fbpx
חנות עדכונים מהשטח ההמלצות שלכם! אודות תמיכה ועזרה
למעלה מ-100 עסקי תיירות כבר מרווחים יחד איתנו!
פרסם אצלנו
עקבו אחרינו
אורח | התחבר
חנות
אטרקציות בתל אביב

28 אטרקציות בתל אביב: המקומות שאסור לכם לפספס

קרדיט: flickr
קרדיט: flickr
3+
28 אטרקציות בתל אביב: המקומות שאסור לכם לפספס
163.2K
0
5.0
163.2K
0
5.0

תל אביב היא העיר שהכל קורה בה. אם אתם מחפשים מה לעשות בתל אביב, הגעתם למקום הנכון. תוכלו לבלות בחופים שטופי שמש, לטייל ברחובות שוקקים ובשווקים צבעוניים, לקחת חלק בחיי הלילה הסוערים הכוללים מועדונים, ברים, בתי קפה מסוגים שונים והמון מסעדות מעולות. ברוכים הבאים לעיר הכי אטרקטיבית בישראל

נכתב על ידי: מערכת אתר Visit2israel
נכתב על ידי: מערכת אתר Visit2israel

אטרקציות ומקומות שאסור לכם לפספס בתל אביב

 

שרונה מרקט

מתחם שרונה מרקט הפך בשנים האחרונות לאחד ממוקדי הבילויים של העיר. יש בו כל מה שמבלים צריכים החל ממדרחוב יפה ומעוצב, דרך פאבים, ברים, מסעדות וחנויות, ועד שווקי איכרים ופינות ישיבה נחמדות. מקום מיוחד שאם עוד לא הייתם, מומלץ מאוד להגיע.

שרונה מרקט

שרונה מרקט, קרדיט: flickr

נמל תל אביב

את נמל תל אביב לא כדאי לכם לפספס ולו בשביל להגיד שהייתם. אחד ממרכזי העיר הוא הנמל שנמצא צפונית לחוף מציצים המיתולוגי, במתחם הנמל עצמו תוכלו למצוא חנויות מותגים, מסעדות ובתי קפה הצופים לים, אם תגיעו לנמל בשעות הלילה תמצאו גם מגוון ברים ומועדונים שצצים להם לעת לילה. אך כנראה שהכי כיף זה פשוט לשבת על ספסל ולהסתכל על השמש שוקעת בים שנמצא במרחק נגיעה.

נמל תל אביב

צולם ע”י ד”ר יואב פלמה

יפו העתיקה

סמטאות צרות וציוריות, ים שנושק לנמל היסטורי, מסעדות ובתי קפה עם אווירה של פעם וקסם שכמו טבוע בתוך הקירות. יפו העתיקה היא מקום חובה בביקור תיירותי בתל אביב, אי אפשר לפספס את הייחודיות של המקום הזה ואת השוני שלו ממוקדי תיירות אחרים בתל אביב. אל תפספסו גם את שוק הפשפשים המעולה שנמצא ביפו ומוקף בבתי קפה ומסעדות משובחות.

תודו לנו אחר כך, סידרנו לכם סיור ביפו בהנחה מיוחדת >>>

אטרקציות בתל אביב

טיילת יפו צולם ע”י אייל אסף

בית לסין

מחפשים הצגה טובה בעיר הגדולה? תיאטרון בית לסין הוא הכתובת בשבילכם. מדי שנה מעלה תיאטרון בית ליסין עשרות הצגות, מחזות ומופעים הכוללים רפרטוארים מקוריים והצגות חוץ במקום המרכזי ביותר בתל אביב, לב רחוב דיזנגוף. כאן תוכלו להזמין כרטיס זוגי לבחירה מרפרטואר ההצגות של תיאטרון בית לסין בהנחה מיוחדת >>>

צילום: אור דנון

הטיילת

לאורך רצועת חוף חלומית המלאה ברוחצים ורוחצות, עוברת הטיילת המפורסמת של תל אביב ומשקיפה על כמה מהחופים היפים ביותר בעיר. אם תרצו לעצור לאורך הטיילת בבית קפה או במסעדה טובה, כמובן שכאלו לא יהיה לכם קשה למצוא.

אטרקציות בתל אביב

טיילת תל אביב, קרדיט: flickr

שדרות רוטשילד וכיכר הבימה

הנקודה המרכזית ביותר בתל אביב וכנראה הרחוב שהכי מזוהה עם העיר, שדרות רוטשילד היפות הן מקום בו אתם חייבים לטייל בשביל להגיד שבאמת הייתם בתל אביב. לאורך השדרה פזורים ספסלים ובתי קפה, כאשר את השדרה חוצים גם רחובות מרכזיים כמו רחוב שינקין למשל. בסוף השדרה מצפון, תגיעו מקום מרכזי לא פחות – כיכר הבימה והתיאטרון הלאומי מעטרים את הרחוב, כאשר המון מסעדות ומקומות בילוי מקיפים את הכיכר מכל כיוון.

היכנסו לחנות החדשה שלנו ותהנו מהנחות שוות >>>

אטרקציות בתל אביב

כיכר הבימה, קרדיט: flickr

נווה צדק ומתחם התחנה

רחובות רומנטיים, מוזיאונים והיכלי תרבות, מסעדות משובחות ובתי קפה שכולם מדברים עליהם. נווד צדק הוא אחד האזורים היפים ביותר בעיר מבחינה ארכיטקטונית ומבחינות אחרות. מתחם התחנה שנמצא בסמוך, ממשיך את הקו של השכונה היפה, ומציע שלל מסעדות, בתי קפה, גלריות עם תערוכות מתחלפות ומקומות בילוי תוססים.

שכונת נווה צדק, צולם ע”י איתי דוידסון

פארק הירקון

הפארק בו עובר נהר הירקון הגדול, הוא פנינית טבע והריאה הירוקה של העיר העמוסה. ככה שאם בא לכם למצוא קצת שקט מהעיר, ולברוח למקום בו שומעים את הציפורים קצת טוב יותר כדאי שתגיעו לפארק הגדול והיפה הזה. מדשאות גדולות ומשופעות משני גדות הנהר יוצרות המון פינות ישיבה, יחד עם ספסלים רבים ושולחנות פיקניק לא חסר איפה לעצור. מה שנותר הוא להוציא קצת אוכל ושתייה ולהירגע מול המים והירוק שבעיניים.

אטרקציות בתל אביב

פארק הירקון, קרדיט: גלעד טופז

 

מוזיאונים

 

מוזיאון הטבע ע”ש שטיינהרדט

צאו למסע מרתק במהלכו תקבלו תשובות לכל השאלות שרציתם לשאול על עולם הטבע ובעלי החיים, אך לא העזתם לשאול. דרך מיוחדת ומהנה ללמוד על הטבע שמקיף אותנו בצורה לא משעממת, לצבור חוויות ולהתקרב אל עולם הטבע מזווית אחרת.

איפה: רחוב קלאוזנר 12.

מתי: שני ורביעי – 10:00 עד 16:00, שלישי חמישי ושבת – 10:00 עד 18:00, שישי עד 15:00, ביום ראשון סגור.

מחיר: מבוגר – 50 ש”ח, אזרח ותיק, תושב תל אביב, סטודנט או חייל – 40  ש”ח, עד גיל 5 ללא תשלום.

מוזיאון הטבע בתל אביב, צילום הרווי ספיר, מתוך אתר פיקיויקי

מרכז פרס לשלום ולחדשנות

מרכז המבקרים יחיד מסוגו בישראל, הוא מרכז חדשנות ישראלית בו תוכלו להיחשף לסיפורה של המדינה וצמיחתה כאומת הייטק וחדשנות, לראות את ההמצאות הגדולות של ישראלים לאורך השנים ולהתנסות בחדשנות דרך העיניים שלכם, עם משקפי מציאות מדומה, שיחה עם הולוגרמות ועוד, במרכז שהיה חזונו של נשיא המדינה שמעון פרס.

איפה: קדם 132, תל אביב.

מתי: א’ עד ה’ – 9:00 עד 17:00, שישי – 9:00 עד 14:00, שבת סגור.

מחיר: 44 ש”ח לאדם, 35 ש”ח לתושבים עם כרטיס דיגיתל.

מרכז פרס, צולם ע”י רינת ברק

בית בן גוריון

בית בן גוריון הוא הזדמנות נדירה ללמוד על מורשת ישראל מקרוב. הביקור בבית של מי שהיה ראש הממשלה ושר הביטחון הראשון של המדינה, מעלה שאלות ומספק תשובות לגבי הזוג בן גוריון שהבית הזה שימש כמעונם הפרטי. צוואתו של בן גוריון הייתה שאותו בית יהפוך ל-‘מוסד לקריאה, לעיון ולמחקר’ ואכן כיום, משמש הבית כמוזיאון היסטורי שאסור לפספס.

איפה: שדרות בן גוריון 17, תל אביב

מתי: א’,ג’,ד’,ה’ – 9:00 עד 16:00, ב’ – 9:00 עד 19:00, שישי – 9:00 עד 13:00 ושבת החל מ-11:00 ועד 15:00.

מחיר: הכניסה ללא תשלום.

אטרקציות בתל אביב

בית דוד בן גוריון בתל אביב, קרדיט: יצחק שנהב, מתוך אתר פיקיויקי

מוזיאון ארץ ישראל

אחד משלושת המוזיאונים הגדולים בארץ ישמח לארח אתכם לחוויה מרתקת. המוזיאון הרב תחומי שעוסק בקשר בין החומר לרוח ודרכו מספר את סיפור ארץ ישראל, ומשמיע את מגוון הקולות המיוחדים בארץ בצורה שעוד לא שמעתם.

איפה: חיים לבנון 2, רמת אביב, תל אביב.

מתי: ראשון סגור. ב’ ו-ד’ – 10:00 עד 16:00, ג’ ו-ה’ – 10:00 עד 20:00, שישי עד 14:00 ושבת עד 18:00.

מחיר: מבוגר מעל גיל 18 – 52 ש”ח, תושבים – 42  ש”ח, סטודנטים – 35 ש”ח, ילדים מתחת לגיל 18, אנשים עם מוגבלויות ומלוויהם נכנסים ללא תשלום.

אטרקציות בתל אביב

מוזיאון ארץ ישראל, קרדיט: זלמנסון זלר, מתוך אתר פיקיויקי

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות

המוזיאון שנמצא בתוך בניין יפהפה לשימור בשכונת נווה צדק המהממת, נבנה כבר בשנת 1887. התערוכות במוזיאון משלבות את יצירותיו של האמן נחום גוטמן, עם אמנים אחרים הפועלים בשדה האמנות המודרנית בארץ.

איפה: שמעון רוקח 21, נווה צדק, תל אביב

מתי: ראשון סגור. ב’ עד ה’ – 10:00 עד 16:00, שישי – 10:00 עד 14:00 ושבת – 10:00 עד 15:00.

מחיר: עד גיל 18 ללא תשלום. מעל גיל 18 – 30  ש”ח, תושבים – 21  ש”ח, גמלאים וסטודנטים – 15  ש”ח.

אטרקציות בתל אביב

מוזיאון נחום גוטמן, קרדיט: Degser

 

חופים בתל אביב

 

חוף ירושלים

חוף מוכר ואהוב שנמצא באזור הטיילת בסמוך לבית האופרה ולמזרקה שלצידו. זהו חוף מסודר עם כסאות, מיטות שיזוף ושמשיות בתשלום, הרבה מקום והרבה ים.

אטרקציות בתל אביב

חוף ירושלים בתל אביב, קרדיט: דר’ אבישי טייכר, מתוך אתר פיקיויקי

חוף גאולה

החוף של הצעירים. אם בא לכם להסתובב בסביבה צעירה, כיפית, עם מטקות וכדורים מכל עבר, מוזיקה וקולות צחוק – זה החוף בשבילכם.

חוף גאולה, קרדיט: גלעד טופז

חוף בוגרשוב פרישמן

למעשה מדובר בשני חופים סמוכים, חוף פרישמן וחוף בוגרשוב ששניהם נחשבים לחופים אהובים מאוד על המקומיים. יש בהם הרבה מקומות ישיבה והם נחשבים מעט שקטים יותר מהחופים השכנים שלהם.

אטרקציות בתל אביב

חוף בוגרשוב, קרדיט: findingisabelle@

חוף מציצים

כנראה החוף הכי מיתולוגי בתל אביב בזכות הסרט שצולם בו ועל שמו הוא נקרא. חוף נפלא ומסודר עם בית קפה גדול מאחוריו. נמצא מעט דרומית לנמל תל אביב ומציע כסאות, שמשיות ומיטות בתשלום.

אטרקציות בתל אביב

חוף מציצים, קרדיט: flickr

חוף עלמה

חוף דרומי ושקט, נמצא ביפו בסוף הרחוב של מגדל השעון. זהו החוף לבוא עם ספר, לפרוס איזה סדין ולתת קצת שקט לראש ולגוף.

אטרקציות בתל אביב

חוף עלמה, קרדיט: נעמן פרנקל מתוך אתר פיקיוויקי

חוף הילטון

חוף צבעוני והומה שתוכלו למצוא בו הכל החל ממוזיקה טובה, אפשרויות לאכול ולשתות, מיטות, כסאות, מקומות מוצלים והרבה אפשרויות לנוח ולהשתזף בשמש. נמצא למרגלות מלון הילטון שבטיילת.

אטרקציות בתל אביב

חוף הילטון, קרדיט: flickr

 

שווקים וקניות

 

שוק הכרמל

אחד המקומות הכי צבעוניים ומעניינים בתל אביב הוא השוק הגדול שבעיר – שוק הכרמל. השוק שממוקם בלב העיר בין רחוב אלנבי והים, הוא למעשה רחוב אחד צר יחסית שלכל אורכו לא תוכלו לפספס (גם אם ממש תרצו) את מגוון הבסטות והדוכנים שמציעים סחורה מכל מין וסוג.

ישנם גם סיורי טעימות מודרכים שאפשר לקחת בהם חלק, או שפשוט אפשר לטעום מכל מה שבא לכם ולא חסרות אפשרויות.

אטרקציות בתל אביב

צולם ע”י הילה אופמן

מדרחוב נחלת בנימין

מדרחוב שלעיתים נשאר מתחת לרדאר ביחס לרחובות המרכזיים וההומים בתל אביב. אך לנחלת בנימין יש את הקסם שלה ובימי שישי קסם גדול יותר קורה, כאשר המדרחוב משנה את פניו והופך לשוק פשפשים ענק עם המון דוכנים שמוכרים יצירות אמנות, כלים לבית, תמונות, תכשיטים ועוד. בהחלט שווה ביקור.

אטרקציות בתל אביב

מתחם נחלת בנימין, קרדיט: ישראל פרקר, מתוך אתר פיקיויקי

שוק לוינסקי

השוק שנמצא ברחוב לוינסקי הדרומי לא רחוק מהתחנה המרכזית של תל אביב, הוא שוק מיוחד וצבעוני בו תוכלו לעשות סיבוב טעימות הם הרבה אוכל ייחודי וטעים, תוכלו גם לעשות סיבוב בין חנויות התבלינים ולהשתכר מהריח שלהם. שוק יפה, מיוחד ומומלץ.

אטרקציות בתל אביב

שוק לוינסקי, צולם ע”י שירי ירדני

קניון עזריאלי

הקניון הגדול והגבוה בעיר, מציע קודם כל מיזוג – אבל מעבר תוכלו להסתובב בין המון חנויות של מיטב הרשתות ומותגים, לשבת בבתי קפה ומסעדות או בין עשרות החנויות האחרות שבקניון.

אטרקציות בתל אביב

מגדלי עזריאלי, קרדיט: unsplash

דיזנגוף סנטר

מעבר להיותו קניון ומרכז קניות, דיזנגוף סנטר הוא מוסד תל אביבי מוכר וגדול. המבנה הענק והמסובך מכיל עולם שלם של חנויות מכל הסוגים והצבעים, בתי קפה, מסעדות, אולמות קולנוע ועוד.

אטרקציות בתל אביב

דיזנגוף סנטר, קרדיט: שאולה הייטנר, מתוך אתר פיקיויקי

 

חיי לילה

 

רחוב דיזנגוף

אחד הרחובות הכי שוקקים בתל אביב, בו תוכלו למצוא המון ברים, פאבים ומועדוני ריקודים. מספיק שתצאו להליכה לאורכו של רחוב דיזינגוף הארוך, וכבר בהתחלה תבחינו בלא מעט מקומות בהם תוכלו לעצור לבירה, אם תמשיכו ללכת תגלו עוד ועוד מקומות דומים ואחרים.

אטרקציות בתל אביב

כיכר דיזנגוף, קרדיט: אילן ארד, מתוך אתר פיקיוויקי

כרם התימנים

בין הרחובות היפים של הכרם התפתחה תרבות חיי לילה בוטיקית ומיוחדת. ברים קטנים צצים להם בשעות הערב החל מהחיבור לרחוב אלנבי שם יושבים מוסדות כמו פאב ‘המנזר’ ו-‘סלון ברלין’, וגם אם תמשיכו במורדות הכרם תגיעו למקומות מיוחדים נוספים.

שכונת כרם התימנים, קרדיט: ליזי שאנן, מתוך אתר פיקיויקי

יפו

יפו בלילות היא יפו אחרת. ברים ומסעדות ברחובות שוק הפשפשים ובסביבה, אווירה מיוחדת ושונה שיש רק ברחובות יפו תגיע לכם ותגרום לכם להרגיש קצת רחוקים מהעיר הגדולה.

אטרקציות בתל אביב

קרדיט: flickr

פלורנטין

השכונה שהיא מעוז הצעירים והסטודנטים מכילה גם המון מקומות בילוי. רחוב ויטל הוא הרחוב המרכזי בו מרוכזים כמעט כל הברים והפאבים שבשכונה, אך גם בסביבתו תוכלו למצוא המון מקומות עם סטייל פלורנטיני שונה ומיוחד.

שכונת פלורנטין, קרדיט: ליזי שאנן, מתוך אתר פיקיויקי

 

אטרקציות נוספות בתל אביב והסביבה

תל אביב פתחה לכם את התיאבון ואתם מחפשים עוד מסעדות, שווקים או מקומות בילוי? הגעתם למקום הנכון.

תוכלו להמשיך בקריאה ולקבל עוד רעיונות והמלצות על השווקים הכי שווים בתל אביב וגם על 5 הבייקריז בתל אביב שאסור לכם לפספס ובעוד הרבה המלצות וכתבות שמחכות לכם באתר שלנו.

אטרקציות בתל אביב

קרדיט: flickr

כתבות נוספות

פיקניק בטבע
מחפשים את הלוקיישן לפיקניק המושלם? 5 אתרי פיקניק מצפון לדרום
לכתבה המלאה
476
0
5.0
חוף דור, קרדיט: עמית וקסלר
בזריחה, בשקיעה ובכל עונה: טיול מושלם לחופשת פסח
לכתבה המלאה
1.6K
0
5.0
מסעדות כשרות עם אווירה
לאכול בסטייל: 9 מסעדות כשרות עם אווירה
לכתבה המלאה
701
0
5.0
גן השלושה הסחנה, צולם ע"י ד"ר יואב פלמה
הסוף למנגלים: החל מיולי 2024 גן השלושה הסחנה יהפוך לגן ירוק
לכתבה המלאה
447
0
5.0
3+
4+
5+

תגובות קהילה (0)
אין עדיין תגובות לכתבה
רוצה להיות הראשון שמשתף את החוויה שלו?
התחבר כדי להגיב >

לפי קטגוריה

רוצים לקבל המלצות לטיולים מיוחדים בארץ לפני כולם?
השאירו כתובת מייל וכנסו לניוזלטר של

    תודה על ההרשמה!
    >בקרוב תתחילו להנות מהמלצות טיולים יחודיות לפני כולם
    קודם
    הבא
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    לכתבה