fbpx
חנות עדכונים מהשטח ההמלצות שלכם! אודות תמיכה ועזרה
למעלה מ-100 עסקי תיירות כבר מרווחים יחד איתנו!
פרסם אצלנו
עקבו אחרינו
אורח | התחבר
חנות
אטרקציות לזוגות בתל אביב

מבלים ואוהבים: 19 אטרקציות לזוגות בתל אביב

קרדיט: Unsplash
קרדיט: Unsplash
מבלים ואוהבים: 19 אטרקציות לזוגות בתל אביב
12.2K
0
5.0
12.2K
0
5.0

אומרים על תל אביב שהיא עיר ללא הפסקה, שכל אחד ואחת יוכלו למצוא מה לעשות שם כמעט בכל שעה של היום. תל אביב מספקת מבחר ענק של אטרקציות לכל הגילאים והמינים. גם אם אתם זוג שמחפש רומנטיקה ושקט בעיר הצפופה והרועשת, אפשר למצוא הכל אם רק יודעים איפה לחפש. לפניכם רשימה של אטרקציות לזוגות בתל אביב

נכתב על ידי: מערכת אתר Visit2israel
נכתב על ידי: מערכת אתר Visit2israel

העיר תל אביב מוכרת בזכות המועדונים הגדולים והרועשים שלה, חיי הלילה הסוערים, החופים הגדושים, המסעדות ועוד.

אך יש לתל אביב גם הרבה צדדים רומנטיים, אינטימיים יותר ושקטים – כאלה שיתאימו במיוחד לזוגות שרוצים גם הם ליהנות מכל שיש לעיר להציע, אבל בדרך זוגית יותר. אז במיוחד כל מי שמחפש אטרקציות לזוגות בתל אביב, הרשימה הבאה היא בשבילכם.

יפו העתיקה

כבר אמרו שאין כמו יפו בלילות וכנראה שהם ידעו על מה הם מדברים, במיוחד אם אתם זוג שמחפש מקום רומנטי לטיול לילי כולל ארוחת ערב, ואפילו בר נחמד לקוקטייל של הסוף היום במידה ויישאר לכם כח.

יפו הקסומה מלאת האורות מלאה גם במסעדות טובות, מקומות בילוי נהדרים, חיי לילה מעולים והרבה קסם יפואי ורומנטי.

קרדיט: flickr

נווה צדק

השכונה שנדמה שלקוחה מאזור אחר באירופה והושתלה בתל אביב על שפת הים, מלאה ברחובות צרים ומפותלים שהליכה בכל אחד מהם הוא חוויה רומנטית בפני עצמה.

היופי והייחוד של האזור ניכר בכל מבנה ורחוב, תוכלו לצאת לטיול שלוב ידיים בדרך לאחת המסעדות המשובחות או מקומות הבילוי הקטנים והטובים שפזורים ברחובות.

שכונת נווה צדק, צולם ע”י איתי דוידסון

מתחם התחנה

לא רחוק מנווה צדק נמצא מתחם התחנה, שהוא למעשה מתחם הרכבת הישן שעבר שיפוץ ושדרוג, וכיום משמש כמרכז קניות ובילוי.

המתחם היפהפה מואר בתאורה נעימה ויש בו מגוון חנויות בוטיק, תערוכות מתחלפות בגלריות מיוחדות, מסעדות מעולות וברים תוססים. זה נחשב למקום מעולה לדייטים, מפגשים וכל זמן איכות זוגי אחר שתרצו.

ישראל פרקר, מתוך אתר פיקיויקי

נמל תל אביב

פינה נוספת בה הים פוגש את העיר ויוצר מרחב יפהפה המלא בחנויות, מסעדות ומקומות בילוי המשקיפים על המים הכחולים. נמל תל אביב הוא המקום לקנות גלידה ביחד, לשבת על ספסל שצופה לשקיעה, וליהנות אחד מהשנייה ברגעים של שלווה ורומנטיקה אמיתית.

אטרקציות לזוגות בתל אביב

צולם ע”י ד”ר יואב פלמה

שרונה מרקט

מתחם בילויים יפהפה ובו אווירה קסומה ורומנטית. שרונה מרקט מהווה אזור נוסף אליו ניתן לצאת לדייט או כל בילוי זוגי אחר ברמה הגבוהה ביותר, וזאת תודות לשפע של מסעדות נפלאות וברים תוססים ומזמינים.

גם טיול בשבילים המוארים וישיבה על ספסל באחד מפינות המתחם, יכולים להוות אלטרנטיבה מעולה לערב זוגי מוצלח.

אטרקציות לזוגות בתל אביב

שרונה מרקט, קרדיט: flickr

הטיילת בתל אביב

צאו לטיול באחד הרחובות הכי יפים ומוכרים בעיר. לא תוכלו לפספס את הים הכחול והיפה צובע חצי מהעולם שלכם כאשר תטיילו על הטיילת המפורסמת של תל אביב.

מן הצד השני תוכלו לעצור באחת המסעדות, בתי הקפה או מקומות הבילוי, ולהמשיך בטיול רומנטי לאורך רצועת החוף המושלמת של העיר הגדולה, אם תכוונו את הטיול גם לשעת שקיעה – תרוויחו גם צבעים נוספים שיקשטו את הטיול הרומנטי שלכם.

אטרקציות בתל אביב

טיילת תל אביב, קרדיט: flickr

הגבעה בגן העצמאות בשקיעה

גן העצמאות הוא פינה תל אביבית ירוקה ויחסית נדירה, כזו שמשלבת צל של עצים, מדשאות ירוקות וספסלים הפונים לים. הגן, שבנוי על הצוק שמוגבה מהים, מקנה נוף פנורמי מהפנט על חתיכת ים ענקית שנפרשת כמעט מכל מקום בגן.

יש גם גבעה מוכרת לא רחוק ממלון הילטון, אם תעברו שם בזמן שקיעה או קצת לפניה כנראה שתבחינו במספר לא מבוטל של זוגות שממתינים למופע, מומלץ להצטייד בבקבוק יין, שמיכה שאפשר לפרוס ומשהו קטן לנשנש, הנוף מהגבעה כבר מובטח.

אטרקציות לזוגות בתל אביב

גן העצמאות, קרדיט: flickr

שדרות רוטשילד וכיכר הבימה

אזור נוסף בתל אביב שאת הקסם שלו תוכלו לתרגם בקלות לבילוי רומנטי, הוא האזור של שדרות רוטשילד המפורסמות וכיכר הבימה המרכזית.

זה הוא האזור בתל אביב בו הכל קורה, או לפחות הרוב – לא חסרים גם פה בתי קפה, מסעדות רומנטיות, ברים עמוסים ועוד ועוד, אתם רק תצטרכו לבחור.

אטרקציות בתל אביב

כיכר הבימה, קרדיט: flickr

גשר המנעולים בפארק הירקון

אתם בטח כבר מכירים את התופעה של נעילת מנעולים על גשרים בעולם, ובכן גם לנו יש גשר כזה והא נמצא בפארק הירקון שבתל אביב. על פי המנהג זוגות אוהבים נועלים את המנעול שלהם בגשר וזורקים את המפתח למים כסמל לאהבתם הנצחית שתחזיק לעד.

בפועל, המראה של המנעולים הצבעוניים על הגשר יפה כשלעצמו ואם בא לכם להוסיף מנעול משלכם? לכו על זה, מה כבר יש לכם להפסיד? (חוץ מהמנעול).

אטרקציות לזוגות בתל אביב

קרדיט: flickr

קיר הלבבות בכרם התימנים

כרם התימנים הוא מקום יפה ומיוחד כשלעצמו. אך אם אתם כבר שם בבילוי זוגי הכולל חומוס, מרק רגל, בירה מקומית או כל דבר שמחזק את הזוגיות שלכם – לכו לבקר גם בקיר הלבבות שברחוב רבי מאיר. מה יש שם? הרבה לבבות צבעוניים על קיר ברחוב, זה פשוט מעולה לתמונות. תמונות רומנטיות כמובן.

שוק הכרמל

נכון, רומנטיקה היא בדיוק המילה הראשונה שעולה לראש שחושבים על שוק צפוף ורועש. אך אם תסתכלו עמוק ומעבר לרעש ולבלגן, תגלו מקומות קסומים ומיוחדים בשוק הכרמל כמו שאין בשום מקום אחר.

בירות בוטיק, אוכל טעים בכל פינה, קינוחים נדירים, צבעים של פירות וירקות ושל הרבה חיים ושמחה. זו אמנם חוויה מעט שונה במחוזות הרומנטיקה, אך אחת שיכולה להוציא מהבילוי הזוגי גם צדדים אחרים.

אטרקציות לזוגות בתל אביב

צולם ע”י הילה אופמן

מוזיאון תל אביב לאמנות

בילוי זוגי במוזיאון יכול להיות חוויה מאוד רומנטית וייחודית. אם אתם בקטע של אמנות, מוזיאון תל אביב לאמנות יכול להיות אפשרות מעולה, אבל יש כמובן עוד מוזיאונים שאולי יתאימו לכם יותר.

משהו בשקט ובאינטימיות של מוזיאון יכולה להוסיף מימד נוסף לזוגיות, מקום לבחון ולהביע דעה, לדבר על נושאים קצת שונים ולפתוח את הראש לצד אחר אל מול האדם שמולך או איתך.

אטרקציות לזוגות בתל אביב

מוזיאון תל אביב לאומנות, קרדיט: יגאל זלמנסון, מתוך אתר פיקיויקי

חופי תל אביב

אחד הדברים שזוגות הכי אוהבים לעשות בתל אביב הוא ללכת לאיזה חוף טוב, להצטייד במשהו נח לשכב עליו, קרם הגנה, שתייה, קצת נשנושים, ספר והרבה זמן איכות זוגי רק אתם, הגלים והשמיים. (ועוד כמה אנשים וכדורי מטקות תועים).

יש המון חופים בתל אביב ולכן עדיף בתור זוג שתבחרו בחוף קצת יותר ידידותי לזוגות כמו למשל חוף עלמה הדרומי, חוף תל ברוך המסודר, חוף הילטון ועוד.

אטרקציות לזוגות בתל אביב

חוף עלמה, קרדיט: נעמן פרנקל מתוך אתר פיקיוויקי

בתי קולנוע בתל אביב

אין תחליף לקלאסיקה כמו ללכת לסרט ביחד. בתל אביב תוכלו לעשות את זה במספר בתי קולנוע מהם תוכלו לבחור, תוכלו גם כמובן לשלב את זה עם מסעדה או המשך בילוי בהתאם לבית הקולנוע אותו תבחרו.

בתי הקולנוע המרכזיים בתל אביב – לב תל אביב שנמצא בדיזינגוף סנטר, רב-חן שנמצא בכיכר דיזינגוף, לב מנדרין שנמצא ברחוב יוניצמן 2, הקולנוע במוזיאון תל אביב שנמצא בשדרות שאול המלך 27, הסינמטק שנמצא ברחוב הארבעה 5 וקולנוע יפו ברחוב מרזוק ועזר 14.

קולנוע יפו

קולנוע יפו, צולם ע”י אילור צחור

תיאטראות בתל אביב

תל אביב היא עיר של תרבות, וככזאת היא מלאה באולמות תיאטרון מפוארים המעלים מדי ערב הצגות משובחות. צאו לבילוי זוגי שכולל הצגה באחד מהתיאטראות הרבות הפזורות בעיר, חוויה תרבותית ורומנטית לכל ערב.

בין התיאטראות המומלצים בתל אביב ניתן למצוא את – התיאטרון הלאומי הבימה, הקאמרי, בית לסין, תיאטרון גשר, תיאטרון הסמטה, תיאטרון תמונע, תיאטרון יפו ועוד.

אטרקציות לזוגות בתל אביב

תיאטרון הבימה, קרדיט: flickr

הופעות חיות בתל אביב

אחד מהבילויים הכי תל אביביים הוא הופעת מוזיקה חיה של האמן האהוב עליכם. האמנים זורמים להופעות ברחבי תל אביב אחד אחרי השנייה כך שכמעט בכל ערב תוכלו למצוא הופעה של אמן שאתם אוהבים, באחד מהפארקים או המועדונים.

בין המקומות המרכזיים בהם שווה לבדוק על הופעות בתל אביב נמצאים בין היתר – מועדון הבארבי, זאפה תל אביב, רידינג 3, בר גיורא, היכל התרבות, בית האופרה, מוזיאון תל אביב ועוד.

גלריות בתל אביב

הרבה דברים קורים בעיר שאין לה הפסקה. מקומות חדשים נבנים, אחרים נסגרים, הצגות עולות ויורדות, וגם בגלריות מתחלפות תערוכות ללא הרף, חלקן ממש שוות ביקור.

צאו לבילוי רומנטי באחת הגלריות המפורסמות של העיר, תעשירו את חיי התרבות שלכם ואת הקשר הזוגי ביניכם. גלריות מומלצות בתל אביב – גלריית גורדון, גלריית נגא, גלריית גרשטיין, גלריית שטרן, גלריית אנגל ועוד.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gordon Gallery (@gordongallery_il)

נא לגעת – סדנת טעימות יין בחשיכה

יש הרבה מסעדות מעולות בתל אביב ששמן הולך לפניהן, אך החוויה במסעדת ‘נא לגעת’ היא מיוחדת ושונה. הטעימות נערכות בחשיכה מוחלטת ובמקום קוראים לזה ‘טעימה עיוורת’, כאשר את הטעימות מעבירים סומליה יחד עם צוות מדריכים עיוורים.

על האירוע פותח את חושי הטעם ומרכז את מירב התחושה וההנאה באוכל וביין. חוויה מיוחדת שאסור לפספס. משך הסדנה כשעה וחצי, בכתובת – רציף העליה השניה תיבה מס 6, נמל יפו תל אביב.

סדנאות בתל אביב

אחד הטרנדים הגדולים בשנים האחרונות כשזה מגיע לאטרקציות לזוגות בתל אביב – הן מגוון הסדנאות הזוגיות השונות. תוכלו להזמין לכם סדנת בישול, סדנת יצירה בחימר, סדנת ציור, סדנת שוקולד ומה לא.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להחליט על הנושא בו בא לכם לעבור סדנא ולהתקשר להזמין בילוי זוגי שונה ומעניין.

אטרקציות נוספות באזור תל אביב

רוצים לקרוא עוד המלצות שוות ולהכיר עוד מקומות בעיר הגדולה? אנחנו כאן בשבילכם. תוכלו להתחיל עם המדריך ל-Happy Hour הכי שווים בתל אביב וגם לקפוץ לאחד מרשימת ברי היין הכי טובים בתל אביב, ואחרי זה להמשיך ולקרוא עוד המון המלצות שמחכות לכם באתר שלנו.

אטרקציות לזוגות בתל אביב

קרדיט: Unsplash

כתבות נוספות

פיקניק בטבע
מחפשים את הלוקיישן לפיקניק המושלם? 5 אתרי פיקניק מצפון לדרום
לכתבה המלאה
473
0
5.0
חוף דור, קרדיט: עמית וקסלר
בזריחה, בשקיעה ובכל עונה: טיול מושלם לחופשת פסח
לכתבה המלאה
1.6K
0
5.0
מסעדות כשרות עם אווירה
לאכול בסטייל: 9 מסעדות כשרות עם אווירה
לכתבה המלאה
694
0
5.0
גן השלושה הסחנה, צולם ע"י ד"ר יואב פלמה
הסוף למנגלים: החל מיולי 2024 גן השלושה הסחנה יהפוך לגן ירוק
לכתבה המלאה
443
0
5.0
3+
4+
5+

תגובות קהילה (0)
אין עדיין תגובות לכתבה
רוצה להיות הראשון שמשתף את החוויה שלו?
התחבר כדי להגיב >

לפי קטגוריה

רוצים לקבל המלצות לטיולים מיוחדים בארץ לפני כולם?
השאירו כתובת מייל וכנסו לניוזלטר של

    תודה על ההרשמה!
    >בקרוב תתחילו להנות מהמלצות טיולים יחודיות לפני כולם
    קודם
    הבא
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    לכתבה