fbpx
חנות עדכונים מהשטח ההמלצות שלכם! אודות תמיכה ועזרה
למעלה מ-100 עסקי תיירות כבר מרווחים יחד איתנו!
פרסם אצלנו
עקבו אחרינו
אורח | התחבר
חנות
פסטיבל היין ירושלים 2023

חגיגה של יין והופעות חיות במוזיאון ישראל: פסטיבל היין ירושלים 2023

קרדיט: unsplash
קרדיט: unsplash
חגיגה של יין והופעות חיות במוזיאון ישראל: פסטיבל היין ירושלים 2023
2.9K
0
5.0
2.9K
0
5.0

50 יקבים מקומיים, מאות יינות מהארץ והעולם, דוכני אוכל, טעימות ללא הגבלה והופעות חיות בכל ערב. כל הפרטים על הפסטיבל השנתי במוזיאון ישראל

נכתב על ידי: מערכת אתר visit2israel
נכתב על ידי: מערכת אתר visit2israel
מידע כללי
חיפוש בוויז: מוזיאון ישראל, ירושלים
תאריכים: 31.7-3.8
שעות פעילות: 19:00-23:00
מחיר: 120 ש"ח

פסטיבל היין ירושלים 2023! בפסטיבל יחכו לכם כ-50 יקבים מקומיים, דוכני מזון והופעות.

פסטיבל היין במוזיאון ישראל בירושלים מתקיים מדי שנה בקיץ. אורחי הפסטיבל נהנים מהאפשרות לטעום מגוון של יינות ישראליים משובחים ממיטב היקבים המקומיים, מדוכני מזון ומהופעות חיות.

בכניסה לפסטיבל מקבלים האורחים כוס יין אישית, שאותה הם יכולים למלא בדוכני היקבים השונים ולטעום מגוון של יינות לבנים, אדומים, יינות רוזה ועוד. הטעימות הן ללא הגבלה, וכך גם הגישה להופעות החיות.

בנוסף, לכבוד הפסטיבל תוצב במתחם חנות מיוחדת שתציע את כל יינות הפסטיבל לרכישה במחירים מיוחדים. לרגל הפסטיבל, התערוכה המשתה תהיה פתוחה כל ערב עד השעה 23:00!

ימי הפסטיבל שני-חמישי |  31/7-3/8 |  בשעות 19:00-23:00 | עלות כרטיס: 120 ש”ח – כולל כוס יין וטעימות ללא הגבלה (עד גמר המלאי)

פסטיבל היין ירושלים 2023

שימו לב

  • הכניסה מגיל 18 ומעלה
  • לאחר הרכישה יישלחו שני כרטיסים נפרדים, אחד לכניסה לפסטיבל והשני לקבלת כוס לטעימות יין
  • לא תתאפשר כניסה לפסטיבל עם נשק, ואין אפשרות להפקידו

 

פסטיבל היין ירושלים 2023 – רשימת המשתתפים

 

בלו נאן

יינות בלו נאן מגיעים לפסטיבל היין במוזיאון ישראל, ירושלים – 2023 | חברת שקד

אנשי התה – TeaLovers

תרבות תה חדשה בישראל מגיעה לירושלים – אנשי התה מייצרים תמצית טבעית מעלי תה, פירות, עשבים ותבלינים להכנת משקאות בריאים וטעימים במגוון טעמים.

אמור קוקטיילים

יש לנו הפתעה גדולה לקראת פסטיבל היין ירושלים 2023 – אמור קוקטיילים מגיע לירושלים עם עולם צבעוני של קוקטיילים מובחרים מהרכיבים המשובחים ביותר העשויים בקפידה רבה.

השף משה שגב חבר למוש בודניק, המכונה בפי רבים כמלך הקוקטיילים של תל אביב, אשר תחת ידיו עברו מאות ברמנים ומיקסולוגים מוכרים.

יחד רקחו השניים קולקציית קוקטיילים מסעירה המשלבת בין קוקטיילים קלאסיים ומוכרים ובין קוקטיילים חדשנים אשר מאתגרים את החושים ומביאים לטועם אותם חוויה קולינרית יוצאת דופן ממקומות שונים בעולם.

יקב תבור

יקב תבור מגיע להטעים לכם את היינות הנפלאים מהסדרות השונות והמגוונות של היקב בפסטיבל היין במוזיאון ישראל, ירושלים 2023.

תבור הוקם בשנת 1999 על ידי ארבע משפחות כורמים מכפר תבור ובבעלותו כרמי ענבים באזור כפר תבור, הגליל העליון ורמת הגולן. היקב שוכן בכפר תבור ומייצר מיליון בקבוקים בשנה בארבע סדרות ברמות מחיר שונות.

בשנת 2010 הרחיב היקב את קטגוריית היינות המבעבעים שלו ובמרץ 2011 השיק היקב שפה חדשה למותג כמו גם סדרת יינות חדשה המיועדת למסעדות בלבד. יינן היקב הוא אריה נשר. לאריה שנים ארוכות של ניסיון והוא מהייננים המוערכים בתעשיית היין הישראלית. כיום מציע תבור ארבע סדרות יין ויינות מבעבעים.

פסטיבל היין ירושלים 2023

מסיק קיבוץ מגל – שמן זית כתית מעולה

אורן הכסטר ממסיק קיבוץ מגל – שמן זית כתית מעולה מגיע לפסטיבל היין במוזיאון ישראל, ירושלים 2023 עם הזן החדש ומגוון רחב של שמני זית אהובים ומוכרים ומזמין אתכם לחגיגה של טעמים.

שמן הזית של קיבוץ מגל הנו שמן זית כתית מעולה בכבישה קרה המופק מזני זיתים שגדלו במטע המטופח שלנו, ובמספר מטעים מצומצם הנמצאים תחת פיקוח ובקרה של הצוות החקלאי שלנו. הכרם בקיבוץ משתרע על פני יותר מ-700 דונם ונחשב למוביל בישראל.

למותג סדרה זנית, הכוללת שישה זנים: לצ’ינו, ארבקינה, פיקואל, קורינייקי, אסקל וקורטינה. לכל אחד מהזנים טעם ייחודי הנובע מתכונות הזן ממנו הופק השמן, ומאפשר התאמת השמן למזון הנבחר.

מעבר לכך, התוצרת החקלאית שלהם מניבה: מארזים לאירועים, שקדים, קוסמטיקה טבעית ועוד.

יקבי ירושלים אגודה חקלאית

יקבי ירושלים אגודה חקלאית מגיעים לפסטיבל היין במוזיאון ישראל, ירושלים 2023 עם יינות מובחרים ומגוונים.

יקבי ירושלים (אגודה חקלאית) אגודה חקלאית שיתופית הינו היקב היחיד בירושלים, שייך לאגודה חקלאית שיתופית אשר מחזיקה ב- 50% מכרמי היקב. בעשור האחרון עבר היקב תנופת התחדשות והושקעו בו משאבים רבים, אשר מאפשרים לצוות הייננים המנוסה לייצר יינות מובחרים ומגוונים. כיום, היקב ממוקם בין היקבים הגדולים והמובילים בארץ.

יינות היקב משווקים בארץ ובעולם וזוכים להכרה ולפרסים בתחרויות יין שונות, כגון תחרות דיקנטר הבינלאומית (מדליית זהב ליין רזרב פטי ורדו כרם יחידני 2018), תחרות אשכול הזהב – (מדליית זהב ליין פרימיום רוזה 2020).

כרמי היקב פזורים על פני מספר אזורי גידול מהמשובחים בישראל: שומרון והרי ירושלים ,שפלת יהודה ומורדות הכרמל. לאורך השנה מטפחים הכורמים המקצועיים ובעלי נסיון רב שנים את הגפנים, בפיקוח קפדני ושיתוף פעולה מלא של היינן הראשי ביקב. ההקפדה המירבית והדיוק בשיטות הגידול לאורך השנה, מניבים ענבי איכות מהם מיוצרים יינות היקב.

היינן הראשי, ליאור לקסר, בעל נסיון רב שנים בייננות בצרפת, באוסטרליה ובישראל. שנים של מסירות ומחויבות הבטיחו רקורד מוכח של ייצור יין איכותי, מיומנויות חושיות ובקרת איכות המופעלות בניהול האיכות לאורך כל תהליך הייצור.

מרכז המבקרים של היקב הוקם בתוך מבנה טחנת הרוח מונטפיורי במשכנות שאננים. הביקור באתר מזמן למבקרים בו מפגש היסטורי עם השכונה והעיר, תוך טעימת יין ירושלמי אמיתי.

במקום מתקיימות סדנאות יין מקצועיות | טעימת יינות היקב | ערבי מוסיקה ויין, ועוד מגוון פעילויות לקבוצות ויחידים אל מול חומות העיר העתיקה בנוף השליו ובאוויר הצלול של ירושלים ולקינוח, בית קפה וטראסה הצופה אל הנוף המרהיב של העיר.

יקב הר ברכה

קצת על היקב: משפחת לביא הגיעה להתיישב בהר ברכה הוא הר גריזים מתוך אמונה שחבל ארץ שומרון הוא ערש תרבותו של עם ישראל. הנוף “התנכי” והאווירה הים תיכונית אשר מורגשת בעוצמה בחבל ארץ זה הביאו את ניר לטעת כרמים על ההר.

גב ההר המשקיף על בקעת הירדן והרי הגלעד ממזרח ועל הים התיכון ממערב נותן תחושת גובהה יוצאת דופן. בשנת 2007 עם לידת ביתם החמישית – תמה נעמי, ולאחר ביקוש רב לענבי הכרמים שלהם, החליטו להקים את – יקב הר ברכה

היקב בהגדרה הוא ESTATE WINERY – “יקב נחלה” במינוח העברי שלו, כלומר היקב מייצר יין מהענבים שהוא מגדל. כל המשפחה נרתמת לעבודות השונות ביקב ובכרם ובכך הברכה ניכרת ככתוב: “אשתך כגפן פורייה בירכתי ביתך, בניך כשתילי זיתים סביב שולחנך”.

היקב מייצר קרוב ל- 70,000 בקבוק בשנה ונמצא בבקרה מתמדת משום קרבתו לבית המשפחה. האקלים הייחודי של ימים חמים ולילות קרים.. גיבשו בקרבם החלטה שנטיעת כרמים ליין בנחלת אפריים.. זה לב העניין, וכך עשו והפכו עם השנים לכורמי ההר המרכזי של מדינת ישראל.

לחצו כאן לעוד אירועים ועדכונים >>>

פסטיבל היין ירושלים 2023

כתבות נוספות

תערוכת עדשת ברזל
גלריה מיוחדת המציגה את המלחמה מבעד לעדשה הרגישה והכואבת
לכתבה המלאה
337
0
5.0
ריצת האנדרטאות בגולן 2024
“ריצת האנדרטאות” בגולן 2024: כל הפרטים לקראת הריצה
לכתבה המלאה
281
0
5.0
אתגר מצדה
מה עושים ביום העצמאות? אטרקציות לכל המשפחה באזור הדרום
לכתבה המלאה
350
0
5.0
סיור סליחות 2023 ירושלים
מה עושים ביום העצמאות? אטרקציות לכל המשפחה בירושלים
לכתבה המלאה
403
0
5.0
3+
2+
3+

תגובות קהילה (0)
אין עדיין תגובות לכתבה
רוצה להיות הראשון שמשתף את החוויה שלו?
התחבר כדי להגיב >

לפי קטגוריה

רוצים לקבל המלצות לטיולים מיוחדים בארץ לפני כולם?
השאירו כתובת מייל וכנסו לניוזלטר של

    תודה על ההרשמה!
    >בקרוב תתחילו להנות מהמלצות טיולים יחודיות לפני כולם
    קודם
    הבא
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    לכתבה