fbpx
חנות עדכונים מהשטח ההמלצות שלכם! אודות תמיכה ועזרה
למעלה מ-100 עסקי תיירות כבר מרווחים יחד איתנו!
פרסם אצלנו
עקבו אחרינו
אורח | התחבר
חנות
על האש ביום העצמאות

תכינו את המנגלים: מקומות לפיקניק ולעל האש ביום העצמאות 2023

קרדיט: unsplash
קרדיט: unsplash
4+
תכינו את המנגלים: מקומות לפיקניק ולעל האש ביום העצמאות 2023
5.5K
0
5.0
5.5K
0
5.0

יום העצמאות 2023 בפתח ועם כל הכבוד להופעות, לאירועים ולכל חגיגות העצמאות ה-75 למדינת ישראל, גם השנה כמדי שנה כוכב אחד יגנוב את ההצגה לכולם ומדובר בלא אחר מאשר הכלי הכי ישראלי שיש – המנגל. לכבוד יום העצמאות 2023 אספנו במיוחד עבורכם מספר מקומות מוכרים יותר ופחות, מצפון ועד דרום, בהם תוכלו לנפנף, לאכול, לחגוג וליהנות מטבע כחול לבן

נכתב על ידי: מערכת אתר Visit2israel
נכתב על ידי: מערכת אתר Visit2israel

רגעים שמחים או חגיגיים תמיד סובבים סביב אוכל, חגיגות יום העצמאות ה-75 אינן שונות במובן הזה – שכן בשלב מסוים כולנו נתאסף סביב הגחלים הבוערות או סביב הפיקניק המשפחתי ונחכה בסבלנות שהאוכל יהיה מוכן – אף יום עצמאות אינו שלם בלי ארוחה טובה עם כל המשפחה או החברים.

אז אם אתם מתלבטים איפה להעמיד את המנגל השנה, או שבא לכם לגוון מהמיקום הקבוע של הפיקניק החגיגי בפארק – אנחנו כאן בדיוק בשביל זה, מתחילים לנפנף.

מקומות לפיקניק בצפון

 

גן לאומי אכזיב

תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים בגן לאומי אכזיב, החל מנופים לים ולמפרצים הסלעיים, דרך פינות פיקניק מופלאות ועד ברזיות, מלתחות, שירותים והרבה מדשאות שמחכות רק לכם.

כניסה בתשלום: כן, הכניסה מותנית בהזמנת מקום מראש

בוויז: גן לאומי אכזיב

גן לאומי חוף אכזיב, ספיר מקייס, מתוך אתר פיקיוויקי

חניון הלוחמים ביער שיפון

שולחנות פיקניק שפזורים מתחת לעצי אלון שיתנו לכם גם צל וגם הרבה ירוק בעיניים, מיקום מעולה למנגל או פיקניק משפחתי.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: חניון הלוחמים (יער שיפון)

חוף צאלון בכנרת

חורשות מוצלות ונוף לכנרת, בנוסף לפינות מושלמות לפיקניק זוגי או מנגל משפחתי – הופכים את חוף צאלון לאחד המיקומים האהובים והיפים באזור. החוף הינו חוף שקט ויש בו מדשאות, תאורה, מלתחות ואפילו עמדה להטענת טלפונים ניידים.

כניסה בתשלום: לא (חניה בתשלום)

בוויז: חוף צאלון

על האש יום העצמאות

קרדיט: unsplash

חוף חוקוק צפון בכנרת

אם אתם צמחונים וכל הקטע של מנגלים לא בדיוק עושה לכם את זה, חוף חוקוק צפון זה המקום לחגיגות העצמאות שלכם. מדובר בחוף היחיד סביב הכנרת שאוסר על הדלקת מנגלים בשטח החוף, בנוסף החוף הוא חוף שקט ומוסדר הכולל מלתחות, שירותים, תאורה, ברזיות ועוד.

כניסה בתשלום: לא (חניה בתשלום)

בוויז: חוף חוקוק צפון

יער אודם ברמת הגולן

מדשאות רחבות, הרים, עצי אלון עצומים ואווירה של טבע אמיתי, יער אודם שבגולן הוא מקום נפלא לפרוס סדין על הדשא, להוציא את כל האוכל ולארגן פיקניק פוטוגני ומהנה.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: יער אודם

יער אודם, על האש ביום העצמאות

יער אודם, קרדיט: flickr

פארק אדמית

הפארק הנפלא שנמצא בגליל המערבי ליד הישוב שלומי, הוא אוצר טבע של ממש בו תוכלו למצוא לא מעט שולחנות פיקניק מסודרות, חניוני מטיילים, מתקני מנגל, ברזיות, שירותים והרבה מקומות ישיבה ואזורים מוצלים לפיקניק המושלם.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: פארק אדמית

פארק אדמית, על האש ביום העצמאות

פארק אדמית, קרדיט: flickr

יער חניתה

היער היפהפה שנטוע מצפון לשלומי, מציע מספר חניוני מטיילים בהם אפשר לערוך חגיגת עצמאות מושלמת. שניים מהחניונים המומלצים שביער הם חניון חומה ומגדל שבלב היער, בו שחזור של חומה ומגדל, שולחנות פיקניק, ברזיות ומתקני שעשועים לילדים.

חניון נוסף ביער הוא חניון עין כובשים שבסמוך אליו זורמים בעונה זו פלגי מים הנובעים ממעיין בלב החורש, גם בחניון זה שולחנות פיקניק מסודרים וכל מה שצריך לכינוס המשפחתי החגיגי.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: יער חניתה (חניון חומה ומגדל, חניון עין כובשים)

מקומות לפיקניק בעמק חפר

 

פארק השרון יער חדרה

הריאה הירוקה הגדולה ביותר באזור השרון הצפוני היא גן לאומי פארק השרון, הגן משתרע על שטח של כ-6,000 דונם של טבע ירוק ויפהפה. תוכלו לפרוס את ערכת המנגל שלכם באחת הפינות שבאזור המותר להדלקת אש בפארק.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: פארק השרון חדרה

על האש ביום העצמאות, יער חדרה

יער חדרה, קרדיט: flickr

פארק ז’בוטינסקי/שוני

מלבד ביקור בעתיקות שבפארק ובמרכז לזכרו של זאב ז’בוטינסקי של שמו נקרא הפארק, תוכלו למצוא גם הרבה פינות חמד לפיקניק בנוסף לשולחנות רבים הפרוסים בפארק, לצד מרחבי דשא, פארק שעשועים קטן לילדים ועוד. הדלקת מנגל מותרת רק בפארק ולא במרכז שוני.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: פארק ז’בוטינסקי בנימינה

פארק ז'בוטינסקי, על האש ביום העצמאות

קרדיט: זאב שטיין, מתוך אתר פיקיויקי

פארק קדם

הפארק אשר נהנה מזרימת נחל אלכסנדר לאורכו, הוא נקודה נפלאה בטבע בה אפשר לחגוג עם פיקניק משפחתי באחד משולחנות קק”ל הפזורים בסביבה. מסלולי ההליכה בפארק מסודרים ונוחים כך שאפשר גם ליהנות מטיול רגלי לאורך הנחל.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: פארק קדם עמק חפר

פארק איטליה/גשר הצבים

לאורכו של נחל אלכסנדר האיתן חבויים לא מעט אוצרות טבע ופינות פיקניק יפהפיות, אחת מהן היא פארק איטליה. בסמוך למשמר השרון יש גישה ישירה אל הפארק עם המדשאות המזמינות שעל גדול הנחל, במקום גם ספסלים, שולחנות פיקניק וחניונים מסודרים.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: פארק איטליה

פארק איטליה, על האש ביום העצמאות

פארק איטליה, קרדיט: ישראל פרקר, מתוך אתר פיקיויקי

יער אילנות

המקום המושלם לשילוב של טיול רגלי קצר, בילוי משפחתי ופיקניק חגיגי לכבוד יום העצמאות ה-75 לישראל. מדובר בפארק ענק עם המון שטח, שולחנות פיקניק מסודרים ומדשאות רחבות, אם זה לא מספיק אז יש במקום גם גן בוטני יערני ומרכז מבקרים ששווה לבקר בו.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: יעל אילנות

יער אילנות

יער אילנות, קרדיט: flickr

מקומות לפיקניק במרכז

 

חבל בנימין

חבל בנימין בישראל ידוע בנופים עוצרי הנשימה שלו שהן פלא אמיתי לראות: המעיינות והנופים השופעים של אזור זה, הם מראה יפהפה לעין, שובה את המקומיים והמבקרים כאחד. אז במיוחד ליום העצמאות, חגיגות יום ההולדת למדינה היפה שלנו, מצאנו לכם מעיין מושלם לטבול בו לצד חגיגות על האש.

מעיין מאיר נמצא סמוך ליישוב חלמיש – נווה צוף והוא נקרא בשם זה, לזכר תושב היישוב, מאיר סגל, אך במקור נקרא “עין אל קוס”, כלומר המעיין המקושט, הודות למערת הקשת העתיקה והיפה שנמצאת שם. למען האמת, תמצאו שם לא פחות מחמש בריכות שונות בעומקים שונים, מסביבם עצים רבים המספקים צל מבורך בימי הקיץ: החל מתאנה, תות ועד לעצי דולב, אקליפטוס ועוד. תמצאו שם הרבה מאוד פינות ישיבה וספסלי פיקניק, שנבנו והוצבו שם על ידי תושבי חבל בנימין ותיירות בנימין – ובוסתן קסום לפריסת מחצלת ומנגל.

בנוסף למערה העתיקה הנמצאת בתחומו, הוא גם אתר ארכיאולוגי, עם גרמי מדרגות עתיקים וחרסים מהתקפה ההלניסטית. ואם עד כה לא השתכנעתם, הוא נמצא רק דקה הליכה מהרכב – כך שמתאים מאוד לטיול משפחתי עם ילדים קטנים.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: חבל בנימין

על באש ביום העצמאות, מעיין דולב

מעיין דולב, קרדיט: מועצה אזורית מטה בנימין

גן לאומי בית גוברין

אמנם אסור להדליק מנגלים בגן הלאומי בית גוברין, אך הגן הנפלא מפצה על כך במערות המעניינות שבסביבתו, שרידים ארכיאולוגיים מרשימים, טבע ירוק וכמובן הרבה שולחנות פיקניק ופינות לשבת וליהנות מהרגע.

כניסה בתשלום: כן. 28 ש”ח למבוגר ו-14 ש”ח לילד. יש צורך בתיאום הגעה מראש.

בוויז: בית גוברין גן לאומי

בית גוברין, צולם ע”י הילה אופמן

גני יהושוע בתל אביב

מרבדי דשא עצומים מארחים מדי יום עצמאות אלפי ישראלים צוהלים ומנפנפים, בגנים יש הרבה מרחב ושפע פעילויות לילדים כמו שבילי אופניים מסודרים, שייט באגם, כדור פורח, פארק אקסטרים ועוד.

כניסה בתשלום: לא (חלק מהאטרקציות בתשלום)

בוויז: גני יהושוע

פארק הירקון בתל אביב

מדשאות רחבות ומזמינות על גדות אחד הנהרות הכי ישראלים שיש – נהר הירקון. תוכלו ליהנות מפיקניק או מנגל משפחתי לצד אלפי ישראלים שידאגו לאווירה שמחה ולריחות מגרים.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: פארק הירקון תל אביב

פארק הירקון

פארק הירקון, קרדיט: גלעד טופז

יער קולה (יער כ”ח)

בין ראש העין לבין שמן נמצא יער קולה ובו מדשאות ירוקות, מסלולי הליכה, פיסות ארכאולוגיה וכמובן הרבה עצים ירוקים שמסוככים מעל פינות פיקניק מושלמות.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: יער קולה

יער קולה, על האש ביום העצמאות

יער קולה, קרדיט: flickr

פארק יער שוהם

היער הקהילתי שנמצא בסמוך לעיר שוהם, מלא בפינות חמד לפיקניק וחניונים עם שולחנות קק”ל למנגל עצמאות חגיגי. כמובן, גם טבע והרבה ירוק בעיניים לא חסר בסביבה.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: פארק יער שוהם

יער שוהם, על האש ביום העצמאות

יער שוהם, קרדיט: flickr

פארק בגין

עצי חורש ים תיכוניים מעטרים את הגבעות המוריקות שבפארק בגין, ומלבד הטיול הרגלי המהנה שמומלץ לעשות באזור וליהנות מהנוף היפהפה, ניתן לקנח בפיקניק או על האש בחניון בר גיורא בו שולחנות פיקניק, מתקנים למנגל וברזי מים.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: חניון בר גיורא פארק בגין

 

מקומות לפיקניק באזור ירושלים

 

חניוני דרך בורמה בלטרון

לאורך דרך בורמה הושקעו מאמצים רבים בשימור ושחזור האווירה ששררה באזור במלחמת העצמאות, במקום הוצב שילוט, משוריינים משוחזרים וכן מספר חניוני מטיילים המהווים נקודות מעולות למנגל.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: מצפה הראל, חניון עינות סוסין, מעלה תאנים

גן סאקר בירושלים

אחד המוקדים המוכרים והאייקונים של המנגלים בחגיגות העצמאות הוא גן סאקר בירושלים, צריך לראות כדי להאמין לכמות החוגגים במדשאות העצומות מדי עצמאות. חוויה ישראלית אמיתית.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: גן סאקר

גן סאקר, ל האש ביום העצמאות

גן סאקר, קרדיט: flickr

גן העצמאות בירושלים

מוקד נפנופים ירושלמי נוסף הוא גן העצמאות, לא ברור אם הגן קיבל את השם בעקבות החגיגות המסורתיות שנערכות בו, או שהחוגגים מגיעים לגן מדי יום עצמאות בגלל שמו. כך או כך, מדובר באחד הגנים המופלאים למנגל או פיקניק עצמאות.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: גן העצמאות ירושלים

גן העצמאות ירושלים, על האש ביום העצמאות

גן העצמאות ירושלים, קרדיט: שאולה הייטנר, מתוך אתר פיקיויקי

גן לאומי עין חמד

שולחנות פיקניק מוצלים לצד נחל כסלון ובריכות שכשוך בטבע היפהפה שבגן הלאומי עין חמד, שנמצא לא רחוק מירושלים. חוויית פיקניק מושלמת לכל המשפחה, במקום גם מתקנים לילדים.

כניסה בתשלום: כן. 22 ש”ח למבוגר ו-9 ש”ח לילד, יש צורך ברישום מראש.

בוויז: גן לאומי עין חמד

גן לאומי עין חמד, על האש ביום העצמאות

גן לאומי עין חמד, קרדיט: flickr

גן לאומי הר הרוח בהרי ירושלים

ההר שמתנשא לגובה של כ-770 מטרים, מהווה סביבה נפלאה בו תוכלו לטייל ביום העצמאות, להגיע למספר תצפיות עוצרות נשימה על האזור ולקנח במנגל חגיגי באחד משולחנות הפיקניק שפזורים בחניוני המטיילים שבגן.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: גן לאומי הר הרוח

גן לאומי הר הרוח, על האש ביום העצמאות

גן לאומי הר הרוח, קרדיט: flickr

עמק הצבאים

פארק עמק הצבאים הוא פינת טבע ירושלמית נדירה ויפהפייה. בפארק הענק תוכלו לראות צבאים חמודים שמקפצים להם בחופשיות, לצד ציפורי שיר שמזמרות מעל אגמים מלאכותיים חביבים.

כמובן שיש בפארק גם לא מעט מקומות ישיבה, שולחנות פיקניק ומקומות מעולים למנגל.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: פארק עמק הצבאים

עמק הצבאים, על האש ביום העצמאות

עמק הצבאים, קרדיט: flickr

 

מקומות לפיקניק בשפלה

 

פארק עדולם צרפת

הפארק שנמצא בשפלת יהודה הוא בעל שטח עצום ותוכלו למצוא בו מלבד פינות נפלאות לפיקניק ומנגל, גם מסלולי הליכה, מסלולי רכיבה על אופניים, מתקני שעשועים לילדים, תצפיות קסומות ועוד.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: פארק עדולם צרפת

פארק קנדה איילון

הפארק שמשתרע על שטח של 12,000 דונם, מציע למטיילים בו בריכה מלאכותית יפה, מעיינות, שטחי חורש טבעיים ועצים ממגוון זנים, תצפיות מרהיבות וכל זה לצד חניוני מטיילים בהם אפשר לעשות פיקניק נפלא.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: פארק איילון קנדה

פארק איילון קנדה, על האש ביום העצמאות

פארק איילון קנדה, קרדיט: דר’ אבישי טייכר, מתוך אתר פיקיויקי

פארק אפק

הפארק הגדול שנמצא בתוך שטח גן לאומי ירקון וליד מבצר אנטיפטרוס המוכר, הוא מקום בו אפשר למצוא שפע של פינות נפלאות לארוחת עצמאות חגיגית, שלאחריה אפשר גם להמשיך ולטייל בפארק הירוק והיפה.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: פארק אפק

צולם ע”י ד”ר יואב פלמה

יער חרובית

היער שננטע על ידי קק”ל בשנות ה-50 באלפי עצי חרוב, צמח להיות יער חרובית וגודלו כ-8,000 דונם של טבע יפהפה, בו אפשר למצוא שולחנות מסודרים או פינות מעולות למנגל.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: יער חרובית

יער חרובית, על האש ביום העצמאות

יער חרובית, קרדיט: flickr

פארק בריטניה

הפארק שהוקם בזכות תרומות של קהילת יהודי בריטניה ומכאן גם שמו, הוא למעשה חורש כחול לבן עם עצי אלון, חרוב, אלת המסטיק ועוד. מלבד הצמחייה והטבע יש בו גם הרבה מסלולי הליכה, פינות יפות וחניוני מטיילים, מה שהופך את הפארק לאחד המקומות המושלמים לחגיגת עצמאות.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: פארק בריטניה

פארק בריטניה, על האש ביום העצמאות

פארק בריטניה, קרדיט: עומר מרקובסקי, מתוך אתר פיקיויקי

יער אשתאול

ידוע גם בתור יער הראל. היער היפהפה והירוק הוא גם אזור מעולה ליהנות מהפריחה האביבית בתקופה זו של השנה, תוכלו למצוא בקלות גם הרבה שולחנות פיקניק הפזורים ברחבי היער וכן פינות מושלמות ופרטיות לעל האש המסורתי.

כניסה בתשלום: לא

בוויז: יער אשתאול

יער אשתאול, על האש ביום העצמאות

יער אשתאול, קרדיט: flickr

 

לסיכום – חג שמח ובתיאבון!

יום העצמאות 2023 הוא הזדמנות נפלאה להתאחד עם כל המשפחה, לשמוח שיש לנו מדינה נפלאה ולחגוג ביחד עם המון אוכל טעים.

מחפשים עוד מקומות לטייל בהם בארץ? הגעתם למקום הנכון, תוכלו למצוא כתבות והמלצות רבות על מסלולי טיול כמו בכתבה הזו – ‘בריכת המשושים וזוויתן תחתון: מסלולי טיול לכל המשפחה’ או למשל בכתבה הזו – ‘“יער קסום מהאגדות”: הכירו את מסלול נחל השופט’ ועוד הרבה כתבות על מסעדות, מקומות לינה, מסלולי טיול, אירועים, פסטיבלים ועוד מחכות לכם עכשיו באתר שלנו.

 

להופעות יום העצמאות בצפון לחצו כאן >>>

להופעות יום העצמאות במרכז לחצו כאן >>>

להופעות יום העצמאות בדרום לחצו כאן >>>

כתבות נוספות

מסעדות כשרות עם אווירה
לאכול בסטייל: 9 מסעדות כשרות עם אווירה
לכתבה המלאה
361
0
5.0
גן השלושה הסחנה, צולם ע"י ד"ר יואב פלמה
הסוף למנגלים: החל מיולי 2024 גן השלושה הסחנה יהפוך לגן ירוק
לכתבה המלאה
321
0
5.0
מלון חדש במרינה בהרצליה
על קו המרינה בהרצליה: אושרה תכנית להקמת מלון יוקרה נוסף
לכתבה המלאה
301
0
5.0
מסיבות פסח 2024
מסיבות פסח 2024: הרשימה המלאה ורכישת כרטיסים
לכתבה המלאה
1.1K
0
5.0
5+
4+

תגובות קהילה (0)
אין עדיין תגובות לכתבה
רוצה להיות הראשון שמשתף את החוויה שלו?
התחבר כדי להגיב >

לפי קטגוריה

רוצים לקבל המלצות לטיולים מיוחדים בארץ לפני כולם?
השאירו כתובת מייל וכנסו לניוזלטר של

    תודה על ההרשמה!
    >בקרוב תתחילו להנות מהמלצות טיולים יחודיות לפני כולם
    קודם
    הבא
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    לכתבה