fbpx
חנות עדכונים מהשטח ההמלצות שלכם! אודות תמיכה ועזרה
למעלה מ-100 עסקי תיירות כבר מרווחים יחד איתנו!
פרסם אצלנו
עקבו אחרינו
אורח | התחבר
חנות

מה עושים באילת? 11 אטרקציות שאסור לכם לפספס

קורל 200, צולם ע”י איתן ארסף
קורל 200, צולם ע”י איתן ארסף
1+
מה עושים באילת? 11 אטרקציות שאסור לכם לפספס
8.3K
0
5.0
8.3K
0
5.0

יוצאים לחופשה באילת? איזה כיף! החופשה מתחילה ברגע שיוצאים מהבית. אז רגע לפני שאתם יוצאים לחופשה מהנה, ריכזנו עבורכם רשימת אטרקציות באילת ואטרקציות בדרך לאילת שהן בגדר חובה

נכתב על ידי: מערכת אתר Visit2israel
נכתב על ידי: מערכת אתר Visit2israel

1. פארק תמנע

פארק תמנע נחשב לאחד הפארקים הגדולים והיפים בישראל. הפארק הנמצא כ-25 ק”מ מצפון לאילת משתרע על פני לא פחות 70,000 דונם – על מנת לסבר את האוזן ולהבין את המשמעות, נציין כי הוא גדול יותר מהעיר תל אביב.

לאחרונה עבר הפארק שדרוג, המעמיד אותו בשורה אחת עם פארקים לאומיים מעבר לים. פארק תמנע הוא גם מקום של נופש מיוחד במינו המציג אטרקציות רבות כמו: טיול עששיות, סיור שקיעה, טיול אופניים, טיפוס צוקים ועוד – עליהם תוכלו לקרוא בכתבה הבאה.

לחצו כאן לחנות החדשה שלנו ותהנו מהנחות שוות >>>

פארק תמנע

קרדיט: פארק תמנע

2. המזרקה המוזיקלית אילת

מופע אורקולי עשיר בצבעוניות מרהיבה ומוזיקה מודרנית. המתזים של המזרקה המוזיקלית מגיעים לגובה של עד 30 מטרים לערך. המזרקה המוזיקלית באילת, היא המזרקה הגדולה בארץ ובין האטרקציות הכי מבוקשות על ידי התיירים. בקיץ הופכת המזרקה לאטרקציה האהובה על ילדים והופכת לסוג של פארק מים ושעשועי מים לילדים. 

פרטים נוספים
שעות פתיחה: שעון חורף: 19:30-20:30
שעון קיץ: 20:30-21:30
ימי פעילות: ג', ה', ו', ש'

3. מוזיאון העיר אילת

אחת האטרקציות באילת המושכת קהל רב, היא מוזיאון אילת. המוזיאון הוקם על הריסות מסעדת מזון מהיר והאחראים להקמתו, הם התושבים שהחליטו לעשות זאת, על מנת להציג את ההיסטוריה של העיר אילת לכולם.

במוזיאון תחשפו לסיפורים מרתקים על מייסדי העיר, התרבות, התיירות, התעשייה והנמל. מוזיאון אילת הוא מוזיאון צנוע וכבר בכניסה תוכלו להתרשם מתמונות על ציר הזמן, המראות את התפתחות העיר עוד מימיה כאום רשרש.

מוזיאון אילת, צולם ע”י ד”ר אבישי טייכר, מתוך אתר פיקיויקי

פרטים נוספים
מוזיאון אילת נגיש לבעלי מוגבלויות, אך יש לתאם הגעה טלפונית מראש
הכניסה בתשלום סמלי
שעות פעילות המוזיאון: ימים ב'-ה' 10:00-21:00
ו' 10:00-14:00, ש' 12:00-21:00

4. המצפה התת ימי

אם אתם מחפשים אטרקציה באילת שתספק לכם חוויה ליום שלם, המצפה התת ימי הוא המקום עבורכם. המצפה התת ימי מתאים לילדים, מבוגרים, משפחות וגם מונגש לבעלי מוגבלויות. במצפה, תוכלו לרדת לאזור שנמצא מתחת לקו המים ולראות את מייצג האקווריום הגדול בארץ ובו, מינים רבים של בעלי חיים החיים בים האדום.

תוכלו לבקר בבריכת הכרישים הכי גדולה במזרח התיכון, לחוות הליכה המדמה הליכה על קרקעית הים בתוך מנהרת האקריל החוצה את מרכז המבקרים או לנסות צלילה מודרכת המותאמת במיוחד למשפחות. כרטיסים מוזלים, עדכונים לגבי אטרקציות מיוחדות ומופעים, ניתן למצוא באתר האינטרנט של המצפה התת ימי באילת.

המצפה התת ימי אילת, צולם ע”י אביעד שמואל

פרטים נוספים
שעות פעילות: בכל יום מ-9:00-16:00
מתאים למשפחות
מונגש לבעלי מוגבלויות

5. ריף הדולפינים

ריף הדולפינים הוא לא רק חוף רחצה, אלא אתר פעילות ואטרקציות באילת לכל המשפחה, המציע מבחר פעילויות לילדים ומקומות בילוי פנאי למבוגרים. בריף תוכלו להיכנס למים וגם לטייל על לשון המזח הנכנסת לעומק הים וממנו, לראות דולפינים, מי שיבחר, יוכל גם לשחות עם דולפינים בתוספת תשלום.

בסביבת החוף, תוכלו גם לראות טווסים ותרנגולות המטיילים חופשי ברחבי הריף. חוץ מבילוי בחוף, תוכלו גם להתרשם מהגן הבוטני, מרכז לטיפולים אלטרנטיביים ומרכז לצילום תת ימי. הפסקה קלילה תוכלו לעשות בבית הקפה והמסעדה אשר נמצאים בתוך מתחם הריף. לגבי שעות פתיחה ועלויות, ניתן להתעדכן באתר הריף.

ריף הדולפינים, קרדיט: @itai_kadosh

 

6. שמורת הטבע חוף האלמוגים

אחת האטרקציות באילת, ולא רק עבור מקומיים וישראלים מרחבי הארץ, אלא גם עבור תיירים המגיעים מרחוק לראות פלא צבעוני וייחודי זה, היא שונית חוף האלמוגים באילת. שונית זו, נחשבת למפורסמת מאוד והיא הצפונית ביותר בעולם.

תוכלו לראות שם אלמוגים, חסרי חוליות, שושנות ים ועוד אין ספור בעלי חיים ימיים. בחוף האלמוגים מבקרים גם צוללנים חובבים ומקצועיים וגם מדענים. החוף משתרע על כ-1,200 מטרים בחלקה הדרומי של העיר אילת.

שמורת טבע ייחודית, עשירה בבעלי חיים ימיים, נוף הרים מרהיב וים מלא קסם. חשוב לציין – חוף האלמוגים הוא מערכת אקולוגית רכה, על המתרחצים לנהוג בזהירות בזמן הרחצה ולשמור על השונית ובעליי החיים בה ללא פגע.

 

7. חוות הגמלים

חוות הגמלים הוקמה בשנת 1987 והיא נמצאת בנחל שלמה, דרומית לעיר אילת ומערבית לריף הדולפינים. בחווה, תוכלו לעשות טיולים על גבי גמלים בנחלים הסמוכים. יש אפשרות לעשות טיולים קצרים עד שעה וטיולים ארוכים יותר, הכוללים אירוח מדברי.

טיולי גמלים, מתאימים כאטרקציה לילדים, מבוגרים, משפחות, קבוצות ויחידים. בנוסף, חוות הגמלים מתמחה בהפקת אירועים רציניים עד 12,000 איש ומציעה ללקוחותיה, אפשרות לערוך אירועים משפחתיים גדולים, ימי חברה וגם מסיבות ריקודים.

פרטים נוספים
שעות פעילות: ימים ב'-ו' 08:30-13:00. 15:30-21:00

8. הגן הבוטני אילת

הגן הבוטני הוקם על הריסות מוצב צבאי ופועל על פי ערכים אורגניים-אקולוגיים, והוא הגן היחיד בעולם, הנמנע משימוש בחומרי הדברה וכימיקלים. הגן מתהדר באוסף רב של זרעי צמחים אשר נאספו מכל העולם והונבטו באדמת קומפוסט בלבד וזאת באמצעות טיפוח שיטה מסורתית רבת שנים, המאזנת את מליחות המים באדמה.

למרות מזג האוויר הלוהט, יער הגשם הטרופי המלאכותי שבגן, הוא אחת האטרקציות באילת שלא תרצו לפספס. בגן תוכלו להנות גם מבית קפה אורגני, מזנון ומשתלה. בתיאום מראש, הגן מציע הפקות אירועים, סדנאות, הפעלות וסיורים מודרכים.

הגן הבוטני אילת, קרדיט: משה דוד, מתוך אתר פיקיויקי

 

9. פארק הצפרות

נמצא כשני קילומטרים לפני הכניסה לעיר. הפארק נוסד ב-1980, כדי לתת מענה לנדידת הציפורים אשר עושות עצירה באילת פעמיים בשנה במהלך עונת הנדידה. בפארק, שתי בריכות מים אשר יועדו לכל זני הציפורים, הן המשתייכות למים מתוקים והן המשתייכות למים מלוחים.

המקום מציע הדרכה בתשלום עם מדריך צמוד אשר עובר אתכם באחד משני המסלולים וסככות התצפית ובמהלך העצירות, נותן הסבר על זני הציפורים השונות – מומלץ להגיע עם משקפת. לא רק הציפורים פוקדות את המקום, בריכות המים המתוקים מושכות אליהן גם חיות מדבריות, המגיעות להנות מהפארק.  

 

10. פלייאקספרס

הפלייאקספרס היא חווית אקסטרים מטריפה לכל מי שחלם לעוף. זאת האטרקציה באילת לחובבי ספורט אקסטרים. הפלייאקספרס, נמצא בקניון אייס מול ושם תוכלו להתנסות בתעופה בתוך מנהרת רוח שתעיף אתכם מעל העיר (ללא חוטים). 

 

11. פארק יטבתה

המחפשים אטרקציות בדרך לאילת, יכולים כמובן לעצור בפארק יטבתה. הפארק מציע מתקני אתגרים ומשחק, המתאימים גם לילדים וגם למבוגרים, מייצג אשר מספר את היסטוריית מחלבת יטבתה, תוכלו גם להעשיר את הידע בהתחדשות אנרגיה וכמובן לטעום מהשוקו המפורסם וכל הטוב שיש לפארק יטבתה להציע.

יטבתה, צולם ע”י עומר מרקובסקי, מתוך אתר פיקיויקי

כתבות נוספות

פיקניק בטבע
מחפשים את הלוקיישן לפיקניק המושלם? 5 אתרי פיקניק מצפון לדרום
לכתבה המלאה
334
0
5.0
חוף דור, קרדיט: עמית וקסלר
בזריחה, בשקיעה ובכל עונה: טיול מושלם לחופשת פסח
לכתבה המלאה
388
0
5.0
מסעדות כשרות עם אווירה
לאכול בסטייל: 9 מסעדות כשרות עם אווירה
לכתבה המלאה
490
0
5.0
גן השלושה הסחנה, צולם ע"י ד"ר יואב פלמה
הסוף למנגלים: החל מיולי 2024 גן השלושה הסחנה יהפוך לגן ירוק
לכתבה המלאה
374
0
5.0
3+
4+
5+

תגובות קהילה (0)
אין עדיין תגובות לכתבה
רוצה להיות הראשון שמשתף את החוויה שלו?
התחבר כדי להגיב >

לפי קטגוריה

רוצים לקבל המלצות לטיולים מיוחדים בארץ לפני כולם?
השאירו כתובת מייל וכנסו לניוזלטר של

    תודה על ההרשמה!
    >בקרוב תתחילו להנות מהמלצות טיולים יחודיות לפני כולם
    קודם
    הבא
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    לכתבה