fbpx
חנות עדכונים מהשטח ההמלצות שלכם! אודות תמיכה ועזרה
למעלה מ-100 עסקי תיירות כבר מרווחים יחד איתנו!
פרסם אצלנו
עקבו אחרינו
אורח | התחבר
חנות

אסור לכם לפספס: 11 המסעדות הכי שוות בשוק הכרמל

שוק הכרמל, רונן מרקוס, מתוך אתר פיקיויקי
שוק הכרמל, רונן מרקוס, מתוך אתר פיקיויקי
אסור לכם לפספס: 11 המסעדות הכי שוות בשוק הכרמל
12.0K
2
4.0
12.0K
2
4.0

שוק הכרמל הוא אחד הלוקיישנים הצבעוניים והכיפיים שתוכלו למצוא בתל אביב. איפה הכי כדאי לאכול בשוק? הכנו עבורכם רשימת מסעדות ודוכנים שיעניקו לכם חוויה קולינרית יוצאת דופן

נכתב על ידי: מערכת אתר Visit2israel
נכתב על ידי: מערכת אתר Visit2israel
פרטים נוספים
החל מ-8:00 עד 19:00, ימי שישי 8:00-16:00, ימי שבת סגור
חניון: אחוזת חוף הכרמל, רחוב קלישר פינת הכרמל
תחבורה ציבורית: מוניות שירות מספר 4 ו-5, קווי דן מהתחנה המרכזית החדשה 204 ו-4
קווי דן מתחנת כרבת מרכז: 85, 61 ו-18. קווי דן מתחנת רכבת האוניברסיטה: 25 ו-24
שירותים ציבוריים: רחוב יחיא קאפח 3
כספומטים: בנק דיסקונט רחוב אלנבי 76 ובנק הפועלים באלנבי

1. הבוריקה

אם ביקרתם בשוק הכרמל לאחרונה, בטח יצא לכם לשמוע צעקות חוזרות ונשנות שעוררו בכם סקרנות קולינרית, עם המילה “בוריקה, בוריקה”. אז מה זה בכלל בוריקה? מדובר במאכל תוניסאי אסלי טעים בטירוף, עשוי בצק דק המכונה ‘וורקה’. לרוב, את הבוריקה ממלאים בביצה בתוספת ירקות ובלי קשקושים נוספים.

בשוק הכרמל, תמצאו בוריקות שהן תאווה אמיתית לחיך. בדוכן ה’בוריקה’ – דוכן קטן וצבעוני, המוכר בוריקות, תמצאו שתי אופציות לבחירה – בוריקה עם פיתה, בתוספת סלטים, צ’ירשי ופלפל או האפשרות הקלאסית – בוריקה בלי פיתה ובלי סלטים. האמת, לא משנה באיזה בוריקה תבחרו, מדובר באחת המנות הטעימות והאותנטיות בשוק.

אמנם לא בשוק הכרמל, אבל כאן תמצאו סיור טעימות מושלם לזוגות: הנחה מיוחדת כאן >>>

מסעדות בשוק הכרמל

הבוריקה, צילום: העמוד הרשמי

 

2. המלביה

המלביה מציעה מלבי קר וטעים, שמשתלב מושלם עם ימי הקיץ החמים. את כל הכיף הזה תמצאו במחירים נגישים לכל כיס, אז אם בא לכם להתפנק בקינוח הנחשב לאחת המנות הטעימות של דוכני השוק, מלבי היא בדיוק המנה עבורכם. המקום מציע מלבי קלאסי ומלבי טבעוני, ואם זה לא מספיק, תקבלו גם קפה על חשבון הבית, באמת שאין טוב מזה.

מסעדות בשוק הכרמל

שוק הכרמל, צולם ע”י הילה הופמן

3. ישתבח

בר האוכל ‘ישתבח’, הממוקם בלב ליבו של שוק הכרמל, מציע את ביס השניצל המושלם. תוכלו ליהנות ממנו בתוך לחמנייה פריכה ורכה ולהתענג מכל ביס. ללחמנייה תוכלו להוסיף חצילים שטוגנו במידת עשייה מושלמת, מטבוחה ולימון כבוש הום מייד. הקונספט מזכיר לנו לחמנייה בשניצל, שכל אמא מרוקאית האוהבת את ילדיה מכינה ביום שישי – ותאמינו לנו, זו מחמאה אדירה!

מסעדות בשוק הכרמל

מסעדת ישתבח, צילום: העמוד הרשמי

 

4. פסטה בסטה

אין סיכוי שהשם ‘פסטה בסטה’ לא מעלה בכם קונוטציה של פסטה מעולה ובלתי נשכחת, כי שמה של המסעדה פשוט הולך לפניה ובצדק, היא פשוט מעולה. פסטה בסטה צמחה בשוק הכרמל, אך מאז תחילת דרכה כמסעדה קטנה בשוק, עברו הרבה מים בנהר, והיום הפכה לרשת ענקית עם סניפים רבים המפוזרים ברחבי הארץ.

הסניף האותנטי ביותר שלה נמצא כמובן במקום בו החל כל הקסם והוא, שוק הכרמל. הקונספט של המקום הוא מאוד פשוט, אתם בוחרים את סוג הפסטה וסוג הרוטב, ומקבלים פסטה מעולה סטייל אוכל רחוב. במקום יש תמיד אווירה מעולה, מוזיקה טובה והמון אנשים יפים.

5. פיש אנד צ’יפס

מחפשים אוכל כשר בשוק הכרמל? מצאתם! ולא סתם אוכל, אלא אוכל טעים ברמות אחרות. ‘פיש אנד צ’יפס’ היא מסעדת מזון מהיר, הממוקמת בכניסה לשוק הכרמל עם אוכל שפשוט בא טוב – קריספי, טרי וטעים, כזה שלא תרצו להפסיק לאכול.

המקום מציע ארבעה סוגי דגים מטוגנים עם טעם מופלא, לצד צ’יפס קריספי ופריך, שעשוי בדיוק כמו שצ’יפס צריך להיות. אנחנו ממליצים להוסיף למנה את הרטבים הטעימים שהמקום מציע ולא לשכוח לקחת בירה מהחבית להשלמת החוויה. כמו כן, אם אתם באים למקום עם ילדים, דעו שיש גם מנות ילדים מעולות לא פחות. ואם לסיום ממש יתחשק לכם קינוח, המקום מציע גלידה אמריקאית מרעננת וטעימה.

מסעדות בשוק הכרמל

פיש אנד צ’יפס תל אביב, צילום: הדף הרשמי

 

6. השווארמה של גרטי

אין ספק שמדובר בשווארמה הכי טעימה בשוק הכרמל ואולי בכל תל אביב. שווארמת גרטי היא אגדה בשוק הכרמל, אבל לצערכם, תוכלו ליהנות ממנה רק בימי חמישי ושישי ולפעמים בימי שלישי. בדוכן של גרטי תמיד תמצאו מוזיקה מקפיצה המוסיפה רבות לאווירה הממכרת של המקום, אך זו רק הסחת דעת מהשוס האמיתי, שהוא כמובן השווארמה החלומית של גרטי, העשויה מנתחי שייטל עגל וכבש, בתוספת פיסטוקים שמשלימים את החוויה הקולינרית המדהימה הזו.

7. כרמלה

כרמלה הוא לא סתם דוכן ירקות ופירות בשוק הכרמל – מדובר בדוכן עם נשמה, ששייך למשפחת חסיד הנחשבת לאחת ממשפחות המלוכה של השוק. כך שאם בא לכם לנשנש איזה פרי מתוק שיעלה חיוך על פניכם, זה בדיוק המקום לעשות זאת. הדוכן מציע פירות וירקות טריים ואיכותיים והוא חלק בלתי נפרד מהנוף הצבעוני של שוק הכרמל. האמת שמרגיש כאילו הדוכן קיים בשוק הכרמל מאז ומתמיד וטוב שכך – כי השוק פשוט לא יהיה שלם בלעדיו!

מסעדות בשוק הכרמל

צולם ע”י הילה אופמן

8. חומוס הכרמל

חומוס הכרמל, היא מסעדה ביתית המעוצבת כבית כנסת – ספרי קודש בכל מקום, מגני דוד וספר תורה התלוי בגאון על הקיר. במסעדה תמצאו אווירה מיוחדת במינה, אך הדבר הכי חשוב במסעדה הוא כמובן החומוס המעולה, שיגרום לכם עונג רב לחיך ויוציא אתכם שבעי רצון לשעות רבות.

כדאי להגיע רעבים במיוחד וזכרו שהאיפוק לגמרי שווה את זה, כי החומוס במקום באמת מיוחד. אנחנו ממליצים לא לוותר על החמוצים המעולים שהמסעדה מכינה ומגישה לצד החומוס.

9. מסעדת קאו סאן

חובבי אוכל תאילנדי? מבטיחים לכם שתתענגו על האוכל האותנטי של מסעדת קאו סאן המעולה, הממוקמת בלב שוק הכרמל. בתפריט תמצאו את כל המנות הקלאסיות של המטבח התאילנדי, ביניהן פאד תאי, סלט פפאיה, אגרול, מוקפץ, אטריות ביצים מוקפצות ועוד.

האוכל במקום תמיד מוגש טרי וטעים בטירוף וכל פעם שאנחנו אוכלים שם, נדמה לנו שאנחנו נמצאים באחד הכפרים בתאילנד – אז סמכו עלינו, בהחלט שווה לבדוק את המקום.

10. פיתה פנדה

פיתה פנדה שמוכרת מאוד בשוק הכרמל, מציעה את אחת הפיתות הכי טעימות בארץ – באחריות! קודם כל, מדובר בפיתת שף של השף עידן פיינבורג והאמת, שזה לגמרי ניכר בטעמים, רואים שהחבר’ה שמכינים את הפיתה פשוט יודעים מה הם עושים.

במקום תוכלו למצוא שלוש ורסיות של פיתות – פיתת סביח, פיתת סביצ’ ופיתת בשר מפורק. אז נכון, על פניו זה נשמע פשוט, אבל מדובר בפיתה יוצאת מן הכלל עם טעמים שהשאירו אותנו מופתעים ממש וגרמו לנו לרצות לזלול עוד ועוד מהפיתה המפורסמת.

צולם ע”י הילה אופמן

 

11. בננה לוטי

בשוק הכרמל 5, תוכלו למצוא דוכן קטן וקסום שמגיש את הקינוח האהוב, בגרסה הכי אותנטית שתוכלו למצוא. למי שלא מכיר את הקינוח התאילנדי והטעים בטירוף, מדובר בקינוח העשוי לרוב מחיטה, מלח ומים בערבוב של חמאה ותוספת של בננה או מנגו. מדובר באחד הקינוחים הטעימים ביותר בעולם ואנחנו ממש לא משוחדים!

בשורה התחתונה, כמו ששמתם לב, בשוק הכרמל תוכלו למצוא אינספור מסעדות ודוכנים של אוכל פשוט יוצא מן הכלל, כך שאף פעם לא תצאו מיום כיף בשוק רעבים. השוק מביא עימו אוכל מכל הסוגים, החל מפסטות ופיתה עם שניצל ועד בוריקות, חומוס, אוכל תאילנדי, שווארמה חלומית וקינוחים מפתים ביותר. 

כמובן שמלבד אוכל, בשוק תמצאו גם דוכני בגדים, אטליז איכותי – M25, ברים, מסעדות קלאסיות מעולות, ביניהן מסעדת ‘ללה’ ומסעדת ‘דואה’ ועוד. אם אתם ממש מתלבטים לגבי הבחירה הקולינרית הנכונה עבורכם, בשוק מתקיימים סיורים קולינריים מעולים, במהלכם תבקרו במסעדות מומלצות במיוחד. ואיפה חונים כדי להגיע לכל התענוג הזה? תוכלו למצאו חניונים ברחובות הסמוכים לשוק.  שיהיה בתיאבון!

גם שוק הכרמל ברשימה, הכירו את השווקים הכי שווים בתל אביב >>>

מסעדות בשוק הכרמל

שוק הכרמל, רונן מרקוס, מתוך אתר פיקיויקי

כתבות נוספות

פיקניק בטבע
מחפשים את הלוקיישן לפיקניק המושלם? 5 אתרי פיקניק מצפון לדרום
לכתבה המלאה
407
0
5.0
חוף דור, קרדיט: עמית וקסלר
בזריחה, בשקיעה ובכל עונה: טיול מושלם לחופשת פסח
לכתבה המלאה
1.5K
0
5.0
מסעדות כשרות עם אווירה
לאכול בסטייל: 9 מסעדות כשרות עם אווירה
לכתבה המלאה
607
0
5.0
גן השלושה הסחנה, צולם ע"י ד"ר יואב פלמה
הסוף למנגלים: החל מיולי 2024 גן השלושה הסחנה יהפוך לגן ירוק
לכתבה המלאה
418
0
5.0
3+
4+
5+

תגובות קהילה (2)
רוצה גם לשתף את החוויה שלך?
התחבר כדי להגיב >

2 תגובות על “אסור לכם לפספס: 11 המסעדות הכי שוות בשוק הכרמל”

ofirko
לפני שנה 1
(4/5)

מאוד אוהב את שוק הכרמל – קשה מאוד עם העומס.

TalOvadia
לפני שנה 1
(4/5)

תמיד נחמד לבקר בשוק הכרמל אך חשוב לדעת שסיכוי גדול שיהיה מאוד צפוף כשתגיעו.

לפי קטגוריה

רוצים לקבל המלצות לטיולים מיוחדים בארץ לפני כולם?
השאירו כתובת מייל וכנסו לניוזלטר של

    תודה על ההרשמה!
    >בקרוב תתחילו להנות מהמלצות טיולים יחודיות לפני כולם
    קודם
    הבא
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    לכתבה