fbpx
חנות עדכונים מהשטח ההמלצות שלכם! אודות תמיכה ועזרה
למעלה מ-100 עסקי תיירות כבר מרווחים יחד איתנו!
פרסם אצלנו
עקבו אחרינו
אורח | התחבר
חנות

חוות התבלינים ברחבי הארץ: טיול קסום שהוא גם חווית למידה

תבלינים – @8photo
תבלינים – @8photo
2+
חוות התבלינים ברחבי הארץ: טיול קסום שהוא גם חווית למידה
1.1K
2
4.0
1.1K
2
4.0

רוצים לספוג טעמים מקוריים, ליהנות משפע תבלינים אין סופי ולהכיר מאכלים מתרבויות שונות בעולם? כדאי לקפוץ לאחת מחוות התבלינים ולחוות חוויה מעולם אחר. המשיכו לקרוא כדי להכיר את חוות התבלינים הטובות בארץ

נכתב על ידי: מערכת אתר Visit2israel
נכתב על ידי: מערכת אתר Visit2israel

מגוון חוות התבלינים בארץ: מצפון ועד דרום

בצפון, במרכז ובדרום. בכל טיול או נסיעה ארוכה, ניתן לשלב ביקור בחוות תבלינים על הדרך או להפוך אותן לאטרקציה המרכזית של הטיול.

למשל, אם אתם בדרך לקמפינג באתר מחנאות בצפון, תוכלו לעצור לביקור בחוות התבלינים בגלבוע ולהצטייד בסחורה משובחת להמשך הטיול והביתה.

חוות התבלינים בארץ עשירות פעילויות לכל המשפחה ומוצרים מדהימים, כך שלכל טיול שתכננתם, יש את האופציה להשתדרג בקלות.

אז אילו חוות מובילות בארץ? האם כולן באמת חוות? לפניכם סקירה קצרה של חוות התבלינים הממוקמות בצפון הארץ – בחולתה, בבית לחם הגלילית ובגלבוע, וישנה גם נציגות לאחת מחוות התבלינים הנהדרות בדרום הארץ, בעין הבשור.

חוות התבלינים

קרדיט: unsplash

חוות התבלינים חולתה: לימודית וקסומה

חוות התבלינים חולתה – חנות מקסימה ונעימה, המציעה לקהל הרחב את כל מה שטוב בטבע. החל מתבלינים מגוונים וייחודיים, צמחי מרפא, חליטות תה ועד לקפסולות קפה אורגניות, אבקות מרק טבעיות ותוספות מעניינות לכל סוגי התבשילים.

החנות מציעה גם מבחר עשיר של כלי בישול וקטניות – כל מה שצריך כדי ליהנות מארוחה טובה, טעימה ומזינה. החווה מארחת את לקוחותיה באהבה ותודעת שירות גבוהה, ומעבר למגוון המוצרים הרחב, מציעה גם פעילויות נוספות, כמו: הרצאות ומפגשים חברתיים. 

מצמחי מרפא ועד בירה או מלבי: מה שמתאים לכם!

חולתה הקטנה מרכזת אליה אנשים אשר מגיעים ללמוד ולהעשיר את הידע שלהם, בנושאים כמו: סגולות הצמחים, ההיסטוריה של צמחי מרפא ויש גם כאלה שמגיעים בשביל בירה ומלבי בזמנם הפנוי.

מומלץ לברר מראש על שעות הפתיחה ועל אירועים מתוכננים, כדי לא להפסיד שום דבר וליהנות מכל מה שיש לחוות התבלינים חולתה להציע. העיצוב, המיקום והשפע, הופכים את המקום ליעד שאסור לפספס.

חוות התבלינים בית לחם הגלילית: כמו שחווה צריכה להיות!

החווה הממוקמת בצפון הארץ, בית לחם הגלילית, מתמחה בשיטות גידול מסורתיות של צמחי מרפא ותיבול, אשר עוברות מדור לדור במשפחת המייסדים. אנשי החווה, עוסקים בגידול צמחים במשך כל חייהם ומעניקים לתוצרת שלהם משמעות ואהבה בכל יום מחדש.

חוות דרך התבלינים, שמה דגש על איכות וטריות התבלינים והפקתם המקצועית מהצומח. הסחורה נמכרת גם בארץ וגם במדינות שונות ברחבי העולם ומהווה מפעל ישראלי ותיק שניתן לחלוטין להעריך ולהחשיב כמקור לגאווה.

היכנסו לחנות הדיגיטלית שלנו ותהנו מהנחות שוות במיוחד >>>

חיבור בין הטבע לאדם: טיול מלמד ומרתק

חוות התבלינים בית לחם הגלילית, מקדמת את רעיון החיבור בין הצומח לשימוש בו ומעניקה ידע רב ורעיונות לשימוש בסחורה, לפי ערכי התבלינים וסגולותיהם. כך מקדמת הנהלת החווה את רעיון איכות החיים ובכל ביקור, קנייה או עיון בתפריט מסעדת חוות התבלינים, הערך שתקבלו יהיה גדול הרבה יותר מביקור בכל חנות תבלינים אחרת.

גם חווה זו מארחת קבוצות וארגונים מכל רחבי הארץ לסדנאות העשרה ובישול, דבר המדגיש עד כמה מדובר בעסק גדול ומושקע עם מחשבה רבה מאחוריו. חוות דרך התבלינים, מציעה את המכלול השלם שכל לקוח היה שמח לקבל בביקורו.

 

חוות התבלינים עין הבשור: לינה בניחוח כפרי

במושב עין הבשור, שנמצא באחד השטחים היפים ביותר בעוטף עזה, ישנם צימרים מקסימים, בשם חוות התבלינים, ומיקומם קרוב מאוד לנחל הבשור. צימרים חוות התבלינים, מציעים חווית אירוח מיוחדת טבולה בנוף משגע, פיסת גן עדן ירוקה המלאה עצי פרי, ערוגות פרחים וגינת ירק ותבלינים משגעת.

הצימרים מעוצבים ביד אמן ומרוהטים רהיטי עץ טבעי. ניתן להגיע כמשפחה או כזוג ולהתמסר לטבע. הצימרים מצוידים בכל מה שתצטרכו לחופשה חלומית בטבע, החל מג’קוזי, ערסלים ופינות ישיבה ועד פינת ברביקיו, מטבח מאובזר, מכשיר DVD ומרפסת.

חוות התבלינים

קרדיט: unsplash

משפע פירות ועד מסלולי ג’יפים ואופניים

בין הצמחייה העשירה הגדלה על רבדי הדשא של החווה בעין הבשור, ניתן למצוא גם מיני עצי הדר, בננות, פסיפלורה וגויאבות, כמו גם ירק רענן מהערוגה וצמחי תבלין מעולים.

לאלו מכם שלא יסתפקו בפלא הזה שנמצא כאן במושב עין הבשור, ישנן אפשרויות רבות נוספות, ולא פחות יפות, לטיולים באזור, כמו קטיף עצמי, יערות בארי אשכול, מסלולי ג’יפים ואופניים ועוד. אך הפעילות המומלצת ביותר, היא ביקור בחווה המשפחתית להשלמת החוויה.

היכנסו לעמוד האינסטגרם שלנו >>>

חוות התבלינים בגלבוע: מסעדה מצוינת לכל המשפחה

חוות התבלינים בגלבוע הוקמה בשנת 1996, על ידי זוג שהגיע מחבל ימית שנים לפני כן, ועסק בחקלאות וגידול עשבי תיבול טריים במשך כל חייהם. הקמת מסעדת חוות התבלינים הייתה הצעד הבא שלהם בשילוב לימודי קולינריה מקצועיים בצרפת, ניו יורק ואיטליה.

המסעדה ממוקמת כך שכל אורחיה יכולים לסעוד מול נוף הגלבוע המדהים ביופיו, ולתצפת על כרם ענבי היין של החווה, מהם מייצרים את יין הבית. תפריט המסעדה עשיר, איכותי וטעים ומושך אליו אורחים מכל רחבי הארץ.

שורה התחתונה, מצפה לכם חוויית אירוח מדהימה: המסעדה מקפידה על שימוש בחומרי גלם מקומיים ואיכותיים, על מנת לייצר את החוויה הטובה ביותר עבור כל סועד, וניכר כי הידע בגידול התבלינים והעיסוק רב השנים בשיווק, הוביל ליצירת מסעדה כפרית צפונית מן הטובות שישנן בארץ.

סגולות צמחי מרפא ותבלינים

דרך חוות התבלינים ניתן ללמוד את סגולותיהם של צמחי מרפא ותבלין, ליהנות מאירוח ואוכל נהדר ולחזור להתרפק על נפלאות הטבע, שאנו נוטים לשכוח בחיי היום יום. אז בפעם הבאה שתרצו לקחת טעימה קטנה מן הטבע, כדאי לכם לתבל את הטיול שלכם עם ביקור באחת מחוות התבלינים הנפלאות הקיימות בארץ.

עוד המלצות טעימות תמצאו כאן >>>

כתבות נוספות

פיקניק בטבע
מחפשים את הלוקיישן לפיקניק המושלם? 5 אתרי פיקניק מצפון לדרום
לכתבה המלאה
418
0
5.0
חוף דור, קרדיט: עמית וקסלר
בזריחה, בשקיעה ובכל עונה: טיול מושלם לחופשת פסח
לכתבה המלאה
1.6K
0
5.0
מסעדות כשרות עם אווירה
לאכול בסטייל: 9 מסעדות כשרות עם אווירה
לכתבה המלאה
645
0
5.0
גן השלושה הסחנה, צולם ע"י ד"ר יואב פלמה
הסוף למנגלים: החל מיולי 2024 גן השלושה הסחנה יהפוך לגן ירוק
לכתבה המלאה
422
0
5.0
3+
4+
5+

תגובות קהילה (2)
רוצה גם לשתף את החוויה שלך?
התחבר כדי להגיב >

2 תגובות על “חוות התבלינים ברחבי הארץ: טיול קסום שהוא גם חווית למידה”

ShiranY
לפני שנה 1
(3/5)

חוות התבלינים בעין הבשור נחמדה. אין על השקט אבל אין לילדים כ”כ מה לעשות שם..

Shelly22
לפני שנה 1
(5/5)

חוות תבלינים זו חוויה מדהימה, הייתי בחולתה ומאוד נהנתי.

לפי קטגוריה

רוצים לקבל המלצות לטיולים מיוחדים בארץ לפני כולם?
השאירו כתובת מייל וכנסו לניוזלטר של

    תודה על ההרשמה!
    >בקרוב תתחילו להנות מהמלצות טיולים יחודיות לפני כולם
    קודם
    הבא
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    גן לאומי מצדה: המדריך המלא למטיילים
    המדריך המלא עבור המטיילים הפוקדים את מצדה
    לכתבה