fbpx
חנות עדכונים מהשטח ההמלצות שלכם! אודות תמיכה ועזרה
למעלה מ-100 עסקי תיירות כבר מרווחים יחד איתנו!
פרסם אצלנו
עקבו אחרינו
אורח | התחבר
חנות
בראנצ'ים בתל אביב

הביקוש הולך וגובר: הבראנצ’ים הכי טובים בתל אביב – חלק א’

צולם ע”י מאיה זאן
צולם ע”י מאיה זאן
הביקוש הולך וגובר: הבראנצ’ים הכי טובים בתל אביב – חלק א’
7.7K
0
5.0
7.7K
0
5.0

צריך להודות באמת, קצב החיים השתנה ועימו גם הצרכים שלנו. תל אביב הייתה הראשונה לזהות את המגמה, כשברחבי העיר נפתחו מגוון בראנצ’ים מוצלחים במיוחד. עדי ארי כהן עושה לכם סדר עם כל המקומות הכי טעימים בעיר הגדולה

נכתב על ידי: עדי ארי כהן
נכתב על ידי: עדי ארי כהן

הסופ”ש הגיע וכל מה שבא לנו אחרי שבוע ארוך של עבודה, זה לכבות את השעון המעורר, לקום מאוחר ולפתוח את היום עם ארוחה בראנץ’ מפנקת.

מי לא זוכר את התחושה המעיקה, כשקמנו מוקדם כדי להשיג שולחן פנוי בבית קפה בשביל ארוחת בוקר. אבל לא עוד.

קצב החיים השתנה ועימו גם הצרכים שלנו. ראשונה לזהות את הביקוש הייתה העיר תל אביב שסיפקה מגוון בראנצ’ים מוצלחים ברחבי העיר.

ימי חמישי עד שבת הפכו לימי הבראנץ’ המבוקשים ביותר ולאור הביקוש גרמו לחלק מהמקומות לשלב תפריט בראנץ’ בכל ימות השבוע. בכתבה הבאה תמצאו את המקומות הכי מומלצים וטעימים בעיר הגדולה.

מחפשים סיור טעימות בעיר הגדולה?  לחצו כאן וקבלו הנחה מיוחדת >>>

בראנצ'ים בתל אביב

מתחם ה-DNA במרכז עזריאלי, צולם ע”י עדי ארי כהן

 

בראנצ’ים בתל אביב: המקומות הכי טעימים – חלק א’

 

לחם ושות’: בית מאפה עם נבחרת בראנצ’ים מרשימה וטעימה במיוחד

לחם ושות’ שחגג 11 שנים להיווסדו, הוא בית מאפה תל אביבי ייחודי, שמציע מאפים, לחמים ועוגות שמיוצרים ונאפים במקום לצד בראנצ’ים מפנקים מהעולם.

רגע לפני שהתיישבתי בשולחן, הוליך אותי השף אופיר לקומת המרתף כדי לראות את מה מייחד אותם. צפיתי מהצד באופים המיומנים לשים, מגלגלים ומתפיחים את הבצק, כשריח אפייה מתוק נישא באוויר. בכל ימות השבוע הכל מיוצר טרי כדי להעניק חוויה קולינרית ללקוחות.

הבראנצ’ים נוספו לתפריט הקבוע ומציע לקהל מגוון רחב של מנות, בשילוב לחמים, מאפים וחומרי גלם טריים. לשולחן שלנו הוגשו שפע של מנות, שמתוכן בחרתי לכם את הטובות ביותר:

  • Brooklyn Challah: לחמניית חלה עגולה ואוורירית שמרוחה עם גבינת שמנת, חביתה מקושקשת, פרוסת סלמון מעושן, חתיכות בצל ירוק, צלפים ופתיתי פרמזן לצד צ’יפס מתפוחי אדמה, בטטה וממרח איולי מעולה.
  • פאן קון טומט ספרדי: שתי ביצי עין על פרוסות לחם מחמצת ועגבניות, מעל פתיתי פלפל שאטה, חתיכות אנשובי, גבינת מנצ’גו לצד קלח תירס.
  • דאבל צ’יזבורגר: לחמניית חלה, שני המבורגרים המופרדים בגבינת גאודה, פרמזן, איולי חרדל חריף ומעל ביצת עין לצד צ’יפס. אחת המנות המושחתות והטובות שאכלנו כאן.

למי שלא יכול לוותר על הקלאסיקה, אנחנו ממליצים לכם להזמין את האגז בנדיקט על לחמניית בריוש, ביצים עלומות, תרד ורוטב הולנדייז שהם מכינים במקום.

בראנצ'ים בתל אביב

לחם ושות’, צולם ע”י עדי ארי כהן

פרטים נוספים
כתובת: בן יהודה 128 תל אביב
ימים ושעות פתיחה א'-ה' 7:00-17:00

אירועי בראנץ’ & מרקט במתחם ה-DNA במרכז עזריאלי

המתחם הממוקם ברחבת מגדלי עזריאלי, מביא לעיר קונספט ייחודי לפודיז. בימי שישי המתחם הופך לאירוע בראנץ’ חגיגי עם קונספט משתנה.

אחת למספר שבועות מתחם ה-DNA מארח שפים ואושיות בתחום האוכל עם בראנצ’ים מיוחדים לאורחי המתחם לצד עם פוד-טראקס המגישים מנות מתאילנד, יפן, אמריקה.

הבראנצ’ים מוגשים סביב הבר הכי ארוך במזרח התיכון לצד שתי מנות ראשונות ועיקריות בשילוב קוקטיילים מיוחדים ושתייה חמה.

DNA MARKET מביא שוק איכרים באווירת חו”ל עם מגוון דוכנים של עסקים ויצרנים ייחודיים מרחבי הארץ שיציעו אוכל עולמי לשבת, קוקטיילים, קינוחים ומאפים טריים.

בראנצ'ים בתל אביב

מתחם ה-DNA במרכז עזריאלי, צולם ע”י עדי ארי כהן

פרטים נוספים
כתובת: דרך מנחם בגין 132, תל אביב
שעות פעילות: שישי 12:00-15:00

Tasting Room – בראנץ’ אלגנטי במתחם שרונה.

הבראנץ’ החדש מציע חוויה ייחודית במתחם שרונה עם מנות גורמה מתפריט ה-Tasting Room לצד מנות בראנץ’ ייחודיות.

הבראנץ’ מתקיים במרפסת העץ או במרתף היינות ומשרים אווירה אירופית נעימה ומהווה ניתוק מוחלט מהבאז של העיר. לצד המנות תוכלו לבחור מיקבים אורחים עם מבחר יינות לבנים, אדומים ורוזה.

לשולחן הגיעו שתי מנות פתיחה מעולות פוקאצ’ת הבית חמה, שהוגשה עם רוטב עגבניות -פלפל חריף ופסטו בזיליקום, וברוסקטת בריוש עם גבינת סנט מור המזוגגת בדבש, טימין ושמן שום.

בראנצ'ים בתל אביב

Tasting Room, צולם ע”י עדי ארי כהן

לאחר מכן הזמנו שלוש מנות בראנץ’ למרכז השולחן עם טעמים ייחודיים ולא שגרתיים: סשימי סלמון עם רוטב יוזו הדרים המתובל בנגיעת סויה, צ’ילי ושומשום שחור.

הבוראטה הייתה אחת המנות הכי טובות שאכלנו והגיעה על מצע קונפיטורת עגבניות שרי, חומץ בלסמי ומיקרו בזיליקום- מנה שחובב להזמין.

לסיום הזמנו את הקלאסיקה –  אגז רויאל: סלמון גרבלקס, בריוש, ביצה עלומה ורוטב הולנז. חוויה מעולה למי שמחפש בראנץ’ שונה ומקורי באווירה של חו”ל.

בראנצ'ים בתל אביב

Tasting Room, צולם ע”י עדי ארי כהן

פרטים נוספים
חיפוש בוויז: Tasting Room - מתחם שרונה, תל אביב.
ימים ושעות פתיחה: ימי שישי 10:00-16:00

George & John – בראנץ’ עילי באווירה היסטורית

מלון דריסקו, הממוקם במושבה האמריקאית בתל אביב, נבנה ע”י האחים גורג’ וג’ון דריסקו בשנת 1866. המבנה בן 153 שנים, מגולל בחובו סיפור היסטורי מרתק – מראשית היישוב היהודי, תקופת המנדט, והקמת מדינת ישראל – דבר שהופך את הביקור בו ליוצא דופן.

מסעדת המלון, נמצאת באותו מיקום היסטורי ושוחזרה בדיוק רב במשך 12 שנים ע”י אמנים ואדריכלים מהארץ והעולם. הישיבה במסעדה הרגישה לנו כאילו נלקחה מסצנה בסרט מהמאה ה-19 ושופעת אלגנטיות אירופאית.

על מטבח המסעדה מנצח השף תומר טל, שהביא אותה לזכייה בתואר המסעדה הטובה בישראל ולמקום ה-6 במזרח התיכון וצפון אפריקה בדירוג היוקרתי והבינלאומי של “Middle East & North Africa’s 50 Best Restaurants” לשנת 2023.

בראנצ'ים בתל אביב

גורג’ וג’ון, צולם ע”י עדי ארי כהן

הבראנץ’ מציע מיני בופה עשיר ואיכותי הכולל: מגוון פירות העונה, יוגורט, גרנולה, שלושה סוגי גבינות קשות, קונפיטורות ודבש, מגוון לחמים, עוגות, עוגיות, מאפים, וקרואסונים עם סלמון וגבינת גאודה.

בנוסף, תוכלו לבחור מנת פתיחה לבחירה: אנחנו בחרנו בקרעי מוצרלה – עגבניות מגי, שמן זית, זעתר ובזיליקום.

ובסלמון נורווגי מעושן לצד גבינת שמנת ומעל שמיר, בצל סגול, חתיכות צ’ילי אדום וצלפים. המנות אומנם קלאסיות אך מענגות מאוד, בזכות הפקדה על חומרי גלם מעולים.

למנה עיקרית בחרנו בבנדיקט סינטה – פרוסת בריוש, בשמל, תרד, מינוט סטייק, ביצה עלומה, ורוטב הולנדייז – מנה מענגת שמשלבת בין הטעמים העדינים של רטבי הבשמל וההולנדייז עם תבליני פרוסת המינוט סטייק.

גורג’ וג’ון, צולם ע”י עדי ארי כהן

בגזרת המתוקים, בחרנו פנקייקים עם אבקת סוכר שהונחו באמבט מייפל לצד קונפיטורת אוכמניות, פרנץ טוסט – קוביית חלת בריוש עם קונפיטורת אוכמניות וקרם אנגלז – אחת המנות המומלצות ביותר.

בסיום הארוחה חזי, מנהל המלון לקח אותנו לסיור היסטורי ברחבי המלון ובמושבה האמריקאית, רגע מיוחד שסיכם את הביקור שלנו.

אם אתם מחפשים בראנץ’ איכותי ויוקרתי, לצד בילוי במקום מיוחדי עם היסטוריה ענפה, מצפה לכם חוויה בלתי נשכחת.

בראנצ'ים בתל אביב

גורג’ וג’ון, צולם ע”י עדי ארי כהן

פרטים נוספים
חיפוש בוויז: רחוב אוארבך 6, מלון דריסקו, תל אביב
ימים ושעות פתיחה: א'-ה' 8:00-11:00

קפה זוהו – בראנץ’ באווירה ניו-יורקית מרעננת

קפה זוהו הוא בית קפה שונה מאוד בנוף התל אביבי מכמה סיבות: בעלת הקפה, העובדים ולקוחותיו מגיעים מרחבי העולם ויוצרים קיבוץ גלויות מיוחד. שפע השפות והתרבויות מייצרים וייב עם אווירה נעימה וקלילה, שיגרום לכם לרצות לשבת כאן שעות.

את פנינו קיבלה זולי בעלת המקום, ילידת קנדה שבילתה את רוב שנותיה בהונג קונג, עם סיפור חיים מעניין. זולי שהחליטה לעשות עלייה לישראל לפני 15 שנים, פתחה את בית הקפה יחד עם שותף שלימים הפך לבן זוגה ואב בנותיה – שם המקום הוא שילוב שמם של זולי והאווי.

זולי לקחה אותנו לסיור במטבח ובחדר האפייה כדי להראות לנו מה מייחד את הקפה שלה. התרשמנו מאוד מההקפדה על טריות ואיכות חומרי הגלם, הסדר והניקיון המופתי במקום.

בראנצ'ים בתל אביב

קפה זוהו, קרדיט: עדי ארי כהן

לאחר מכן נכנסו לחדר אחורי וזכינו לראות את הבייגל המפורסם שהם מכינים בכל יום ובימי שישי ומגיעים לשיא מכירות של כ-400 יחידות.

אחרי הסיור התיישבנו בשולחן, שם חיכתה לנו עוגת גזר עם פרוסטינג מעולה, ועוגת לימון עם ריח לימוני משכר. בחרנו לנו ארבע מנות מהתפריט צמחוני-טבעוני שהפתיעו אותנו ברעננות שלהן:

בייגל ביצה-בייגל קלוי עם גבינת שמנת, ריבת בצל, ביצת עין, וצ’דר צהוב אנגלי – מנה שאהבנו במיוחד והופתענו ששמים בחור הבייגל תוספת של ריבת בצל מתוקה.

בוקר לחם בירה – שלוש פרוסות לחם בירה עם ממרח ורדרד וטעים שהונחו עליו שתי ביצי עין וסלט רענן – לחם הבירה כה אוורירי וטעים שלא תרצו להפסיק לאכול אותו.

קפה זוהו, קרדיט: עדי ארי כהן

סלט שוק – סלט עשיר ויפה במיוחד עם מלפפון, עגבנייה, סלק, בצל, חסה, גמבה, צנונית, גרעינים קלויים, גרגרי חומוס, רוטב הצלפים של ג’ף, קרוטוני בייגל לצד ממרח פטה שקדים ירוקה שהם מכינים במקום.

לקינוח הזמנו את ערימת פנקייקים המפורסמת – שלושה פנקייקים עסיסיים עם פירות יער מייפל וקצפת אווירירית ומתוקה.

אחרי שאכלנו את כל האוכל הטעים, הבנו את חזונה של זולי- ליצור מקום ביתי ומזמין המגיש אוכל מעולה, טרי ולא מתחכם, לצד אווירה קלילה ונעימה. אין לנו ספק שנחזור לשם שוב.

בראנצ'ים בתל אביב

קפה זוהו, צולם ע”י עדי ארי כהן

פרטים נוספים
חיפוש בוויז: יהודה 73, תל אביב-יפו
ימים ושעות פתיחה: א'-ו' בין 8:00-16:00

Cafe Martini – בראנץ’ עם שיק איטלקי בלב תל אביב

קפה מרטיני, רק נפתח לפני שלושה חודשים וכבר הפך לאחד המקומות המדוברים בעיר, בזכות עיצוב מעולה עם שיק איטלקי, מנות מעולות קוקטיילים ומשקאות מרעננים.

את המקום הקים אלי, יזם בתחום הקולינריה שעלה מצרפת. עם חזון מדויק ומלא בסטייל – החל מעיצוב המקום, בגדי העובדים והמלצרים, ועד המנות המוקפדות והאסתטיות מאוד.

הגענו לקפה מרטיני ביום שישי, המקום שהיה מלא, עבד בדיוק מושלם בזכות צוות מיומן שדואג שהכל יגיע בזמן.

בראנצ'ים בתל אביב

קפה מרטיני, קרדיט: עדי ארי כהן

התיישבנו בפינת ישיבה מקסימה המשקיפה על יושבי בית הקפה, והזמנו מספר מנות בראנץ’ מהתפריט:

ארוחת בוקר איטלקית: בחרנו בביצה מקושקשת עם עשבי תיבול וסטרציאטלה – הגבינה שממלאת את הבוראטה שהיתה מעולה.

לצד סלסלת לחמים מעולה, עוגת תפוז (עם שמן זית) סלט ירוק, וצלחת עם אבוקדו, טחינה, קרעי ריקוטה ודבש – חובה להזמין כחלק מהבראנץ’.

טוסט גבינת כמהין – לחם מחמצת המרוח בחמאת כמהין, פרוסות דקות של גבינת אמנטל וביצה עלומה ופרחי אמנון ותמר.

ואז הגיע החלק המתוק של הארוחה-  פרנץ’ טוסט מרובע עם קצפת מתוקה מעל ואוכמניות טריות – שהשוס הוא המילוי הפיסטוקי המעולה בפנים.

אל תוותרו על הקפה קר המעולה, ועל משקאות אשכולית וטוניק, ולימונדת “קפה מרטיני” עם אשכולית ורוזמרין.

לסיכום, קפה מרטיני הוא בית קפה איטלקי משובח, שמבין מה צריך כדי לייצר לך חוויה קולינרית עם אווירה קלילה ואלגנטית. אין לנו ספק שעוד נשמע עליו בהמשך!

בראנצ'ים בתל אביב

קפה מרטיני, קרדיט: עדי ארי כהן

פרטים נוספים
חיפוש בוויז: דיזינגוף 130 תל אביב-יפו
ימים ושעות פתיחה: א'-ה' 9:00-0:00, ו' 9:00-17:00

הגאזטה – בר היין שמגיש בראנץ’ איטלקי משובח

הגזאטה, בר יין תל אביבי משנת 2012 נמצא באחד המיקומים הכי טובים בתל אביב, נגיעה מכיכר הבימה ובסמיכות לשדרות רוטשילד.

הבר מגיש יינות מעולים לצד מנות טאפס איטלקיות וים-תיכוניות, זכה בתואר “בר היין הכי טוב בתל-אביב” ע”י מגזין טיים אאוט תל אביב.

אהבנו את הישיבה הלא מחייבת שמאפשרת לקום מהשולחן תוך כדי הארוחה עם כוס היין, לצאת אל הרחוב, וליהנות מהנוף האורבני.

בגאזטה, הרכיבו תפריט בראנץ’ המבוסס על המטבח האיטלקי שמשלב את המנות המוגשות בערב.

בראנצ'ים בתל אביב

גאזטה, צולם ע”י עדי ארי כהן

אנחנו בחרנו מהתפריט את פתיחת שולחן – מגש משמח עם הרבה דברים טובים: זיתי סריונלה וגבינת המאירי, פלפלים קלויים, קפרזה, סלמון מעושן, פרשוטו לצד פוקצ’ה וסלסת עגבניות.

ארנצ’יני פטריות וארטישוק במילוי ריזוטו פורצ’יני, פטריות פורטובלו, מוצרלה ופרמז’ן.

קרואסון סלמון עם ביצה עלומה – מנה מושחתת וטעימה במיוחד

מנה מיוחדת שאהבנו היתה הסשימי אינטיאס – שקדים קלויים, אבוקדו, כוסברה יוגורט עזים וצ’ילי. מנה מרעננת וטעימה במיוחד!

אל תוותרו בארוחה על הקוקטיילים המעולים שהם מציעים.

עוד המלצות טעימות ניתן למצוא כאן >>>

בראנצ'ים בתל אביב

גאזטה, צולם ע”י עדי ארי כהן

פרטים נוספים
חיפוש בוויז: מרמורק 12, תל אביב -יפו
ימים ושעות פתיחה: א'-ה' 17:00-0:30
אודות הכותב
עדי ארי כהן
משפיענים ממליצים

יוצר תוכן ובלוגר בתחום התיירות, קולינריה וסגנון חיים בישראל ובעולם

להמלצות של עדי ארי כהן

כתבות נוספות

פיקניק בטבע
מחפשים את הלוקיישן לפיקניק המושלם? 5 אתרי פיקניק מצפון לדרום
לכתבה המלאה
448
0
5.0
חוף דור, קרדיט: עמית וקסלר
בזריחה, בשקיעה ובכל עונה: טיול מושלם לחופשת פסח
לכתבה המלאה
1.6K
0
5.0
מסעדות כשרות עם אווירה
לאכול בסטייל: 9 מסעדות כשרות עם אווירה
לכתבה המלאה
685
0
5.0
גן השלושה הסחנה, צולם ע"י ד"ר יואב פלמה
הסוף למנגלים: החל מיולי 2024 גן השלושה הסחנה יהפוך לגן ירוק
לכתבה המלאה
441
0
5.0
3+
4+
5+

תגובות קהילה (0)
אין עדיין תגובות לכתבה
רוצה להיות הראשון שמשתף את החוויה שלו?
התחבר כדי להגיב >

לפי קטגוריה

רוצים לקבל המלצות לטיולים מיוחדים בארץ לפני כולם?
השאירו כתובת מייל וכנסו לניוזלטר של

    תודה על ההרשמה!
    >בקרוב תתחילו להנות מהמלצות טיולים יחודיות לפני כולם
    קודם
    הבא
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    לכתבה