וכולל פארקים ירוקים, בעלי חיים מיוחדים, הרבה מקום לפיקניק או על האש חגיגי וכמובן מקורות מים כראוי לחג המים.

תוכלו ליהנות במסלול הזה משני פארקים ירוקים ויפים – פארק איטליה ופארק צבי הנחל כאשר המסלול יכול להתחיל בכל אחד מהפארקים הללו ולהסתיים בפארק השני.

בסביבה תוכלו ליהנות מאטרקציות נוספות ונחמדות כמו עגלת הקפה בנחל אלכסנדר, שפך נחל אלכסנדר שהוא נקודה נפלאה לטיול בפני עצמו וכמובן גשר הצבים שבפארק צבי הנחל, שממנו ניתן לראות את הצבים הרכים הנדירים אשר חיים בנחל ובסביבתו.

על מנת להגיע למקום ניתן לכתוב בוויז פארק צבי הנחל או פארק איטליה.  הכניסה לשני הפארקים הינה בחינם ויש מתחמי חניה מסודרים בשני הפארקים.

נחל אלכסנדר

נחל אלכסנדר, קרדיט: flickr

פרטים נוספים
חיפוש בוויז: פארק צבי הנחל
אורך המסלול: 3.5 ק"מ
רמת קושי: קלה
זמן המסלול: בין שעתיים לשלוש
מתאים למשפחות
נגישות: מסלול נגיש

טיולים מומלצים לשבועות בירושלים והסביבה

 

עין לבן

מעיין עין לבן שבהרי ירושלים מהווה מקום נפלא לחגוג בו את החג עם כל המשפחה ושני מעיינות קסומים לטבול בהם אל מול הנוף ההררי של עיר הבירה.

עצי פרי ממלאים את המקום וניזונים ממי המעיין שהפכו את כל הסביבה לירוקה וקסומה – תוכלו ליהנות מפיקניק באזורים מוצלים, חניה במרחק נגיעה מהמעיין וסמיכות לאטרקציות נוספות בירושלים כמו למשל גן החיות התנכ”י שנמצא ממש ליד.

אל המעיין ניתן להגיע כאמור היישר מרחבת החניה שנמצאת בתחתית גרם המדרגות המוביל אל הבריכות, או להחנות את הרכב בחניה של גן החיות התנכ”י ולהרוויח את הטבילה במים הקרירים לאחר הליכה קלילה ולא ארוכה של כ-1.5 ק”מ בלבד.

ניתן לכתוב בוויז – מעיין עין לבן או גן החיות התנכ”י ירושלים. הכניסה אל המעיין חופשית וללא תשלום, המעיין פתוח בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע.

  • אורך המסלול: 1.5 ק”מ
  • רמת קושי: קלה
  • זמן המסלול: כשעה אחת
  • למי המסלול מתאים: משפחות עם ילדים, הורים עם מנשא
  • נגישות: לא נגיש

גן החיות התנכ”י, צילום: אלכסנדר מובצ’ן, מתוך אתר פיקיויקי

פרטים נוספים
חיפוש בוויז: מעיין עין לבן
אורך המסלול: 1.5 ק"מ
רמת קושי: קלה
זמן המסלול: כשעה אחת
מתאים למשפחות
נגישות: לא נגיש

עין רזיאל

מדובר במעיין פחות מוכר שנמצא בהרי ירושלים והוא אוצר טבע קסום ומוצל בו אפשר לטבול ולהירגע. המעיין שנמצא בסמוך למושב רמת רזיאל ומכאן גם שמו, ממוקם בסביבה פסטורלית וירוקה כאשר המעיין עצמו יחסית קטן אבל מסודר עם אבני שפה וניתן להיכנס אליו גם עם ילדים בגישה קלה היישר לתוך המים הקרירים.

בסמוך לשני הבריכות הצמודות יש מעט אזורי ישיבה מוצלים ומספר מצומצם של שולחנות קק”ל, מומלץ להביא משטח ישיבה כלשהו אם אתם מתכננים לערוך שם סעודת חג בטבע.

המסלול עצמו קל ומתאים לכל המשפחה, תצטרכו ללכת כ-15 דקות בלבד מאזור הלולים שבמושב ועד ההגעה למים – שימו לב שאין הרבה שילוט במקום כך שאל תהססו לשאול מקומיים את הדרך למעיין הנסתר.

להגעה למעיין ניתן לכתוב בוויז – מעיין עין רזיאל או מושב רמת רזיאל. הכניסה למקום חופשית.

פרטים נוספים
חיפוש בוויז: מעיין עין רזיאל
הכניסה למקום חופשית
רמת קושי: קלה
זמן המסלול: 15 דקות

טיולים מומלצים לשבועות בדרום

 

נחל דוד: שמורת עין גדי

אחד ממסלולי הטיול האהובים והפופולאריים ביותר בישראל הוא זה שנמצא בסמוך לים המלח ובאזור משגע ונקרא כמובן – נחל דוד שבשמורת הטבע עין גדי.

מסלולים ברמות קושי שונות שיתאימו לכולם מחכים לכם בנחל הקסום, לצד בעלי חיים אזוריים ומיוחדים, צמחייה עשירה ומגוונת, נוף מדברי עוצר נשימה, ים המלח הנוצץ בשמש וכמובן, מים והרבה מהם.

שמורת עין גדי מספקת לנו אטרקציה דרומית ומדברית מלאה במים, חוויה לכל המשפחה בשילוב שלא תוכלו למצור בכל מקום בארץ – מים מתוקים, מדבר יהודה הלוהט ונוף לים המלח.

נחל דוד

נחל דוד, צולם ע”י איתי קדם

בשמורה הקסומה תוכלו למצוא גם את שביל נחל צפית וגב חלון, מתחם נחל ערוגות שאף הוא אפשרות לא פחות טובה לטיול עם הרבה מים בסביבה, מתחם עתיקות עין גדי וכמובן גם את נחל דוד.

מסלול בדרגת קושי קלה בנחל דוד – מפל עליון מתאים במיוחד לכל המשפחה ואורכו רק כ-1.5 ק”מ בדרגת קושי קלה, עד שמגיעים למים.  על מנת להגיע ניתן לכתוב בוויז – נחל דוד שמורת עין גדי. הכניסה אל השמורה כרוכה בתשלום.

נחל דוד, צולם ע”י איתי קדם

פרטים נוספים
חיפוש בוויז: שמורת טבע עין גדי נחל דוד
שעות כניסה: א'-ה' ושבת 8:00-17:00
יום שישי 8:00-16:00
מחיר כניסה: 28 ש"ח למבוגר ו-14 ש"ח לילד

נחל הבשור ופארק אשכול

נחל הבשור הוא מהגדולים שיש לנו בשטחי המדינה הנשפכים אל הים התיכון. הנחל שנמצא בתחומי פארק אשכול שבאשקלון – הוא מקום נפלא לחגוג בו את חג שבועות כאשר לאורך הנחל תוכלו למצוא פינות יפהפיות לעצירה או לפיקניק חגיגי, מספר מסלולי הליכה שכולם קצרים ומשלבים כמובן מים והרבה ירוק בעיניים.

פארק אשכול הקסום נמצא על דרך הבשור ובו תוכלו למצור את מעיין עין בשור שנובע כל השנה ונשפך אל בריכה רחבת ידיים בה אפשר לטבול ולהתקרר בימים חמים.

פינות ישיבה רבות הכוללות שולחנות פיקניק פזורים ברחבי הפארק על המדשאות הירוקות ומהוות מרחב נפלא לילדים ולכל המשפחה.

על מנת להגיע אל הפארק ניתן לכתוב בוויז – פארק אשכול. הכניסה לפארק כרוכה בתשלום ומומלץ להירשם מראש באתר רשות הטבע והגנים. שעות הפתיחה של הפארק – ראשון-חמישי ושבת 8:00 עד 17:00, שישי וערבי חג עד השעה 15:00.

פארק אשכול, צולם ע”י ראובן שלומי, מתוך אתר פיקיויקי

פרטים נוספים
חיפוש בוויז: פארק אשכול
שעות כניסה: א'-ה' ושבת 8:00-17:00
שישי וערבי חג 8:00-15:00
הכניסה לפארק כרוכה בתשלום

לסיכום: חג המים הוא הזדמנות נפלאה לטייל במסלולי מים

אין כמו חג שבועות בשביל להתחבר לטבע, לאדמה, לנופים הטבעיים וכמובן למים הצלולים שבנחלים ובמעיינות.

תוכלו לקרוא על עוד המון המלצות למסלולי מים בכל הארץ ואף להרחיב את המידע על מסלולי מים לכל המשפחה והמלצות נוספות על מסלולי טיול שונים מחכות לכם באתר שלנו.

כתבות נוספות

פיקניק בטבע
מחפשים את הלוקיישן לפיקניק המושלם? 5 אתרי פיקניק מצפון לדרום
לכתבה המלאה
445
0
5.0
חוף דור, קרדיט: עמית וקסלר
בזריחה, בשקיעה ובכל עונה: טיול מושלם לחופשת פסח
לכתבה המלאה
1.6K
0
5.0
מסעדות כשרות עם אווירה
לאכול בסטייל: 9 מסעדות כשרות עם אווירה
לכתבה המלאה
681
0
5.0
גן השלושה הסחנה, צולם ע"י ד"ר יואב פלמה
הסוף למנגלים: החל מיולי 2024 גן השלושה הסחנה יהפוך לגן ירוק
לכתבה המלאה
439
0
5.0
3+
4+
5+

תגובות קהילה (0)
אין עדיין תגובות לכתבה
רוצה להיות הראשון שמשתף את החוויה שלו?
התחבר כדי להגיב >

לפי קטגוריה

רוצים לקבל המלצות לטיולים מיוחדים בארץ לפני כולם?
השאירו כתובת מייל וכנסו לניוזלטר של

    תודה על ההרשמה!
    >בקרוב תתחילו להנות מהמלצות טיולים יחודיות לפני כולם
    קודם
    הבא
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    לכתבה